Huomenia
Onpa tuolla kylmää, märkää ja hämärää...vähän kuin alkusyksyä jo olis
Onpa tuolla kylmää, märkää ja hämärää...vähän kuin alkusyksyä jo olis
Tuntuu etten ollenkaan 'herää', väsyttäis vaan, koska on niin hämärää.+6 ja sataa tihuuttaa eli normaali kesäsää Suomessa
pari litraa kahvia niin kyllä se siitäTuntuu etten ollenkaan 'herää', väsyttäis vaan, koska on niin hämärää.
Ei oo kahvia enää tässä pirtissä, juon niin harvoin ettei kannata sen akia ostaa.pari litraa kahvia niin kyllä se siitä
ei tee tepsi riittävällä laillaEi oo kahvia enää tässä pirtissä, juon niin harvoin ettei kannata sen akia ostaa.
Teetä voisin kyllä tänään hakea. Earl grayllä oli ennen ainakin sellasta ihanan makuista vaniljateetä, sitä voisin käydä ettimässä.
Enkä ala kun pääsin siitä vihdoinkin eroon!ei tee tepsi riittävällä lailla
ja nyt alat opetella kahville
no sitten saat kärsiäEnkä ala kun pääsin siitä vihdoinkin eroon!
En tarvii kun mulla on oma nenä ja se riittää oikein hyvinno sitten saat kärsiä
kuvaEn tarvii kun mulla on hyvät tissit ja ne riittää oikein hyvin
Enkä ala kun pääsin siitä vihdoinkin eroon!
Kun oli semmoinen tee, jossa on enemmän kofeiinia, kuin kahvissa ja jotain muutakin, joka piristää ihan sikana. Joku sienitee sen vihreän jauhoteen lisäksi.no sitten saat kärsiä
Haluatko sellasen vielä missä hetkutetaan pyllyäkin sulle samalla?kuva
Siinä oiskin oiva aamujumppaliike.Haluatko sellasen vielä missä hetkutetaan pyllyäkin sulle samalla?
Niinpä!Siinä oiskin oiva aamujumppaliike.
Mulla on kankea olo. Johtuu taatusti tästä viileämmästä kelistä.
mieluiten niin, että kuva erikseen ja pyllynhetkutusvideo erikseenHaluatko sellasen vielä missä hetkutetaan pyllyäkin sulle samalla?
Ootahan kuhan mekko tulee paikalle ja kuule sellaset hetkutukset ettei oo tämä kansa ennen nähnytmieluiten niin, että kuva erikseen ja pyllynhetkutusvideo erikseen
saa mekkoki hetkuttaaOotahan kuhan mekko tulee paikalle ja kuule sellaset hetkutukset ettei oo tämä kansa ennen nähnyt
Mekko hetkuttaa suasaa mekkoki hetkuttaa
Mullakin oli paikat ihan jäykkänä tänä aamuna.Niinpä!
Mulla on kanssa paikat ihan jäykkänä tällasella kelillä
toivotaan niinMekko hetkuttaa sua