Haaveena vauva 2022

Näin kun tänne oli joku aiemminkin kertonut mitä oli tehnyt plussa kierrossa. Tuli mieleen että voisin kertoa myös mitä tein eri tavalla tässä kierrossa. Voihan olla että ei tämä edes mukana pysykään. Mutta vähän pakko spekuloida jos näistä olikin jotain apua. En tiedä oikeasti oliko nämä merkittäviä vai ei mutta ihan kaikenlaista on tässä yrityksen aikana tullut tuloksetta kokeiltua. Royal geleestä, aswagandhaan ja vyöhyketerapiaan. Mulla on menny nyt pidemmän aikaa laajasti toki perus vitamiinit, hivenaineet, omegat ja rauta. Vaihtelevasti myös maitohappobakteerit.

Mutta tässä kierrossa:
Kävin Kalevalaisessa jäsenkorjauksessa jota oli tuttu kehunut. Hekin oli yrittänyt vauvaa yli vuoden ja tuli raskaaksi pian kun aloitti käymään siellä. Esikoisen kohdalla olin myös käynyt pari kertaa juuri ennen plussaa mutta en tällä samalla hoitajalla. En jotenkin yhtään muistanut edes asiaa vasta kun nyt. Liekö sit tuosta hoidosta ollut apua vai onko vain sattumaa? Se hoitaja sanoi että monella on plussa tullut kun on käynyt hoidettavana. Sain kyllä ferritiinitkin nostettua 30 tasolta 80 tässä puolen vuoden aikana, että silläkin voi olla vaikutusta. Mulla otettiin laaja verenkuva talvella ja katoin että trombosyytit oli ylärajoilla. Jostain luin että Mini aspiriini voi silloin auttaa raskaaksi tulossa. En oo muissa kierroissa sitä kokeillut ja ajattelin että max pari kertaa vain kokeilen kun on kuitenkin lääkeaine. Luin että sitä ei kannata ottaa jos ei tosiaan ole nuo trombosyytit ylärajoilla tai yli. Mulla meni siis ihan tuo kaikista pienin 50mg 1xpvä. Se ilmeisesti lisää verenkiertoa kohdun alueelle.

Mutta joo.. Tuo kalevalainen nyt ainakin oli sellanen muutenkin tehokas omalle vinolle kropalle että ei siitä kellekään ainakaan haittaa oo.
 
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★

31.7.2021 Lauantai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Myytta , 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+Minttuni, 2/19, 1. lapsi
Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
Coguine 7/20, 2. lapsi
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
+Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4. lapsi
Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi(miehen 2.)
Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
+ Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. Lapsi (miehelle 1.)
Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 05/21, 1. lapsi
+Jonna_83, 06/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
Minnix 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika 6/21, 1. Lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
Vane 6/21, 1. lapsi
Bluebelle 7/21, 2. lapsi
Danio 7/21, 2. lapsi
Andune 7/21, 1. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Scarletta.........................kp 49/28
Mannuska...................kp 35/25-28
Hulda91...........................kp 28/30
Coguine.......................kp 26/28
Meemuli....................kp 25/35-43
Tulejonyyttti...........kp 25/32
Possu..........................kp 24/24-27
Mamtobe..................kp 20/28
Alinna86......................kp 17/28
SandraB......................kp 15/26
Eeva650.....................kp 14/28-36
Petronella09............kp 12/25-28
Esikoishaaveita........kp 11/29
Iinanen..........................kp 8/23-24
Innerchild...................kp 7/25-30
Suikku1..........................kp 7/26-28
Elsa96............................kp 6/26-28
Toiveikas1992..........kp 3/28-31
Ewa87.............................kp 2/32
Vane................................kp 2/27-28
Minnix................................kp 1/34

★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Mannuska.....................dpo 22
Saaga86.........................dpo 12
Possu..............................dpo 10
Tulejonyyttti..............dpo 7
Alinna86.......................dpo 4
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Eimy
Moikka!
@Minnix , dpo 14 / rv 4 on viimein koittanut, mut saa poistaa piinailijoista ja kiertopäivälistalta.

Viivat tummuu hiiiiiitaaaaaasti, mutta toivottavasti varmasti. Kyllä tässä piru vie paksuna ollaan.


