Elämättömän elämän häpeä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Näemmä hän on

- Ihmisraunio
- Pilannut 40 vuotta elämästään (myös lapsuuden)
- Jo ehtoopuolella (toinen jalka haudassa?)
- Ei voi ikinä olla onnellinen
- Ei enää välitä siitä vaikka joku väittäisi negatiivisuuden olevan hänestä itsestä kumpuavaa
Osuit melko oikeaan.

Paitsi, että olen välillä onnellinen. Olen onnellinen, jos näen toisten elämässä jotain hyvää tai jos pystyn olemaan toisille hyväksi. Ennen olin katkera, kun näin toisten onnea, mutta nyt toivon vain kaikille hyvää. Mulla ei ole oikeutta onneen enkä sitä ansaitse, joten hyvä, jos jollakin on onnellista.

[ap]
 
Osuit melko oikeaan.

Paitsi, että olen välillä onnellinen. Olen onnellinen, jos näen toisten elämässä jotain hyvää tai jos pystyn olemaan toisille hyväksi. Ennen olin katkera, kun näin toisten onnea, mutta nyt toivon vain kaikille hyvää. Mulla ei ole oikeutta onneen enkä sitä ansaitse, joten hyvä, jos jollakin on onnellista.

[ap]
Ja taas sitä mennään...
 


Mitä kuuluu?

Täällä on näitä ensimmäisen maailman ongelmia tälle illalle. Lainasin tytöltä sellaista kasvoihin levitettävää mönjää (peel off mask).
Sitä meni vissiin silmään kun en näe kunnolla ja loppu maski roikkuu puolirevittynä pitkin lättyä. Kulmakarvoista osan se mömmö vei jo mennessään kun repäsin maskin otsalta pois, wau! Noh, kipu on vain tunne tila!
Onnniin tuskainen operaatio että vedän välillä henkeä ja näprään luuria.
En ymmärrä miten ihmiset tälläsiä tunkee naamaansa. Täytyy varmaan pestä tää pois, repimisen sijaan, jos haluan säilyttää muutaman ripsen silmiä suojaamaan.:X3:
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: Ellimaar ja Echo
Mitä kuuluu?

Täällä on näitä ensimmäisen maailman ongelmia tälle illalle. Lainasin tytöltä sellaista kasvoihin levitettävää mönjää (peel off mask).
Sitä meni vissiin silmään kun en näe kunnolla ja loppu maski roikkuu puolirevittynä pitkin lättyä. Kulmakarvoista osan se mömmö vei jo mennessään kun repäsin maskin otsalta pois, wau! Noh, kipu on vain tunne tila!
Onnniin tuskainen operaatio että vedän välillä henkeä ja näprään luuria.
En ymmärrä miten ihmiset tälläsiä tunkee naamaansa. Täytyy varmaan pestä tää pois, repimisen sijaan, jos haluan säilyttää muutaman ripsen silmiä suojaamaan.
Sori että nauroin, se oli sellanen myötätuntoinen hirnahdus :love::ROFLMAO:
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
  • Haha
Reactions: Ellimaar
vierailija
Mitä kuuluu?

Täällä on näitä ensimmäisen maailman ongelmia tälle illalle. Lainasin tytöltä sellaista kasvoihin levitettävää mönjää (peel off mask).
Sitä meni vissiin silmään kun en näe kunnolla ja loppu maski roikkuu puolirevittynä pitkin lättyä. Kulmakarvoista osan se mömmö vei jo mennessään kun repäsin maskin otsalta pois, wau! Noh, kipu on vain tunne tila!
Onnniin tuskainen operaatio että vedän välillä henkeä ja näprään luuria.
En ymmärrä miten ihmiset tälläsiä tunkee naamaansa. Täytyy varmaan pestä tää pois, repimisen sijaan, jos haluan säilyttää muutaman ripsen silmiä suojaamaan.
Onneksi asun neljännessä kerroksessa. Pelästyisin pahanpäiväisesti, jos kissa tulisi säleverhojeni välistä kurkistelemaan.

Mulle kuuluu melko hyvää (mun standardeilla). Kiitos kysymästä.

Olen hakenut ja saanut apua terveysongelmiini. Yksi on vielä ratkaisematta, mutta siinäkin on prosessi käynnissä. Töitä olen hakenut. En ole saanut. Työkkärissä oli ilmeisesti nyt joku rakennemuutos ja sieltäkin soittelivat. Päädyimme siihen, että yritän selvitellä saisinko yhden keskeytyneen tutkinnon suoritettua loppuun vaikka etäopiskeluna. Siinä olemme vaiheessa, jossa todennäköisyys on se kuuluisa 50/60. Näin kesällä kaikki toimii hitaasti, mutta aikaahan mulla on. Tässä ketjussa ehdotettuja kirjoja olen laittanut kirjastosta varaukseen ja odottelen viestiä milloin ne olisivat noudettavissa tuosta mun lähikirjaston varaushyllystä. Kohta alkaa futiksen EM-kisat ja ne ehkä hetkeksi vievät huomion muualle elämäni monotonisuudesta. Parin kaverin kanssa olemme myös lähdössä minireissulle jossain vaiheessa kesää. Se on kai mukava. Ainakin jos on hyvä ilma. Naissuhteita ei ole näkynyt. Olen kyllä taas Tinderissä, mutta, no tiedätte mitä siellä käy.

Mönjäasiaan en valitettavasti osaa kommentoida suuntaan tai toiseen. Mä käytän Lidlin kasvorasvaa. Siihen olen ollut tyyvyväinen. Se ei aiheuta kipua.

