Hei
@kirsillevauva ja muut "tutut" palstalaiset. Eksyin yön unettomina tunteita tänne pitkästä aikaa, kun mietin kanssa, mitä kuuluu heille, jotka samaan aikaan täällä olivat.
@kirsillevauva Kiitos kysymästä. Meidän kaksoset täyttää huomenna 9kk. Rankkaa on ollut kahden kanssa ja silloin vuosi sitten mies sai aivoinfarktin just ennen rakenneultraa. Siitäkin selvittiin. Onneksi olen saanut paljon apuja, kun ei meinaa kädet ja tunnit vrkssa riittää.
Tänä keväänä muutettiin miehen remppaamaan taloon, toiselle paikkakunnalle. Joten muutosta on ollut.
Olen elämälle kiitollinen, että olemme nyt kaikki terveitä. Klinikoille myös, että jaksoivat tsempata meidät vielä uuteen yritykseen. Olimme jo luovuttamassa ja olin henkisesti ihan sirpaleina. Meillä 9.siirto ja toinen donor toi toivotun lopputuloksen. Vauvat ovat aivan ihania, omia persoonia.
Tsemppiä kaikille omiin vaiheisiin!!!! Tätä prosessia ei ymmärrä kuin sen itse läpi käynyt. Rankkaa, mutta kannattaa, jos vaan henkinen ja taloudellinen tilanne sen kestää.
Meillä on vielä 2 alkioita Pietarissa, mutta tuskin toisia kaksosia enää yritetään . Ja niin... universumia kiitän myös, että ehdittiin hakea nää tyypit ennen koronaa. En uskalla edes kuvitella, mitä se olisi ollut.