Kiitos jengille tsemppauksista ja onnitteluista! :love:
En tiedä kuinka pahasti oisin tässä seonnut jossei tätä palstaa olis. Ja miten paljon saanu uutta tietoa ja vertaistukikokemuksia täältä, ihan mieletöntä.

Toivottavasti emme näe enää, tämän ryhmän merkeissä. :D
Ja se kunnon plussa-aalto on nyt antanut odotuttaa itseään aika pitkään, joten sitä odotellessa!

Kiitti supernaiset ja lykkyä pyttyyn! :love:
 
Moikka kaikki! minut voi lisätä mukaan

Vane ★ 06/2021 ★ 1. lapsi ★
Vane ★ kp 2/27-28 ★


Kiitos päivittäjille! Voin itsekin päivittää jatkossa, kunhan tutustun miten homma toimii. Heti utelisin teiltä mitä appia käytätte apuna? Itsellä ollut nyt Flow, mutta otan vastaan vinkkejä paremmista apista :)
 
  • Tykkää
Reactions: Minnix
Moikka!
@Minnix , dpo 14 / rv 4 on viimein koittanut, mut saa poistaa piinailijoista ja kiertopäivälistalta.

Viivat tummuu hiiiiiitaaaaaasti, mutta toivottavasti varmasti. Kyllä tässä piru vie paksuna ollaan.

Kiitos jengille tsemppauksista ja onnitteluista!
En tiedä kuinka pahasti oisin tässä seonnut jossei tätä palstaa olis. Ja miten paljon saanu uutta tietoa ja vertaistukikokemuksia täältä, ihan mieletöntä.

Toivottavasti emme näe enää, tämän ryhmän merkeissä.
Ja se kunnon plussa-aalto on nyt antanut odotuttaa itseään aika pitkään, joten sitä odotellessa!

Kiitti supernaiset ja lykkyä pyttyyn!
Onnea :love:
 
  • Rakkaus
Reactions: Eimy
Onnea @Eimy ja varoivaiset onnittelut @Coguine !
Nyt tulis kysymys muille lugejen käyttäjille. Itsellä luget käytössä, koska luteaalivaihe 10päivää ja yleensä tiputtelu vuoto alkaa pari päivää aikaisemmin. Nyt lugeilla luteaalivaihe noin 12 päivää. Normaalisti ovis kp 16. Nyt jo tässä kierrossa lieviä ovulaatiotuntemuksia yllättäen kp 12, vaikka ovis testit kp 10 ja 11 negat. Ovulaatio taisi kuitenkin jo mennä oloista päätellen. Onko muilla luget aikaistaneet ovista tai ovis tullut aikaisemmin ns normi kierron mukaan?
 
  • Rakkaus
Reactions: Eimy
vierailija
Moikka!
@Minnix , dpo 14 / rv 4 on viimein koittanut, mut saa poistaa piinailijoista ja kiertopäivälistalta.

Viivat tummuu hiiiiiitaaaaaasti, mutta toivottavasti varmasti. Kyllä tässä piru vie paksuna ollaan.

Kiitos jengille tsemppauksista ja onnitteluista!
En tiedä kuinka pahasti oisin tässä seonnut jossei tätä palstaa olis. Ja miten paljon saanu uutta tietoa ja vertaistukikokemuksia täältä, ihan mieletöntä.

Toivottavasti emme näe enää, tämän ryhmän merkeissä.
Ja se kunnon plussa-aalto on nyt antanut odotuttaa itseään aika pitkään, joten sitä odotellessa!

Kiitti supernaiset ja lykkyä pyttyyn!

Paljon onnea vielä! <3 Sekä coguinelle myös! Pahoittelut uusiin kiertoihin joutuneille :(

ON: Minä joka aloitin testaamisen dpo9 ja dpo10 heitin kirveen kaivoon kun ei edes haamun esiäitiä tullut, päätin etten testaa enää. Äsken kuitenkin 2h pidätyksellä tein onestepin p#askaliuskan ja mitä vielä, taisin nähdä haamun! En uskalla vielä kertoa miehelle, se oli jo niin maansa myynyt kun ei tärpännytkään.
 
