onittelut etukäteen onko oikein juhlat kaakun,ja kahveen kanssa.Jestas...sähän olit ihan nuori vielä sillon hyvinä aikoina!!! Mut joo, mä täytän muutaman kuukauden päästä 60v . Kaikella on aikansa. Myös Kaksplussan keskustelupalstalla,
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
onittelut etukäteen onko oikein juhlat kaakun,ja kahveen kanssa.Jestas...sähän olit ihan nuori vielä sillon hyvinä aikoina!!! Mut joo, mä täytän muutaman kuukauden päästä 60v . Kaikella on aikansa. Myös Kaksplussan keskustelupalstalla,
Joo on tässä tullu vähä ikää lisää.Jestas...sähän olit ihan nuori vielä sillon hyvinä aikoina!!! Mut joo, mä täytän muutaman kuukauden päästä 60v . Kaikella on aikansa. Myös Kaksplussan keskustelupalstalla,
Ei mitää juhlia. Juustokakkua tein.onittelut etukäteen onko oikein juhlat kaakun,ja kahveen kanssa.
Aiva tarpeeksi.no eihän tuo ole vielä ikä eikä mikään.
Voi ei! Muistan kun sun tyttö nukku mun makkarissa retkisängyssä, kun olitte reissuun menossa. Sellanen pikkulikka Ja nyt jo kohta aikuinen nainen !Ja likka täyttää loppuvuodesta 18v.... Mun vauva!
vielläkö tanssit musan tahtiin? ja onneaJestas...sähän olit ihan nuori vielä sillon hyvinä aikoina!!! Mut joo, mä täytän muutaman kuukauden päästä 60v . Kaikella on aikansa. Myös Kaksplussan keskustelupalstalla,
No sepä. Likka on muuten sua pitempi.Voi ei! Muistan kun sun tyttö nukku mun makkarissa retkisängyssä, kun olitte reissuun menossa. Sellanen pikkulikka Ja nyt jo kohta aikuinen nainen !
Kiitos <3 Ei tule juhlia, Mulla aloitettiin 3 viikkoa sitten nivelreumaan taas sytostaattihoito. Jo neljöttä kertaa. Saan toisen rokoteannokseni puolentoista viikon päästä, mutta reumalääkärin mielestä ei pidä nyt ottaa mitään riskejä. Ja mä olin niin valmis menemän jo kuukauden päästä paikallisen terassille!!!!!! Vaan "kotiarestissa" olen edelleen. Ei oikein jaksaisonittelut etukäteen onko oikein juhlat kaakun,ja kahveen kanssa.
no mutta onpa hienoa että olet eläinystävä.Mainio juttu että voit ottaa vielä kaksi kissaa muiden lisäksi.Itselläkin on kissa.Kyllä noilla meriiteillä voi jo ryhtyäkin crazy cat ladyksiKiitos <3 Ei tule juhlia, Mulla aloitettiin 3 viikkoa sitten nivelreumaan taas sytostaattihoito. Jo neljöttä kertaa. Saan toisen rokoteannokseni puolentoista viikon päästä, mutta reumalääkärin mielestä ei pidä nyt ottaa mitään riskejä. Ja mä olin niin valmis menemän jo kuukauden päästä paikallisen terassille!!!!!! Vaan "kotiarestissa" olen edelleen. Ei oikein jaksais Mutta koska kaikesta pitää koittaa löytää jotain hyvää, niin ilmitin jo töihin, että olen sitten sen viikon lokakuussa lomalla. Ja otan silloin Helsingin eläinsuojeluyhdistyksestä kaksi kissaa. Mulla on nyt yksi rescue-kissa ja yksi rescue-koira. Eikös 60 v olejo sellainen ikä, että sinkkunainen voi ryhtyä Crazy Cat Ladyksi?
Meilläki on kissa vaikka tästä sohvalta kattottuna pöydän alla on musta karvalakki.no mutta onpa hienoa että olet eläinystävä.Mainio juttu että voit ottaa vielä kaksi kissaa muiden lisäksi.Itselläkin on kissa.Kyllä noilla meriiteillä voi jo ryhtyäkin crazy cat ladyksi
Kiitos onnitteluista ! Tanssiminen on kyllä jäänytvielläkö tanssit musan tahtiin? ja onnea
no onneks musasta voi nauttii monella tapaaKiitos onnitteluista ! Tanssiminen on kyllä jäänyt Kun polvet tuli tekonivelten myötä kuntoon,nyt odottaa lonkat tekoniveltä. Maanantaikappale mikä maanantaikappale .(
juhannusta myös itsellesi.Nyt lähden viemään piskiä iltalenkille tuonne lammen rantaan, Hyvää juhannusta kaikille!!!!
- YouTube
YouTubessa voit nauttia parhaista videoista ja musiikista, ladata alkuperäistä sisältöä ja jakaa kaiken ystäviesi, perheesi ja koko maailman kanssa.www.youtube.com
Hei hei hyvää juhannusta.Nyt lähden viemään piskiä iltalenkille tuonne lammen rantaan, Hyvää juhannusta kaikille!!!!
- YouTube
YouTubessa voit nauttia parhaista videoista ja musiikista, ladata alkuperäistä sisältöä ja jakaa kaiken ystäviesi, perheesi ja koko maailman kanssa.www.youtube.com