Haaveena vauva 2022


Olit oikeassa!

Kävin testaamassa uudelleen digillä! Aivan mahtavaa! Elämäni eka hymynaamaa.
Tänään siis piinailijoihin dpo-1
Hieno ovisplussa! Minä en ole koskaan ovista yrittänyt saada kiinni, Flown arvoon olen luottanut. Nyt aloin miettimään, että pitäiskö tämäkin asia testata…
Mulla on samalla tavalla kuvottava fiilis kuin aiemmassa keskenmenossa ja syliin saakka säilyneestä vauvasta. Alkoi vähän jännittämään. Minulta tuli tyttäreni alkuraskauden aikana niin pahat vuodot, että ajattelin saaneeni jälleen keskenmenon. Olin siitä syystä reilun 1 kk raskaana tietämättäni…
 
Hieno ovisplussa! Minä en ole koskaan ovista yrittänyt saada kiinni, Flown arvoon olen luottanut. Nyt aloin miettimään, että pitäiskö tämäkin asia testata…
Mulla on samalla tavalla kuvottava fiilis kuin aiemmassa keskenmenossa ja syliin saakka säilyneestä vauvasta. Alkoi vähän jännittämään. Minulta tuli tyttäreni alkuraskauden aikana niin pahat vuodot, että ajattelin saaneeni jälleen keskenmenon. Olin siitä syystä reilun 1 kk raskaana tietämättäni…
Itse halusin nyt varmistaa kun flow on ennustellut ihan pieleen kuukautiset tässä jonkun aikaa. Itselläni on aika olemattomat ovis oireet, tai en niitä osaa tunnistaa. Kun on tuota ärtyneen suolen oiretta usein. Nyt kyllä kun osasin kuulostella. Mutta nyt näyttää myös flon ennustus olevan oikeassa. Ennustaa ovista huomiselle nimittäin.
 
  • Tykkää
Reactions: Vauvasyliin2022
Taas jotenkin realisoituu itselle miten paljon mä haluaisin sen vauvan, kun tuli sellainen vimma että täytyy käydä ostamassa JOTAIN konkreettista liittyen raskauteen (jota ei edes vielä siis ole ).
Kävin siis ostamassa raskausvitamiineja ja hitto mä oon onnellinen tuosta purnukasta. Tyhjä on syli, mut nyt mulla on JOTAIN mihin tarttua, jotain aineellista mikä liittyy vauvaan...Muuta en keksinyt, muuta en uskalla. En vielä.
 
Taas jotenkin realisoituu itselle miten paljon mä haluaisin sen vauvan, kun tuli sellainen vimma että täytyy käydä ostamassa JOTAIN konkreettista liittyen raskauteen (jota ei edes vielä siis ole ).
Kävin siis ostamassa raskausvitamiineja ja hitto mä oon onnellinen tuosta purnukasta. Tyhjä on syli, mut nyt mulla on JOTAIN mihin tarttua, jotain aineellista mikä liittyy vauvaan...Muuta en keksinyt, muuta en uskalla. En vielä.
Kunpa saisit pian plussan ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Maija1004
Kuinka aikaisin kannattaa alkaa testailemaan ja osaatteko suositella jotain hyvää testiä aikaiseen testaamiseen? Kuvotus ja huippaus kyllä viittaa raskauteen, mutta kuten tiedetään, kroppa voi pelata omia pelejään…
Tän joku muu on joskus aiemmin täällä linkannut, musta oli mielenkiintoista nähdä ihan tilastona:https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/

Testeistä, ainakaan Pregcheckiin en vielä viime kuussa saanut kertaakaan huijaushaamua, joten se kasvatti omaa luottoa kyseiseen merkkiin. Hyvin hyvin hyvin vaalea viivanpaikka niistä oli kyllä nähtävissä, mutta siinä ei ollut tippaakaan punaista väriä ja edes kameraan sitä ei saanut talletettua. Eli niillä ainakin itse jatkan ja todnäk 7-8 DPO alan himotestailemaan.
 
