Mode kokee sun suusta näpyteltynä sen sanan liian tuhmanaJaaha. Syyniin jäi taas mun viesti.
robo tietää että sulla oli jotain tuhmaa mielessäJaaha. Syyniin jäi taas mun viesti.
Emmäkään mausta niinkään, mutta kyllähän erimerkiksi jauhoisemmat ja kiinteämmät koostumukset toisistaan eroaa paljonkin.Mä en kyllä maista potusta että mitä lajiketta se on.
Siis oon hyvä ruuanlaittaja ja tarkka ettei ruoka maistu pskalta, mutta emmänyt kyläpaikassa mieti että voi venäjä, nyt humahti tuulensuojaan Annabelleä tai Siikliä.
Niin no, siis mä oon kerran tehny kiinteästä perunalajikkeesta muusia, ja sitä liisteriä ois voinu käyttää seinän tapetointiin.Emmäkään mausta niinkään, mutta kyllähän erimerkiksi jauhoisemmat ja kiinteämmät koostumukset toisistaan eroaa paljonkin.
Niin ja puikulan maku on ainakin omassa suussa makeahko.
Niin ja nyt puhun siis lapin puikulasta nimenomaan!
minä kans tein kerran nuorramiessä siiklistä muusia, ei ollu kaksistaNiin no, siis mä oon kerran tehny kiinteästä perunalajikkeesta muusia, ja sitä liisteriä ois voinu käyttää seinän tapetointiin.
Niin no, siis mä oon kerran tehny kiinteästä perunalajikkeesta muusia, ja sitä liisteriä ois voinu käyttää seinän tapetointiin.
Eihän kiinteistä perunoista muusia kuulukkaan tehdäminä kans tein kerran nuorramiessä siiklistä muusia, ei ollu kaksista
en sillon tiennyt että on olemassa jauhosempia ja kiinteämpiä perunoitaEihän kiinteistä perunoista muusia kuulukkaan tehdä
Ota mansikka. *tyrkkää suuhun*Jaahas ja taas alkaa ravintoterapiassa juokseminen.
höpsis, ei sun tartte sen perässä juostaJaahas ja taas alkaa kyrvänperässä juokseminen.
ollu raha nilallaan*tilt*
Mut reilu viissataa per nokka, puhtaana, tienattu tänään.
mitä ihmeen kutumusiikkia se nyt linkkailee?- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.www.youtube.com
Kiva biisi. Lusikassa pötköttelyä ja tuo biisi soi.mitä ihmeen kutumusiikkia se nyt linkkailee?
Kato The haunting of Bly manor niin ymmärrät*irvistää*mitä ihmeen kutumusiikkia se nyt linkkailee?
Huomenta,hereillä ollaanHuomenta! Herätyyyyyys!
Ollos huoleton, poikas valveill on.Huomenta! Herätyyyyyys!