Kovasti onnea vielä @Eimy <3

@Coguine kuulostaapa lupaavalta!
Varovaiset onnittelut myös täältä! Uusille tervetuloa! :)

Paljon onnea vielä! <3 Sekä coguinelle myös! Pahoittelut uusiin kiertoihin joutuneille :(

ON: Minä joka aloitin testaamisen dpo9 ja dpo10 heitin kirveen kaivoon kun ei edes haamun esiäitiä tullut, päätin etten testaa enää. Äsken kuitenkin 2h pidätyksellä tein onestepin p#askaliuskan ja mitä vielä, taisin nähdä haamun! En uskalla vielä kertoa miehelle, se oli jo niin maansa myynyt kun ei tärpännytkään.
Minä tein eilen tämän saman 'mokan' ja illalla jo itkeskelinkin kun ei tärpännyt..ja en siis ole vielä testannut uudelleen, teen sen huomenna jossei tätiä kuulu.

Mulla oli kuitenkin kaikenlaisia nipistyksiä ja paineen tunteita alavatsalla etenkin ke-pe, jotka on minulle epätyypillisiä tässä vaiheessa kiertoa, joten tänään aamulla mietin Eimyn rivin nähdessäni että voihan se olla ettei testi vielä näyttäisi mitään vaikka olisikin tärpännyt, koska en saanut ovista tikulla kiinni oli heittoa voi olla 1-2 päivää ja lisäksi miun lg-hormoni tuntuu olevan viitearvojen alemmassa kategoriassa, joten miksei hcg olisi myös, jolloin se tietysti näkyisi myöhemmin. En nyt siis sano että tässä olisi tärpännyt, mutta voi tosiaan olla että hätäilin johtopäätökseni kanssa ja katselen nyt vielä, etenkin kun mitään tätiin viittaavaa ei ole tällä hetkellä havaittavissa joten joko elän 'pidempää kiertoa' tai jotakin voi olla ilmassa. Voin kyllä sanoa kanssa että ilman tätä ryhmää hypoisin kyllä seinille ja ajaisin miehen hulluksi spekulaatioiden kanssa, koska tässä eletään todella jänniä päiviä :'D
 
  • Rakkaus
Reactions: Eimy
vierailija
Onnea @Eimy ja varoivaiset onnittelut @Coguine !
Nyt tulis kysymys muille lugejen käyttäjille. Itsellä luget käytössä, koska luteaalivaihe 10päivää ja yleensä tiputtelu vuoto alkaa pari päivää aikaisemmin. Nyt lugeilla luteaalivaihe noin 12 päivää. Normaalisti ovis kp 16. Nyt jo tässä kierrossa lieviä ovulaatiotuntemuksia yllättäen kp 12, vaikka ovis testit kp 10 ja 11 negat. Ovulaatio taisi kuitenkin jo mennä oloista päätellen. Onko muilla luget aikaistaneet ovista tai ovis tullut aikaisemmin ns normi kierron mukaan?
Ei ole vaikuttanut ovulaatioon.
Kannattaa jatkaa testailua ja aloittaa luget dpo 3. Jos testit negaa niin ei lh - huippua ole ollut. Oliko testeissä kuitenkin viivaa? Joillakin merkillä ei aina tule kunnon plussaa vaikka olisikin ovisplussa.
 
vierailija
Moikka kaikki! minut voi lisätä mukaan

Vane ★ 06/2021 ★ 1. lapsi ★
Vane ★ kp 2/27-28 ★


Kiitos päivittäjille! Voin itsekin päivittää jatkossa, kunhan tutustun miten homma toimii. Heti utelisin teiltä mitä appia käytätte apuna? Itsellä ollut nyt Flow, mutta otan vastaan vinkkejä paremmista apista
Mulla käytössä Femometer! Oon tykänny, pystyy kirjaamaan laajasti kaikkea ja sovellus antaa niistä analyysia :) Palstalle pystyy itse kirjottamaan ja lukemaan muiden kirjoituksia. Tosin koko sovellus on englanniks!
 
vierailija
Kovasti onnea vielä @Eimy <3

@Coguine kuulostaapa lupaavalta!
Varovaiset onnittelut myös täältä! Uusille tervetuloa!


Minä tein eilen tämän saman 'mokan' ja illalla jo itkeskelinkin kun ei tärpännyt..ja en siis ole vielä testannut uudelleen, teen sen huomenna jossei tätiä kuulu.