Heippa kaikille ❤ Ja ihana @Alinna86 kun mun kuulumisia kyselit!

Anteeks ku oon ollu jonkun aikaa pois täältä kirjottelemasta.

Tosiaan huhtikuun eka IVF meni pieleen monella tapaa eli lääkitykset meni pieleen ja keräyssaldo oli nolla vaikka ilman lääkityksiäkin oltas varmaan ainakin pari saatu kerättyä kun oviksen kans ongelmaa ei oo. Mut lääkitys kypsytti useat isoimmat aivan yli ja sit loput oli niin pieniä ettei ollu ehtinyt kehittyä ja saldo oli täys nolla. Se oli iso shokki koska hyperin riskiä jopa alun alkaen pelättiin ja rakkuloita kyllä löytyy kymmeniä. Nyt vääränlainen lääkitys sit aiheutti et kypsyivät väärää tahtia.

noh keräyskin meni siis vielä pieleen ja siinä oli osuttu verisuoneen ja sain sisäisen verenvuodon. Sen vuoksi jouduin 6 päiväksi sairaalaan osastolle, oli sairaat kivut ja mulle jouduttiin tekeen tähystysleikkaus vielä lisäks.

Siitä kuitenkin hyvin nyt parannuttu ja kaikki on lapsen tekoa ajatellen kunnossa, mutta nyt sit seuraava IVF täysin uudella suunnitelmalla starttaa vasta elokuussa.

Kesä on nyt sit vaan otettava elämästä nauttimisen kannalta ja yritänkin ”unohtaa” tän lapsi haaveen sinänsä hetkeksi. Tän kans on nyt 1,5 vuotta eletty kokoajan kaikkia pieniäkin oireita tutkiskellen niin luomu onnistumiseen en jaksa uskoa eli nautitaan kesä ja kerätään voimat syksyyn ja toivotaan et jos sitten olis oikeasti meidän vuoro.

Mut voi poistaa kiertolistalta hetkeks. Palaan takasin sit elokuussa :)

❤ Hulluna tsemppiä kaikille teille! Toivottavasti moni olisi jo plussatestit päässy tekemään syksyllä.

käyn varmasti välillä lueskelemassa mielenkiinnosta teidän onnistumisista ja fiiliksistä mut en välttämättä super aktiivisena vielä ole.
 
@Sinisilmät hurja kokemus teillä. Nyt vaan rentoa kesää ja voimien keräystä syksyä varten. <3

Omaa napaa. Luulen että ovis oli viikonloppuna. Jostain syystä tästä kierrosta on hyvä fiilis. Tuli viikonloppuna ihan yhtäkkiä kesken muiden puuhien jotenkin hyvä ja varma olo, ja salaa silittelin masua - kuka ties meidän pieni aloittelee eloa siellä. <3
 
  • Rakkaus
Reactions: Jonna_83
Kuinka aikaisin kannattaa alkaa testailemaan ja osaatteko suositella jotain hyvää testiä aikaiseen testaamiseen? Kuvotus ja huippaus kyllä viittaa raskauteen, mutta kuten tiedetään, kroppa voi pelata omia pelejään…
Mulla on myös hyviä kokemuksi First Response -testeistä, joita saa raskauskeijulta. Testi näyttää kuvien perusteella itse asiassa aivan samalta kuin tuo Predictor Early, saattaa olla kyse samasta testistä eri brändillä.
 
  • Tykkää
Reactions: Vauvasyliin2022
Huomenta! Täällä kp2, menkat alkoi eilen, kuten odottelinkin. Positiivista se, että luteaalivaihe pysyi taas samana, eli siihen uskaltaa alkaa luottaa (kierto ollut erilainen keskenmenon jälkeen). Ajattelin testailla ovista tässäkin kuussa, Kierrot olleet nyt keskenmenon jälkeen 31, 29 ja 32.

