Mä rupesin oikeen miettimään koska vähensin palstailua lähes lopettamiseen asti ja se tais olla 2014. Onpa siitäki aikaa!mut mistä sä voit tietää scarletin jos oot ollu täällä puol vuotta kautta vuoden vai millon tulit tälle palstalle?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä rupesin oikeen miettimään koska vähensin palstailua lähes lopettamiseen asti ja se tais olla 2014. Onpa siitäki aikaa!mut mistä sä voit tietää scarletin jos oot ollu täällä puol vuotta kautta vuoden vai millon tulit tälle palstalle?
Ei näy. Mutta jos olisit bannis niin ethän sä olisi tätäkää viestiä voinu laittaa.Mitä hittoa! Olen vissiin bannissa tällä palstalla Vai näkyykö toi laittamani Pave Maijasen biisi muilla=
heh.Hänellä sattuu olemaan tuo profiili auki niin sieltä näin että hän on kirjautunut tänne vuonna 2004mut mistä sä voit tietää scarletin jos oot ollu täällä puol vuotta kautta vuoden vai millon tulit tälle palstalle?
joo sillonhan sä pyörit täällä just ku mä tulin meillä oli jotain juttua ku sä meinasit tehä 9mm puikolla jotain rättiä ja mä sanoin et sen pitää olla 8mm tai toiste päinMä rupesin oikeen miettimään koska vähensin palstailua lähes lopettamiseen asti ja se tais olla 2014. Onpa siitäki aikaa!
ohoh 17 vuotta sitten. niin se aika vierii.heh.Hänellä sattuu olemaan tuo profiili auki niin sieltä näin että hän on kirjautunut tänne vuonna 2004
onpas tosiaan mutt nytpä olet jälleen paikalla ja se on ihan hyvä homma.Mä rupesin oikeen miettimään koska vähensin palstailua lähes lopettamiseen asti ja se tais olla 2014. Onpa siitäki aikaa!
Ai jaa.joo sillonhan sä pyörit täällä just ku mä tulin meillä oli jotain juttua ku sä meinasit tehä 9mm puikolla jotain rättiä ja mä sanoin et sen pitää olla 8mm tai toiste päin ...
ehkä robotti mode mappasi sen laita uudestaan.Mitä hittoa! Olen vissiin bannissa tällä palstalla Vai näkyykö toi laittamani Pave Maijasen biisi muilla=
Niin taas hetkeksi.onpas tosiaan mutt nytpä olet jälleen paikalla ja se on ihan hyvä homma.
Ja likka täyttää loppuvuodesta 18v.... Mun vauva!ohoh 17 vuotta sitten. niin se aika vierii.
joo mä muistin sut puikon väännöstäAi jaa. En kyllä yhtää muista tuollaasta.
Joo, mutta en saanut julkaistua Pave Maijasen biisiä. Pistän sulle kunan FB:ssä.Ei näy. Mutta jos olisit bannis niin ethän sä olisi tätäkää viestiä voinu laittaa.
mulla vasta 8 vuotias. eli sä tulit tälle palstalle ku se oli vauva? eiks sillon ollu viellä modeemit sun muut 2004?Ja likka täyttää loppuvuodesta 18v.... Mun vauva!
Kokeillaanehkä robotti mode mappasi sen laita uudestaan.
Joo taisi olla modeemi vielä silloon. Mä täytän huomenna 42v., että ittellekki on tullu ikää lisää.mulla vasta 8 vuotias. eli sä tulit tälle palstalle ku se oli vauva? eiks sillon ollu viellä modeemit sun muut 2004?
ohhoh sait saman ikäsenä lapsen ku mäkin. mä kyl vasta 34. onko lapsi viellä kotona vai lentänyt pois?Joo taisi olla modeemi vielä silloon. Mä täytän huomenna 42v., että ittellekki on tullu ikää lisää.
Jestas...sähän olit ihan nuori vielä sillon hyvinä aikoina!!! Mut joo, mä täytän muutaman kuukauden päästä 60v . Kaikella on aikansa. Myös Kaksplussan keskustelupalstalla,Joo taisi olla modeemi vielä silloon. Mä täytän huomenna 42v., että ittellekki on tullu ikää lisää.
no eihän tuo ole vielä ikä eikä mikään.Joo taisi olla modeemi vielä silloon. Mä täytän huomenna 42v., että ittellekki on tullu ikää lisää.
Kotona asuu vielä ja on lukiossa.ohhoh sait saman ikäsenä lapsen ku mäkin. mä kyl vasta 34. onko lapsi viellä kotona vai lentänyt pois?