Moikka!
Onko jollain teistä ollut, että on jouduttu lisäämään estrogenia, jotta saadaan limakalvoa paksummaksi?
Olen vähäm noviisi toki. Eilen oli kp 11 päivän ultra ja kohdun limakalvo vasta 5 mm. Kuulemma välillä näin vaan on. Sain lisälääkitykseksi Estradot-laastarin ja kuulemma tää sit maksimilääkitys tähän vaiheeseen. En oo ennen syönytkään valmisteita, jossa syöpä mainittu sivuoireista vaarallisempana. Näin asiaan perehtymättömälle muutenkin yllätys, että vaihdevuosioireissa ja lapsettomuushoidoissa käytetään samoja lääkkeitä. Ja mietin, että onkohan tää sit sama juttu joka siirron yhteydessä.
Ens tiistaina toinen ultra ja sit toivottavasti päästään sulatetut munasolut hedelmöittämään keskiviikkona ja siirto 14.6. Raskaustestin tekopäivä olis sit oman synttäripäivän huudeilla. Ens viikolla onkin jännittävää, kun kuulee, että miten saadaan niitä alkioita.
Testataanko keltarauhashormoni veriarvoista?
Vähän taitaa hermo olla kireenä, ku meinasin hermostua Ovumian tylyyn vastaanottovirkailijaan (näillä summilla ajattelis saavan hyvää palvelua) ja vähän katsoinkin, että mua paljon nuorempi, seuraava tapaus sai paljon ystävällisempää palvelua. Mä oon nopeiden sisääntulojen ihminen ja ne käsidesit ja kenkäsuojat tulee vaan liian nopeasti, ku ne on siinä heti hissien jälkeen. Onneksi lääkäri oli ystävällinen ja tuntuu huumorintajut ihan kohtaavan.