Harmittaa, mutta minkäs teet. Olin suhtautunut tähän kiertoon odottavaisemmin kuin yleensä, kun oli se aukiolotutkimus ja sain oviksen tikutettua. Loppukierrosta oli kyllä jo niin selkeät perus-PMS-oireet, että sinänsä toivoa ei kyllä enää korkealla ollut.

Tässä kuussa käyn akupunktiossa ekaa kertaa. Nyt pillereiden poisjätön jälkeen migreenit on alkaneet tulla takaisin ja koko ajan useammin. Tämän ja vauvatoiveen tiimoilta ajattelin käydä tsekkaamassa, mitä akupunktiolla olisi annettavaa.
 
Taas jotenkin realisoituu itselle miten paljon mä haluaisin sen vauvan, kun tuli sellainen vimma että täytyy käydä ostamassa JOTAIN konkreettista liittyen raskauteen (jota ei edes vielä siis ole ).
Kävin siis ostamassa raskausvitamiineja ja hitto mä oon onnellinen tuosta purnukasta. Tyhjä on syli, mut nyt mulla on JOTAIN mihin tarttua, jotain aineellista mikä liittyy vauvaan...Muuta en keksinyt, muuta en uskalla. En vielä.
Oon syönyt niitä jo reilu kaks vuotta putkeen. :D Puolisen vuotta ennen raskautta ja nyt taas jo puolisen vuotta ”turhaan” kun toiveissa kuitenkin toinen raskaus. Mutta osui just googlaillessa kohdalle vanha tutkimus, jossa monivitamiini oli auttanut ovulaatiohäiriöissä, että ehkä senkin takia vois syödä vitamiineja jo yritysajalla eikä vain foolihapon takia.
 
  • Tykkää
Reactions: Jonna_83
Huomenta!
Täällä kp1/30-32, voisin tulla nyt siis takaisin listoille.
Ihmismieli on kyllä kummallinen, aloin kehittelemään itselleni kaikenlaisia raskausoireita kun menkat ei alkanut sinä päivänä kun Flo ennusti... Kyllä tuntee taas itsenä hölmöksi.:ROFLMAO: Vaikka menkkoja olin odottanut niin kuitenkin pieni pettymys iski. Mutta tästä on taas hyvä lähteä uuteen kiertoon! :)

Mukavaa viikkoa kaikille!
 
V A U V A 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi PUNAISELLA. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

31.5. Maanantai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Myytta , 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+Minttuni, 2/19, 1. lapsi
Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
Karen99, 10/19,
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1.lapsi
Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1 yhteinen lapsi
Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
Sandrab, ya 10/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4.lapsi
Gisella, 11/20, 2. lapsi
Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1.lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie - 86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21 , 2. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
+ Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Eimy, ya 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
Suikku1, 5/21, 2.lapsi
Summer2021, 5/21, 2. lapsi
Apustaja, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3.Lapsi (miehelle 1.)
Maija1004, 5/21, 1. lapsi
Jonna_83, 06/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
Daimiduu, 3. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

NimiKiertopäivä

Myytta.........................kp 59/29
Heidisofia.................kp 33/29-32
Wintersun.............kp 33/?
Elsa96.......................... kp 28/26
Daisy01.........................kp 27/35
Mozart.............................kp 26/28
Suhveli............................kp 25/27-29
Meemuli.........................kp 24/35-43
Eimy.................................kp 24/30
Gisella..............................kp 21/30
Leonida..........................kp 18/28-29
Jonna_83....................kp 17/27
Mamtobe...................kp 15/28
Eeva650…………………kp 15/28-36
Iinanen...........................kp 14/23-24
Alinna86.......................kp 14/26
Scarletta......................kp 14/28
Keksi82.........................kp 14/28
Vauuvasyliin2022......kp 13/26
Esikoishaaveita..........kp 12/29
Krippis..........................kp 10/25-28
Apustaja.....................kp 9/?
Piipaa93......................kp 6/31
Petronella..................kp 5/27
SandraB......................kp 4/26
Skidi..................................kp 3/36-38
Toiveikas1992............kp 2/28
Ewa87..............................kp 2/30
*Tähtipölyä*...................kp 1/30-32
Karen99....................... kp 1/27-34




