Olen niin pahoillani puolestasi ja koko perheesi puolesta. Minulla oli omalla solulla keskeytynyt keskenmeno rv 9+1, jota seurasi lääkkeellinen tyhjennys, eli tiedän tunteesi. Itse selviydyin katsomalla sekä lukemalla paljon keskenmenon kokeneiden naisten kertomuksia sekä selviytymistarinoita. Minulle ainakin lääkäri sanoi silloin: "tämä ei ole sinun vikasi, et tehnyt mitään väärin". Samaa sanon nyt sinulle. Lääkärit saavat jatkossa arvioida, pitääkö hoitoa jotenkin justeerata.Täällä surullisia uutisia. Sikiö oli kuollut kohtuun, ei enää sykettä. Nyt rv 9+0. Tämä on jo toinen keskenmeno, eri luovuttajan soluilla. En tiedä miten henkisesti kohta jaksan enää. Aloin jo uskoa tähän raskauteen kun lääkärikin oli sitä mieltä että kaikki hyvin ja syke vahva vielä viime viikolla. Takki on nyt ihan tyhjä ja mieli todella surullinen. Pelottaa onko mussa jotain vialla? Lääkkeellinen tyhjennys nyt edessä. Palailen tänne kun taas jaksan, nyt joudun pitämään hetken taukoa. Kaikille oikein paljon onnea matkaan vaiheisiinne
Paljon haleja ja toivottavasti voit surusta huolimatta nauttia kesästäkin. Laittele viestiä jos haluat vaikka privana.