Miten lihavat pyyhkii ahterinsa?

  • Viestiketjun aloittaja Pohdiskelija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
TLC kanavan pullukat käyttää ikäänkuin sellaista roskankeräin keppiä ja sen päähän on laitettu paperitollo. Silleen pyyhkivät. Osa niistä tosin ei enää pyyhi edes silleen.
 
vierailija
Pyyhitään perse ap:n kaltaisilla id**oteilla.

Ei kun ihan oikeasti. Mulla on bmi42 ja ihan samalla tavalla paperilla pyyhin kuin normaalipainoisenakin tein. En todellakaan tarvitse mitään apuvälineitä. En tiedä kuinka iso pitää olla, että ei pyyhkiminen onnistu. Vaikeuksia mulla oli pyyhkimisessä normaalipainoisena kun selkä meni töissä.
 
vierailija
Pyyhitään perse ap:n kaltaisilla id**oteilla.

Ei kun ihan oikeasti. Mulla on bmi42 ja ihan samalla tavalla paperilla pyyhin kuin normaalipainoisenakin tein. En todellakaan tarvitse mitään apuvälineitä. En tiedä kuinka iso pitää olla, että ei pyyhkiminen onnistu. Vaikeuksia mulla oli pyyhkimisessä normaalipainoisena kun selkä meni töissä.
Miksi et laihduta, haluatko olla lihava?
 
vierailija
Kela maksaa meille lihaville pyyhkijät, jotka hoitavat homman. Pyyhkijä on halvempi kuin henkilökohtainen avustaja koska yleensä varsinaista työaikaa ei ole kuin se 10-15 minuuttia päivässä. Päivystystunnit menevät sitten kv-tessin mukaan 1/3 hinnalla eli ei ole kohtuuton rasite veronmaksajille.
 
vierailija
Tuossa telkussa pyörivässä hengenvaarallisesti lihava sarjassa osa ei itse pyyhi kun ei pääse/mahdu edes vessaan. Osa käyttää sellaista keppiä, millä pyyhkivät minkä pystyvät. Omin kätösin ei niistä pyyhi kukaan!
 

Yhteistyössä