Onneksi on kuuma. Voi ilman sitä ylenpalttista häpeää, jota olen tuntenut joka päivä viimeiset 15 vuotta, olla sisällä ja olla tekemättä mitään. No, enhän mä ole 99% ihmisistä mielestä mitään tehnyt koko elämälläni. Heittänyt sen vain hukkaan, mutta nyt puhutaankin mun standardeista. Kohta on taas kylmä, kesä ohi ja pitäisi painaa duunia ja olla yhteiskunnan tuottava jäsen. Silloinkin toki jään sisälle, koska miksi menisin ulos. EI mulle ole siellä mitään.
Ehkä syksyyn mennessä olen kuntoutuksessa vaivani takia ja saisin siitä syyn olla kotona ja toimeton.
Parin viime viikon aikana olen tehnyt havainnon, joka ehkä melko varmasti kertoo syyn ikisinkkuudelleni ja menestymöttömyydelleni naisten keskuudessa. Ihmettelen, että miksi en ollut tuota havaintoa nöin selvänä ollut aikaisemmin tehnyt, mutta jostain syystä nyt se iski päin naamaa kuin pahinkin kesäsalama. Samalla tajusin, että itsessä se vika tosiaankin on ja miten kaukana normaalista miehestä tuon asian osalta olenkaan. Melko avaava kokemus.
Tällainen kesäpäivitys tällä kertaa. Mukavaa ja lämmintä kesää kaikille.
[ap]