Sellaiset eivät ansaitse vittuilua, jotka eivät ilkeile koskaan. Ja Lunatic on sellaisiakin haukkunut.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Juuri näin. Ei viattomien selkään.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ei tässä mistään itsetunnosta ole kyse.
puukko selkään vaan sille joka sen on ansainnu.
Mistä et.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Jaahans, mistä mä nyt oon vainoharhainen?
Mene sirkka maate.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sellaiset eivät ansaitse vittuilua, jotka eivät ilkeile koskaan. Ja Lunatic on sellaisiakin haukkunut.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Juuri näin. Ei viattomien selkään.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ei tässä mistään itsetunnosta ole kyse.
Anna tulla, tai läsäytän sua tällä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Mistä et.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Jaahans, mistä mä nyt oon vainoharhainen?
Lälläri, kun ei osaa edes perustella väitteitään.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Mene sirkka maate.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sellaiset eivät ansaitse vittuilua, jotka eivät ilkeile koskaan. Ja Lunatic on sellaisiakin haukkunut.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Juuri näin. Ei viattomien selkään.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ei tässä mistään itsetunnosta ole kyse.
Painun itse ainakin,, se on moro.
Pakko se on kohta mennä.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:älkää vaan nukkumaan menkö, loppuu pian viihde tältä yöltä !
Mä kans. Lispe on hyvä paketti tunnetta ja järkeä. On lapsilleen omistautunut mammeli, joka ei päästä muksujaan helpolla, hyvällä tavalla.Arvostan Lispeä <3
Mä kans. Lispe on hyvä paketti tunnetta ja järkeä. On lapsilleen omistautunut mammeli, joka ei päästä muksujaan helpolla, hyvällä tavalla.
En halua nostaa tätä ketjua sen takia että joku on kehunut, mutta joo, ei ole perinteisillä kristityillä helppoa nykyisin. Meidät vaiennetaan kohta täysin.Ehcoa, vaatii luonnetta näinä päivinä olla kristinuskossa.
Et sinä ehkä kuitenkaan ihan keskivertokristitty ole. Jossakin vaiheessa epäilin, että olisit omaksunut ajatuksia Ulf Ekmanilta ja/tai Håkan Westergårdilta. Tosin Ulf on nykyään ei-niin-ihailemasi katolisen kirkon jäsen.En halua nostaa tätä ketjua sen takia että joku on kehunut, mutta joo, ei ole perinteisillä kristityillä helppoa nykyisin. Meidät vaiennetaan kohta täysin.
Minusta Echon mielipiteet haiskahtavat Amissi-lahkolaisilta.Et sinä ehkä kuitenkaan ihan keskivertokristitty ole. Jossakin vaiheessa epäilin, että olisit omaksunut ajatuksia Ulf Ekmanilta ja/tai Häkan Westergårdilta. Tosin Ulf on nykyään ei-niin-ihailemasi katolisen kirkon jäsen.
Vaiennetaan kun ette saa tuomita muita?En halua nostaa tätä ketjua sen takia että joku on kehunut, mutta joo, ei ole perinteisillä kristityillä helppoa nykyisin. Meidät vaiennetaan kohta täysin.