Mulla oli kuitenkin kaikenlaisia nipistyksiä ja paineen tunteita alavatsalla etenkin ke-pe, jotka on minulle epätyypillisiä tässä vaiheessa kiertoa, joten tänään aamulla mietin Eimyn rivin nähdessäni että voihan se olla ettei testi vielä näyttäisi mitään vaikka olisikin tärpännyt, koska en saanut ovista tikulla kiinni oli heittoa voi olla 1-2 päivää ja lisäksi miun lg-hormoni tuntuu olevan viitearvojen alemmassa kategoriassa, joten miksei hcg olisi myös, jolloin se tietysti näkyisi myöhemmin. En nyt siis sano että tässä olisi tärpännyt, mutta voi tosiaan olla että hätäilin johtopäätökseni kanssa ja katselen nyt vielä, etenkin kun mitään tätiin viittaavaa ei ole tällä hetkellä havaittavissa joten joko elän 'pidempää kiertoa' tai jotakin voi olla ilmassa. Voin kyllä sanoa kanssa että ilman tätä ryhmää hypoisin kyllä seinille ja ajaisin miehen hulluksi spekulaatioiden kanssa, koska tässä eletään todella jänniä päiviä :'D

Juurikin tuon EIMYN kuvan nähtyäni pomppasin sohvalta ja tein testin :D Mikälie kuvitelma pinttynyt päähän että dpo10 viimeistään olisi testissä haamu oltava. Tänään siis dpo12, kp27/26. Jemmassa olis vielä pari onestepin puikkoo ja cb viikkonäytöllisiä vaan en kyllä uskalla testata ennenku on vuoto kunnolla myöhässä.
 
Täällä tuskailen ovulaation kanssa ,lähinnä että joko meni :/ Nyt kp 12 ja lämpö lähti nousuun,jotain tissi tuntemuksia on ja limailua oli reippaasti kp 10 ja 9-10 kp vatsa oli melkein sekaisin...Mitään vatsan kipuilua ei kyllä ole ollut:/ Flo ennustaa huomiselle vasta oviksen..Ja yleensä olen tuntenut sen kp 12 -13. Talletteluja on ollut joka toinen päivä:)
 
  • Tykkää
Reactions: Mozart
Ei ole vaikuttanut ovulaatioon.
Kannattaa jatkaa testailua ja aloittaa luget dpo 3. Jos testit negaa niin ei lh - huippua ole ollut. Oliko testeissä kuitenkin viivaa? Joillakin merkillä ei aina tule kunnon plussaa vaikka olisikin ovisplussa.
Kiitos vastauksesta. Testit on raskauskeijun herkkiä ja niihin aikaisemmin olen saanut kunnon tummat viivat, nyt testeissä näkynyt toinen viiva, muttei yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Harmi kun olen reissussa niin ei mahdollista jatkaa testailua.
 
Onnea plussanneille ja tarrasukkia vauvanaluille. ♥

Täällä kp 14 ja oviksen metsästys aloitettu. Vielä ei kyllä ole hirveästi oireita sen suuntaan, mut eipähän mene ohi. Talleteltukin on jo. Vähän jännittää, miten niitä jaksaa ensi viikolla jatkaa, kun muussa elämässä tapahtuu suurehko muutos.
 
  • Tykkää
Reactions: petronella09
Saaga86
Onnea plussanneille ja tarrasukkia vauvanaluille.

Täällä kp 14 ja oviksen metsästys aloitettu. Vielä ei kyllä ole hirveästi oireita sen suuntaan, mut eipähän mene ohi. Talleteltukin on jo. Vähän jännittää, miten niitä jaksaa ensi viikolla jatkaa, kun muussa elämässä tapahtuu suurehko muutos.
Tsemppiä oviksen löytymiseen, kuten myös petronella09!
Itsellä kesäkuussa oli ilmeisesti ovuloimaton kierto, en saanut tikuilla kiinni eikä ollu tuntemuksiakaan. Nyt taas heinäkuun oviksessa oli kivut senkin edestä ja sain puikolla plussan. On tämä naisena olo välillä haastavaa.
 
vierailija
Voiskohan kyseessä olla kohdunulkoinen :eek: Pientä kipua ollut alavatsassa muutaman päivän, tänään paperiin tullut pienen pieniä ruskeita palasia, ei ees klönteiks voi sanoa :,D Mitään ei kyllä vielä raskaustestissä näkynyt
 