★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Mozart......................dpo 12
Summer2021...........dpo 11
Wintersun.................dpo 7
Mamtobe.................dpo 6
Vauvasyliin2022.....dpo 6
Pip83.........….............dpo 5
Eimy..............................dpo 5
Jonna_83......................dpo 4
Iinanen.......................dpo 3
Alinna86.................dpo 2
Scarletta................dpo 1
Keksi82............dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Eimy
Menkat käytännössä ohi, kp 4 menossa ja todella niukkaa vuotoa ollut nämä päivät, tänäänkin ainoastaan pyyhkiessä vähäisesti punertavaa. Voiko menkkojen niukkuus kertoa limakalvon paksuudesta jotain? Ei mulla mitään valtavaa vuotoa normaalistikaan ole ollut mutta nyt epänormaalin niukat. Ja oliko sen limiksen kasvattamiseen jotain luonnollisia vippaskonsteja. Kohta 8kk yritys eikä yhtään kiinnittymisyritystäkään ole tässä ollut :unsure:
 
Menkat käytännössä ohi, kp 4 menossa ja todella niukkaa vuotoa ollut nämä päivät, tänäänkin ainoastaan pyyhkiessä vähäisesti punertavaa. Voiko menkkojen niukkuus kertoa limakalvon paksuudesta jotain? Ei mulla mitään valtavaa vuotoa normaalistikaan ole ollut mutta nyt epänormaalin niukat. Ja oliko sen limiksen kasvattamiseen jotain luonnollisia vippaskonsteja. Kohta 8kk yritys eikä yhtään kiinnittymisyritystäkään ole tässä ollut
Punaviiniä pieni lasi päivässä ovulaation jälkeen jonnekin dpo 5-7 asti on joissakin keskustelupalstoilla noussut esiin mutta ei taida olla tieteellistä perustaa tälle

oletko muuten testannut ettei olisi olleet ns valemenkat?
 
Menkat käytännössä ohi, kp 4 menossa ja todella niukkaa vuotoa ollut nämä päivät, tänäänkin ainoastaan pyyhkiessä vähäisesti punertavaa. Voiko menkkojen niukkuus kertoa limakalvon paksuudesta jotain? Ei mulla mitään valtavaa vuotoa normaalistikaan ole ollut mutta nyt epänormaalin niukat. Ja oliko sen limiksen kasvattamiseen jotain luonnollisia vippaskonsteja. Kohta 8kk yritys eikä yhtään kiinnittymisyritystäkään ole tässä ollut
Minulla nyt kp 5 ja kp2 oli mahdoton tulva, muut päivät niukkaa vuotoa:/Ollut jo useampi kierto tällainen. Itsellä oli normaali limakalvo gynellä käydessä.

Punaviiniä join glögin muodossa joulukuun kierrossa,ei plussaa :(

Eilinen päivä kului googlaamalla premenopaussia yms...mieli on luovuttanut. Joka kierto pelkää milloin menkat lakkaa kokonaan tulemasta muun kun raskauden vuoksi:(
Gyne käynnillä kyllä todettiin hyvin toiminnalliset munasarjat ja digi näyttää ovis plussat. Välillä myös tunnen ovulaatio kipuja. Siltä mietin että ehkä se munasolu ei kumminkaan irtoa vaikka lämmötkin on noussut niissä kierroissa missä mitannut :/ Syitä voi olla niin monia miksi raskaus ei ala :(
 

Yhteistyössä