Juhannuksen diskoteekki

Jestas...sähän olit ihan nuori vielä sillon hyvinä aikoina!!! Mut joo, mä täytän muutaman kuukauden päästä 60v . Kaikella on aikansa. Myös Kaksplussan keskustelupalstalla,
Joo on tässä tullu vähä ikää lisää. :D Mä muistan kyllä, että oot vuotta nuorempi ku mun äiti. :)

• Tykkää
Reactions: *¿*
onittelut etukäteen onko oikein juhlat kaakun,ja kahveen kanssa.
Kiitos <3 Ei tule juhlia, Mulla aloitettiin 3 viikkoa sitten nivelreumaan taas sytostaattihoito. Jo neljöttä kertaa. Saan toisen rokoteannokseni puolentoista viikon päästä, mutta reumalääkärin mielestä ei pidä nyt ottaa mitään riskejä. Ja mä olin niin valmis menemän jo kuukauden päästä paikallisen terassille!!!!!! Vaan "kotiarestissa" olen edelleen. Ei oikein jaksais :( Mutta koska kaikesta pitää koittaa löytää jotain hyvää, niin ilmitin jo töihin, että olen sitten sen viikon lokakuussa lomalla. Ja otan silloin Helsingin eläinsuojeluyhdistyksestä kaksi kissaa. Mulla on nyt yksi rescue-kissa ja yksi rescue-koira. Eikös 60 v olejo sellainen ikä, että sinkkunainen voi ryhtyä Crazy Cat Ladyksi?

Kiitos <3 Ei tule juhlia, Mulla aloitettiin 3 viikkoa sitten nivelreumaan taas sytostaattihoito. Jo neljöttä kertaa. Saan toisen rokoteannokseni puolentoista viikon päästä, mutta reumalääkärin mielestä ei pidä nyt ottaa mitään riskejä. Ja mä olin niin valmis menemän jo kuukauden päästä paikallisen terassille!!!!!! Vaan "kotiarestissa" olen edelleen. Ei oikein jaksais Mutta koska kaikesta pitää koittaa löytää jotain hyvää, niin ilmitin jo töihin, että olen sitten sen viikon lokakuussa lomalla. Ja otan silloin Helsingin eläinsuojeluyhdistyksestä kaksi kissaa. Mulla on nyt yksi rescue-kissa ja yksi rescue-koira. Eikös 60 v olejo sellainen ikä, että sinkkunainen voi ryhtyä Crazy Cat Ladyksi?
no mutta onpa hienoa että olet eläinystävä.Mainio juttu että voit ottaa vielä kaksi kissaa muiden lisäksi.Itselläkin on kissa.Kyllä noilla meriiteillä voi jo ryhtyäkin crazy cat ladyksi :giggle:

• Tykkää
Reactions: *¿*
no mutta onpa hienoa että olet eläinystävä.Mainio juttu että voit ottaa vielä kaksi kissaa muiden lisäksi.Itselläkin on kissa.Kyllä noilla meriiteillä voi jo ryhtyäkin crazy cat ladyksi
Meilläki on kissa vaikka tästä sohvalta kattottuna pöydän alla on musta karvalakki. :D

• Tykkää
Reactions: Kokardi65 ja *¿*
Nyt lähden viemään piskiä iltalenkille tuonne lammen rantaan, Hyvää juhannusta kaikille!!!!

• Tykkää
Reactions: Kokardi65

Yhteistyössä