On tämä vaan raskasta hyväksyä ja mennä eteenpäin. Onneksi minulla on jo yksi lapsi, töitä ja työnhakuprosessi käynnissäNega testit saa aikaan pettymystä, surua, katkeruutta, turtumusta,kun kuukaudesta toiseen sama toistuu Olen välillä itkenyt tosi paljonkin menkkojen alkamista Sitä tulee itselle sellainen ajatus maailma, ettei enää pysty uskomaan onnistumiseen, kai sillä koettaa suojata itseään.
Minulla kuvotukset ja kaikki muutkin raskaus oireet ovat valitettavasti pms oireita oletko varma, että oireesi ei ole pms oireita?
Mulle tulee vaan mahakipua ja olen normaalia äkäisempi. Toi sinun listasi on kyllä hurja, aikamoisien oireiden kanssa joudut elämään ennen menkkojaVielä pms oireista: itselläni jos minkälaisia oireita ollut mm.
- Kuvotus
- Haju herkkyys
- Närästys
- Ylävatsa kipu
- Vatsa sekaisin
- Ummetus
- Päänsärky/ migreeni
- Rintojen aristus/turvotus
- Itku herkkyys
- Finnit/ rauhallinen iho
- Alavatsa krampit
- Elohiiri vatsassa
- Lisääntynyt virtsaaminen tarve
- Hiivatulehdus oireet
Nyt uutena kutina pitkin kroppaa:/ Kutisee päänahka, jalat, kädet yms..kai sekin on PMS oire
Kaikki nuo yllä mainitut oireet voisi olla alku raskauden oireita .
Nämä kaikki oireet ei välttämättä ole joka kierto ja sitten heti herää toivo plussasta jolloin tiputaan korkealta ja kovaaMulle tulee vaan mahakipua ja olen normaalia äkäisempi. Toi sinun listasi on kyllä hurja, aikamoisien oireiden kanssa joudut elämään ennen menkkoja
Onpas inhottava homma! Suuri virtuaalinen hali, joudut kyllä ihan liian koville <3Nämä ei kaikki välttämättä ole joka kierto kaikki ja sitten heti herää toivo plussasta jolloin tiputtaan korkealta ja kovaa
Minulla alkoi tuulimunan tyhjennyksen jälkeen kuukautiset lähes ajallaan kun laskin ensimmäisen kunnon tyhjennysvuotopäivän kp1. Ovis tuli noin 2vkon päästä siitä. Toivotaan, että sinullakin kierto käynnistyy ja pääsette taas yrittämäänMulla alkaa vuoto pikkuhiljaa loppumaan ja odotan kuukautisia enemmän kun ikinä.
Kävin keskiviikkona lääkärissä kovien kipujen takia ja pelkäsin tulehdusta. Onneksi kohtu näytti tyhjentyneen hyvin ja tavaraa oli kohdunkaulalla vielä tulossa josta kipukin johtui. Oli lohdullista kuulla että tyhjennys vaikuttaisi sujuneen hyvin. Nyt harmittelen että jos kuukautiset alkavat vasta 7 viikon päästä keskeytyksestä niin mies on reissussa juuri oviksen aikaan
Meillä on yrittämiseen viimeinen päivä lyöty lukkoon joka luo oman stressinsä. Onneksi tähän päivään on aikaa 1v 3kk, että on aikaa yrittää vielä. Tämä on lähinnä minun tahdostani koska en halua lapsille kovin suurta ikäeroa.
Tervetuloa mukaanMeillä alkamassa viimeinen turha kierto ennen yrityksen aloitusta. Katselin jo, että olisiko sittenkin pitänyt ottaa kierukka pois jo tähän kiertoon yksityiseltä, kun julkiselta saatiin aika vasta heinäkuun puolelle, mutta hinta oli kyllä niin suolainen, etten sitä maksa siitä, että saisin 1 yk:n lisää. Mitään varmuutta ei kuitenkaan ole, että tärppiä tulisi muutenkaan heti. Harmi kun säät menivät niin huonoksi, tähän asti on kyllä pysyneet ajatukset hyvin pois yrityksestä kun on riittänyt mukavaa kesätekemistä.
Ihanaa ja tärpintäyteistä kesän alkua teille muille <3
Vaihtoehtoina toki on kiinnitys vuoto ja alkava raskaus, mutta voi ihan johtua siitäkin,että kroppa hakee tasapainoa pillereiden jälkeen. Toivotaan parasta loppu tulostaOnnea plussanneille! Oon töissä joten nyt nopeesti vaan ehdin päivitellä tilannetta,elikkä siis; aikaisemmin mulla oli mahdollinen ovulaatio (ei tosin varmaa) aika pian pillereiden lopetuksen jälkeen. Harrastettiin tuohon aikaan seksiä pariin otteeseen. Liman tulon jälkeen nännit oli tosi arat muutaman päivän ettei kestänyt rintaliivejä pitää ollenkaan. Myösmunasrajoja vihloi oudosti ja alavatsa turvonnut. Nyt tästä reilu viikko eteenpäin tänään tuli hiukan verta, ja sitten loppui kuin seinään. Ehkä yhteensä parin teelusikan verran.
Mitä mieltä ootte tästä? Mun mieli haluaa kääntää tän tietenkin niin että olis kiinnittymisvuoto kyseessä mut voihan tää olla muutakin hormonisekoilua...