Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Baarista? Ei sitä niin vaan saa. Joskus jutellut tuntemattoman kanssa.
joo baarista. miten sä etenet jos näät jonkun milenkiintosen tyypin siellä? mä joskus menin suoraan jutteleen. mut nyt harvoin käyn baarissa ja en muutenkaan mee jutteleen tuntemattommille enään. ei tuu ees juomasta känniä päälle sellanen mössö olo vaan ja pari päivää harmajutta. mites sulle kestääkö pitkään darra? ja mille sun maailma maistuu sillon? mikä on sun lempparit darra ruoka?
 
Algoman pitää lähteä Mekin luokse,ja viedä se mökille.
Jos olisin nk parisuhdeihminen, olisin napannut Algoman jo vuosia sitten. Vienyt vaikka puoliväkisin vihille, Olen tavannut hänet muutaman kerran livenä. Ja ollaan soiteltu. Algoma on aivan ihana ihminen , Ja mun silmissäni hottiskin ikäisekseen, Mutta valitettavasti mä olen hankala luonne ja melko erakko. Enkä yhtään parisuhdeihminen. Hyvän miehen Algomasta saisi!! Toivon, että me Algoman kanssa pysytään ystävinä hamaan hautaan asti.
 
Ei kerkeä enää juhannukseksi. Mekolla on iso lauma ottajia, hän leikkii vain yksinäistä.
joo baarista. miten sä etenet jos näät jonkun milenkiintosen tyypin siellä? mä joskus menin suoraan jutteleen. mut nyt harvoin käyn baarissa ja en muutenkaan mee jutteleen tuntemattommille enään. ei tuu ees juomasta känniä päälle sellanen mössö olo vaan ja pari päivää harmajutta. mites sulle kestääkö pitkään darra? ja mille sun maailma maistuu sillon? mikä on sun lempparit darra ruoka?
Käyn juttelee tai mulle tullaan juttelee. Päivän kestää. Se on pizza, kebab tai hamppariateria.
 

Yhteistyössä