eiku.Uskoo se kuiteskin se vaan leikkii vaikeasti tavoiteltavaa vaikka on oikeasti helppo nakki.Ei oo ku tuttuja vaan joita näen joskus baarissa. Pari kaveria joita näen joskus. Mutta Algoma ei usko.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
eiku.Uskoo se kuiteskin se vaan leikkii vaikeasti tavoiteltavaa vaikka on oikeasti helppo nakki.Ei oo ku tuttuja vaan joita näen joskus baarissa. Pari kaveria joita näen joskus. Mutta Algoma ei usko.
On aika vaikea tavoitella kun ei asu suomessa.eiku.Uskoo se kuiteskin se vaan leikkii vaikeasti tavoiteltavaa vaikka on oikeasti helppo nakki.
Hyvää yötä.Sam ku mulla . mul harmaus kestää pidempää nyt vois ollakin ilman. tosin enskuussa eri kaupunkiin kun frendi pyysi. mut hyvää yötä.
ei ne välimatkat niin pitkiä ole lentokoneille.Mitenkähän kauan kestäisi lentää Helsinkiin ei kai siinä montaa tuntia menisi?On aika vaikea tavoitella kun ei asu suomessa.
En tiedä kuinka kauan kestää.ei ne välimatkat niin pitkiä ole lentokoneille.Mitenkähän kauan kestäisi lentää Helsinkiin ei kai siinä montaa tuntia menisi?
Algomahan on valmis muuttamaan takaisin Suomeenkin. Kuten jo aiemmin kirjoitin, olisin napannut Algoman itselleni jo vuosia sitten, jos olisin yhtään parisuhdeihminen. Mutta kun en ole.On aika vaikea tavoitella kun ei asu suomessa.
Kyllä siinä pitää varautua ainakin 10 tunnin lentoihin. Riippuu ihan siitä mitä kautta lentää.ei ne välimatkat niin pitkiä ole lentokoneille.Mitenkähän kauan kestäisi lentää Helsinkiin ei kai siinä montaa tuntia menisi?
non nih Algoma on varmaankin hypännyt jo koneeseen kohta saadaan tietää kauanko meni aikaaAlgomahan on valmis muuttamaan takaisin Suomeenkin. Kuten jo aiemmin kirjoitin, olisin napannut Algoman itselleni jo vuosia sitten, jos olisin yhtään parisuhdeihminen. Mutta kun en ole.
Mä sain toisenlaisen kuvan kun tapasimme.Algomahan on valmis muuttamaan takaisin Suomeenkin. Kuten jo aiemmin kirjoitin, olisin napannut Algoman itselleni jo vuosia sitten, jos olisin yhtään parisuhdeihminen. Mutta kun en ole.
no ei ehkä tälle juhannuspäivälle ehtisi mutta aamukahville vois vielä keretä.Kyllä siinä pitää varautua ainakin 10 tunnin lentoihin. Riippuu ihan siitä mitä kautta lentää.
Aamupalalleno ei ehkä tälle juhannuspäivälle ehtisi mutta aamukahville vois vielä keretä.
Kyllä kymmenkunta lentotuntia menee. Vähintään.Kyllä siinä pitää varautua ainakin 10 tunnin lentoihin. Riippuu ihan siitä mitä kautta lentää.
jaa sieltäkö ei ole kulkuyhtetyttä lentokoneellaKyllä kymmenkunta lentotuntia menee. Vähintään.
Entisaikaan pääsi Torontosta Helsinkiin, mutta ei enää.
On kulkuyhteys, mutta ei Torontosta Helsinkiin. Viimeaikoina olen lentänyt Islannin tai Hollannin kautta.jaa sieltäkö ei ole kulkuyhtetyttä lentokoneella
Islannissa tekis mieli joskus päästä käymään, sen mitä kuvista olen nähnyt niin on kaunis maa kesäisin.On kulkuyhteys, mutta ei Torontosta Helsinkiin. Viimeaikoina olen lentänyt Islannin tai Hollannin kautta.
Huomenta, ei oo tukka kipee.Huomenta, onks kaikilla tukka kipeenä vai mitä täh??
Täällä asunnon sisälämpätila laskenut asteella ja sen kunniaksi voisin jopa vähän iloita, mutta ei jaksa kun on liian kuuma.
Sikäli, kun tiedän, töpötin on painelemalla käytettävää sivellin. Ennenvanhaan töpöttimeksi nimiteltiin vähän kaikenlaisia survomiseen käytettäviä työkaluja. Ensi kerran törmäsin moiseen sanaankouluaikan, kun tehtiin käsitöillä lasikuitupulkkaa. Töpötin oli sillä kertaa tönkmaalisuti, jolla kangasta paineltiin tiiviiksi kerrokseksi mutkapaikoissa.Hyvää Juhannusta!
Juhannuspähkinä: Mikä on töpötin?
Se on suosittu lomakohde. Kallis, olen kuullut.Islannissa tekis mieli joskus päästä käymään, sen mitä kuvista olen nähnyt niin on kaunis maa kesäisin.
Huomenta, onks kaikilla tukka kipeenä vai mitä täh??
Täällä asunnon sisälämpätila laskenut asteella ja sen kunniaksi voisin jopa vähän iloita, mutta ei jaksa kun on liian kuuma.