[ap]
 
Olen selaillut sitä. Mä en koe, että mulla olisi sinne mitään annettavaa.

[ap]
Moooi!

Ihan varmasti on sulla annettavaa. :) Siis mähän itse häippäsin tänne isolle puolelle sieltä kun alkoi tulla ahdasta parin miesnikin saartaessa mut nurkkaan seksijutuillaan, mutta muutoin siellä on/oli mukavaa.
Jokaisella on jotain annettavaa. Jos ei ole mitään ihmeempiä tapahtunut, niin ainaki voi höpöttää jotai muuta.
 
vierailija
Moooi!

Ihan varmasti on sulla annettavaa. Siis mähän itse häippäsin tänne isolle puolelle sieltä kun alkoi tulla ahdasta parin miesnikin saartaessa mut nurkkaan seksijutuillaan, mutta muutoin siellä on/oli mukavaa.
Jokaisella on jotain annettavaa. Jos ei ole mitään ihmeempiä tapahtunut, niin ainaki voi höpöttää jotai muuta.
Juttuni, kuten elämäni, kiertää sitä samaa rataa viikosta toiseen. Parempi säästää muita ja keskittää nämä mun jutut tänne yhteen ketjuun. Toki seksijuttuihin voisin aina kommentoida, että en tiedä, ei ole kokemusta.

[ap]
 
Juttuni, kuten elämäni, kiertää sitä samaa rataa viikosta toiseen. Parempi säästää muita ja keskittää nämä mun jutut tänne yhteen ketjuun. Toki seksijuttuihin voisin aina kommentoida, että en tiedä, ei ole kokemusta.

[ap]
Eipä siellä munkaan jutut nyt mitään ihmeempiä ole olleet. Säätila, ruoka, miten yöunet meni. Arkisia mutta siks niin tärkeitä asioita. Älä ajattele aina kokemuspohjasta käsin
 
vierailija
Eipä siellä munkaan jutut nyt mitään ihmeempiä ole olleet. Säätila, ruoka, miten yöunet meni. Arkisia mutta siks niin tärkeitä asioita. Älä ajattele aina kokemuspohjasta käsin
Aina jos haluaa tarjota mielipiteitä pitää niiden kummuta kokemusten kautta. Muutenhan se olisi vain muualta opittujen faktojen kertomista. Ja se ei taas olisi mitenkään faktuaalista tietoa elämästäni.

Mä en ole koskaan ollut ihminen, joka tuollaisista asioista puhuu. Multa joskus kysytään miten menee tai mitä olen viime aikoina tehnyt. Vastaan, että ihan ok menee ja olen tehnyt sitä samaa mitä ennenkin. Vaikea sanoa johtuuko se siitä, että elämäni on aina ollut tylsää vai siitä, että tuollainen arjen small talk ei vain ole koskaan mua kiinnostanut. Mä keskustelisin mieluummin ilmiöistä, ajatuksista kuin ihmisistä. Ja muutenkin koen, että keskiarvoihmisen arki on hyvin tylsää ja mun arkeni vielä tylsempää. Ehkä jos joku vilpittömästi haluaa siitä tietää niin voin kertoakin, mutta en mä halua muita vaivata tuolla tylsyydelläni.

[ap]
 
Aina jos haluaa tarjota mielipiteitä pitää niiden kummuta kokemusten kautta. Muutenhan se olisi vain muualta opittujen faktojen kertomista. Ja se ei taas olisi mitenkään faktuaalista tietoa elämästäni.

Mä en ole koskaan ollut ihminen, joka tuollaisista asioista puhuu. Multa joskus kysytään miten menee tai mitä olen viime aikoina tehnyt. Vastaan, että ihan ok menee ja olen tehnyt sitä samaa mitä ennenkin. Vaikea sanoa johtuuko se siitä, että elämäni on aina ollut tylsää vai siitä, että tuollainen arjen small talk ei vain ole koskaan mua kiinnostanut. Mä keskustelisin mieluummin ilmiöistä, ajatuksista kuin ihmisistä. Ja muutenkin koen, että keskiarvoihmisen arki on hyvin tylsää ja mun arkeni vielä tylsempää. Ehkä jos joku vilpittömästi haluaa siitä tietää niin voin kertoakin, mutta en mä halua muita vaivata tuolla tylsyydelläni.

[ap]
nyt vähän offtopic, mutta onko sua tutkittu ikinä mt-puolella mitenkään?
Onko nuo samat ajatukset vaivannut sinua ns.ihan nuoruudesta saakka? Vai onko nyt vain iskenyt kriisi?
Tuo ”en osaa jutella smalltalkkia” kalskahti vain mun korvaan, tai se ettei se kiinnosta. Ei itseasiassa minuakaan, mutta itselläni nuo samankaltaiset ajatukset/piirteet kantaa juurensa Add:sta, koen tylsyyttä aika pian ja varsinkin yksinäisyyden tunne vainoaa myös hyvin herkästi.
Elämässä pitää olla jotain virikettä kokoajan, tai muuten olen aika alakuloinen.
Mutta toisaalta et vaikuta kovin ailahtelevaiselta ihmiseltä, mutta oletko itse huomannut, että myönteisillä asioilla tai tapahtumilla olisi hetkellisesti aina hyvä vaikutus sun päiviin, että koet olevasi hetken onnellinen ja taas hetken kuluttua huomaat taas olevasi alakuloinen? Kun enimmät innostukset laantuu…
Ja että tuo kuvio toistuu vuodesta toiseen.
 

Yhteistyössä