En tiedä mikä tuohon ois ollut sopiva laittaa, näistä kolmesta jäin arpomaan:Mullakin oli paikat ihan jäykkänä tänä aamuna.
En tiedä mikä tuohon ois ollut sopiva laittaa, näistä kolmesta jäin arpomaan:Mullakin oli paikat ihan jäykkänä tänä aamuna.
miten olis päiväkahvit?Päivää
On keitetty. Tuossa, ole hyvä.miten olis päiväkahvit?
thanksOn keitetty. Tuossa, ole hyvä.
Ootahan kuhan mekko tulee paikalle ja kuule sellaset hetkutukset ettei oo tämä kansa ennen nähnyt
Toi on kyllä niiiiin höpöeukko että mietityttää, uskooko se edes itse sepustuksiinsaJaahas ja tulipahan diagnoosi minunkin siitepöly allergialle...mitenkäs sitten muut allergiat muina vuoden aikoina, huoh.
Niin joo ja huomenta.
Olihan se ilman maskia istunut terveyskeskuksen odotustilassa ja torjunut koronaa ihan hymyilemällä. En tiedä mikä vaivaa mahtoi sitten olla mihin positiivisuus ei auttanut kun tutkimuksiin piti kuitenkin päästäToi on kyllä niiiiin höpöeukko että mietityttää, uskooko se edes itse sepustuksiinsa
Ja huomenta.
Ainakin jonkun verran uskoo, kun ei vienyt lemmikkiään ell kun kyy puri sitäToi on kyllä niiiiin höpöeukko että mietityttää, uskooko se edes itse sepustuksiinsa
Ja huomenta.
Ei kai kukaan yöllä vielä herää. Yöllä kuuluu nukkua..Herätyyyyyyys
Siis kissa pohdiskelemassa omia tunteitaan ja uskomuksia itsestään..Ainakin jonkun verran uskoo, kun ei vienyt lemmikkiään ell kun kyy puri sitä
Sanoi, että antoi lemmikkinsä vetäytyä omaan rauhaan parantamaan itse itsensä ja muistaakseni pohtimalla tjv tavalla...
Mulla on sitten ollut jo tiedostamattomia tunteita jo vauvasta lähtien...Jaahas ja tulipahan diagnoosi minunkin siitepöly allergialle...mitenkäs sitten muut allergiat muina vuoden aikoina, huoh.
Niin joo ja huomenta.
Kuoli vanhuuteen heti pureman jälkeenMiten sille kissalle kävi?
Eiks sun kannattais siivota sitä autoa hieman useammin sisältä, jos on jo vihreenä homeesta ja pölyttää ympäristöäkin kuin mehiläinen ovea avatessa?Ja päivää. Kyllä oli auto vihreä ja kauhea pöly leijaili ilmassa, kun avoi oven
Täällä satoi eilen niin paljon, että mä nautin taas hetken tästä puolipilvisyydestäSais joo vaihteeksi vettä ripauttaa. Alkaa taas aivastuttaa.
Tuu käymään täällä, tarjoon paikalliset kaffet. Kun pääset takasin kotiin, ei sul ole enää tänä vuonna oireita, kun kroppa luulee, et tuli talvi!Sais joo vaihteeksi vettä ripauttaa. Alkaa taas aivastuttaa.
Ojennan virtuaalikäteni kohti pannua.. Ai halusko joku muukin.. No.. Mä voin pistää tippuun lisää..Kaffetta tarjolla.