KiitosOk, en ala kiistelemään. Kiloista viis, olet kaunis.
KiitosOk, en ala kiistelemään. Kiloista viis, olet kaunis.
No eihän tolla painolla voi mitään tietää!Muistaakseni sanoin että se on sopiva koko mun mielestä. Olin 70kg 13v. sitten.
Kyllä, mm. sinun äitisi Moi! tuletko milloin katsomaan lapsesi lapsiasi, vai juotko taas?Ja tämäkin ketju, onko tähän kirjoittaneet oikeasti aikuisia, lasten vanhempia?
Mun äitikö siis olet? Kyllähän sun pitäisi silloin tietää, että mulla ei ole lastenlapsia. Ja kiitos, mutta juuri äsken join kaksi kuppia kahvia.Kyllä, mm. sinun äitisi Moi! tuletko milloin katsomaan lapsesi lapsiasi, vai juotko taas?
Eli olet, tunnistin sinut heti! Miski et tule minua tapaamaan Teen kuolemaa...Mun äitikö siis olet? Kyllähän sun pitäisi silloin tietää, että mulla ei ole lastenlapsia. Ja kiitos, mutta juuri äsken join kaksi kuppia kahvia.
Miks et muka tiennyt ettei mulla ole lapsenlapsia? Et sinä silloin voi mun äiti olla. Etkä ole kuolemassa, niin hyvin ilkeilit tänään päivällä. Joten ole huoleti, ei viikatemies vielä sun ovellesi kolkuta!Eli olet, tunnistin sinut heti! Miski et tule minua tapaamaan Teen kuolemaa...
Ei muiden tarviikkaan tietää mun nykyistä painoa.No eihän tolla painolla voi mitään tietää!
Se pysyy lihavana.Voisiko keskustelu tästä pysyä asiallisena?
Onko tämän ketjun aihe sinusta asiallinen? Joo, se oli sarkasmia tietty.Voisiko keskustelu tästä pysyä asiallisena?
Eiköhän riipu aika paljon myös henkilön pituudestaSe mitä nyt telkussa näin, 300kg ei tosiaan pyyhi!
Missä menee raja, että itsenäinen pyyhkiminen onnistuu?
Veikkaisin, et joku 150 kiloo, sitten se ei enää...
Palljonko muuten painat?Ei muiden tarviikkaan tietää mun nykyistä painoa.
LiikaaPalljonko muuten painat?
Kerro avoimesti, paljonko, ei kait sentään 300?Liikaa
En tod. Mutta ymmärsitkö kun sanoin aikaisemmassa viestissä että muiden ei tarvitse tietää mun painoa?Kerro avoimesti, paljonko, ei kait sentään 300?
En ymärtänyt, olemme uteliaita 130 kiloo?En tod. Mutta ymmärsitkö kun sanoin aikaisemmassa viestissä että muiden ei tarvitse tietää mun painoa?
En oo noin läski. Siinähän olet utelias. En enää vastaa arvaukseen.En ymärtänyt, olemme uteliaita 130 kiloo?
Kerro, avaudu tänne, olemme uteliaita painoisi suhteeen!En oo noin läski. Siinähän olet utelias. En enää vastaa arvaukseen.
Tuu haistelemaanHelteillä, eikös ala haisemaan.. siellä rasvapoimut yms???