Heippa ! Anteeks mä en oo kerinny viimeaikoina täällä oleen enkä lukeen viestejä! Mut nyt on pakko päästä jännittään jonkun kanssa! :X3:
Mulla on tässä ollu noin vajaan viikon iltasin kauheeta närästystä ja sen takia heikkoo oloo.. Tänään siis dpo 9 ja tässä tänään käyttäny renniee närästykseen useamman, jota en oo koskaan aikasemmin tarvinnu.. No nyt sit äsken tuli pahoinvoinnin aalto ja kävin oksentamassa ensimmäisen kerran koko meijän yrityksen aikana.. :sick:ja eilen oli alavatsa TOSI kipee ja ihan kova ! Ja kauhee paineen tunne mahallaan maatessa !!o_O:X3:
 
Heippa ! Anteeks mä en oo kerinny viimeaikoina täällä oleen enkä lukeen viestejä! Mut nyt on pakko päästä jännittään jonkun kanssa!
Mulla on tässä ollu noin vajaan viikon iltasin kauheeta närästystä ja sen takia heikkoo oloo.. Tänään siis dpo 9 ja tässä tänään käyttäny renniee närästykseen useamman, jota en oo koskaan aikasemmin tarvinnu.. No nyt sit äsken tuli pahoinvoinnin aalto ja kävin oksentamassa ensimmäisen kerran koko meijän yrityksen aikana.. ja eilen oli alavatsa TOSI kipee ja ihan kova ! Ja kauhee paineen tunne mahallaan maatessa !!
Kuulostaa lupaavalta ❤ milloin ajattelit tehdä testin?Täällä peukut pystyssä että vihdoin olisi teidän vuoro plussata ❤❤
 
Heippa ! Anteeks mä en oo kerinny viimeaikoina täällä oleen enkä lukeen viestejä! Mut nyt on pakko päästä jännittään jonkun kanssa!
Mulla on tässä ollu noin vajaan viikon iltasin kauheeta närästystä ja sen takia heikkoo oloo.. Tänään siis dpo 9 ja tässä tänään käyttäny renniee närästykseen useamman, jota en oo koskaan aikasemmin tarvinnu.. No nyt sit äsken tuli pahoinvoinnin aalto ja kävin oksentamassa ensimmäisen kerran koko meijän yrityksen aikana.. ja eilen oli alavatsa TOSI kipee ja ihan kova ! Ja kauhee paineen tunne mahallaan maatessa !!
kuulostaa lupaavalta!! Itse oksensin oikein railakkaasti ilm kiinnittymisen aikaan, pari päivää ennen kuin tuli ensimmäinen haalea viiva.
 
Mä aloin taas epäröimään, että lopetanko sittenkään pillereitä vielä, "no ku ois aika reippaasti töitä ens viikolla" "kuun lopussa ois löysempää, et jos vielä sen yhen liuskan"... Miten voikin ahdistaa näin paljon yhet menkat?

Mutta pakko nyt pysyä päätöksessä, ei tästä muuten mitään tule
 
Mä aloin taas epäröimään, että lopetanko sittenkään pillereitä vielä, "no ku ois aika reippaasti töitä ens viikolla" "kuun lopussa ois löysempää, et jos vielä sen yhen liuskan"... Miten voikin ahdistaa näin paljon yhet menkat?

Mutta pakko nyt pysyä päätöksessä, ei tästä muuten mitään tule
Suosittelen vaan jättämään ne pillerit. Kierto voi kestää kauankin ennen kuin tasaantuu ja yritys myös :(

Vuosi sitten huhtikuussa poistatin hormooni kierukan ja surettaa etten tehnyt sitä paljon aiemmin koska yritys vaan jatkuu ja jatkuu :( Kierto tasaantui kyllä nopeasti mutta plussaa ei ole tullut koko aikana:/
 
  • Tykkää
Reactions: kehänkiertäjä
Mä aloin taas epäröimään, että lopetanko sittenkään pillereitä vielä, "no ku ois aika reippaasti töitä ens viikolla" "kuun lopussa ois löysempää, et jos vielä sen yhen liuskan"... Miten voikin ahdistaa näin paljon yhet menkat?

Mutta pakko nyt pysyä päätöksessä, ei tästä muuten mitään tule
Mä poistin vuos sitten syyskuussa ehkäsykapselin ja nyt on vasta kierto tasottunut. Mun ystävä lopetti vuos sitten pillerit ja hänellä ei oo tullut kun kolmet menkat sen jälkeen… ei vieläkään tasottunut siis. Se voi ottaa hieman aikansa.
 
  • Tykkää
Reactions: kehänkiertäjä
@Mamtobe, kuulostaa lupaavalta! Nyt vaan sitten jännitetään millaisia viivoja alkaa muutaman päivän päästä piirtymään :)

@kehänkiertäjä, kuten muutkin ovat jo sanoneet niin kannattaa vain päättää hetki ja lopettaa pillerit sillon, koska kierron tasaantumisessa voi kestää. Itsekin söin 15vuotta pillereitä ja ekan tyhjennysvuodon jälkeen oli 49päivän kierto, siitä onneksi tasaantui nopeasti, mutta vieläkin noin joka toinen kierto 24 pv ja seuraava 27pv, kun ennen pillerietä oli aina tasan 27 ilman mitään heittoja. Tsempit!

Omaa napaa:
Nyt sitten eletään todella mielenkiintoisia aikoja.. Tein aamulla uuden testin ja ajattelin että puhdas nega ekat 3 minuuttia - vieläkin ajattelisin jossen olisi tehnyt samoja testejä aiemmin, mutta olenkin vähän epävarma missä mennään koska 5min sisällä ilmestyi _todella_ haalea viivanpaikka, joka juuri ja juuri näkyy hyvässä valossa ikään kuin erisävyisenä valkoisena kuin tausta. Tällaista ei ole aiemmissä ollut vaikka olen tuijotellut niitä vähintään yhtä läheltä ja yhtä tarkasti o_O kuvassa ei näy yhtään mitään, joten en sellaista jaa. :D
Järki sanoo kyllä että tämäkin on nega ja näen asioita koska tahdon niin kovasti nähdä viivan.. varsinkin kun oireet ovat kadonneet sitten torstain, mutta teen viimeisen testin pois torstaina jossei tätiä kuulu kylään, koska silloin pitäisi viimeistään hilloviikot alkaa...
 
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★

1.8.2021 Sunnuntai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Myytta , 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+Minttuni, 2/19, 1. lapsi
Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
Coguine 7/20, 2. lapsi
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
+Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4. lapsi
Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi(miehen 2.)
Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
+ Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. Lapsi (miehelle 1.)
Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 05/21, 1. lapsi
+Jonna_83, 06/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
Minnix 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika 6/21, 1. Lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
Vane 6/21, 1. lapsi
Bluebelle 7/21, 2. lapsi
Danio 7/21, 2. lapsi
Andune 7/21, 1. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Scarletta.........................kp 50/28
Mannuska...................kp 36/25-28
Hulda91...........................kp 29/30
Coguine.......................kp 27/28
Meemuli....................kp 26/35-43
Tulejonyyttti...........kp 26/32
Possu..........................kp 25/24-27
Mamtobe..................kp 21/28
Alinna86......................kp 18/28
SandraB......................kp 16/26
Eeva650.....................kp 15/28-36
Petronella09............kp 13/25-28
Esikoishaaveita........kp 12/29
Iinanen..........................kp 9/23-24
Innerchild...................kp 8/25-30
Suikku1..........................kp 8/26-28
Elsa96............................kp 7/26-28
Toiveikas1992..........kp 4/28-31
Ewa87.............................kp 3/32
Vane................................kp 3/27-28
Minnix................................kp 2/34

★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Mannuska.....................dpo 23
Saaga86.........................dpo 13
Possu..............................dpo 11
Tulejonyyttti..............dpo 8
Alinna86.......................dpo 5
 
Viimeksi muokattu:
Saaga86
Ääh, kierto venyy. Tänään siis dpo13, kp 29/26. One stepin liuska ja puikko näyttää negaa, en ole raaskinu uhrata cb:n viikkonäytöllistä. Menkkakivut alkoi eilen, normaalisti ei kyllä vuodosta paljoa varoittele. Ärsyttävintä odotella millon se Niagara taas alkaa, säännölliset kierrot niin paljo mukavempia :(
 

Yhteistyössä