Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

vierailija
vierailija
Tässä selkeesti värikertymää kun taustakin vielä punainen ja toi "viiva" liian kaukana kontrollista. Näihin tulee tosi herkästi viivaa testiajalla ja häviää kun kuivuu.
Toki tulee myös viivanpaikat näkyviin ja jotkut jää kuivuttuaan. Mutta pitäisi selkeästi vahvistua jos olisi raskaana.
Tuota kaukana olevaa viivaa ihmettelin. Kuivuneenakin on siristämättä näkyvissä.

No, kävin hakemassa illaksi ja aamuksi toisenmerkkiset testit.
 
vierailija
Tuota kaukana olevaa viivaa ihmettelin. Kuivuneenakin on siristämättä näkyvissä.

No, kävin hakemassa illaksi ja aamuksi toisenmerkkiset testit.
Miten voi ihmisellä olla näin huono tuuri. Päätin elämäni ekaa kertaa ostaa digin, niin saisin varmasti selkeän tuloksen.

Tein testin, ja yläkulmaan ilmestyi kirjasymboli. Eli testi epäonnistunut -. -
 
  • Surullinen
Reactions: minttuni
Hei täällä nyt ovistestin mukaan dpo 10 ja tälläinen tuli aamulla testiajalla:


Tuntuu et aijaa vähän söi väriä. Pelkään et on taas vaan viivanpaikka. Miksei sitä voi malttaa olla testaamatta! Näkeekö kukaan tässä mitään ?

ZEETAH: kyllä näkyy viiva!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Zeetah
Hei täällä nyt ovistestin mukaan dpo 10 ja tälläinen tuli aamulla testiajalla:


Tuntuu et aijaa vähän söi väriä. Pelkään et on taas vaan viivanpaikka. Miksei sitä voi malttaa olla testaamatta!

ZEETAH: kyllä näkyy viiva!
Joo, sentää dpo 10. Itse aloitan jo dpo 7, koska... Malttamaton
Plussan alkuhan se siellä :love:
Mahdollisuudet ovat vaan aika huonot ollu, kp 12 ja kp 25 ainoot päivät.. Että vällyjen välii keritty. Kierto normisti 28-30, joten.. Ja pc testi 2 pv sit puhdas nega. Hmm.. Eilen ja tänää tutut menkkavaivatki alkanu.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Taikaakin
vierailija
Pakkohan se oli testaa uusiksi, ja verrattuna aamun omaa, on tää haaleampi, eli uskon viivanpaikaksi.. Vaikka se testiajalla tuli, on se silti joku muu ku haamu. Pc kans nyt nega.
https://aijaa.com/7NFBri (jälkimmäisestä muokattu valotusta)
Alan kyllä itse olla niin kettuuntunut näihin nykytesteihin. Kun tuntuu, että kohta pitää alkaa tulkita kuin ovistestejä, eli vain kontrollinvahvuinen testi on plussa.

Itselläni on ihan punertavaa haamua tullut, vaikka saman päivän verikoe ollut negatiivinen.

Anteeksi, ärsyttää tämä :D
 
  • Tykkää
Reactions: Zeetah
Alan kyllä itse olla niin kettuuntunut näihin nykytesteihin. Kun tuntuu, että kohta pitää alkaa tulkita kuin ovistestejä, eli vain kontrollinvahvuinen testi on plussa.

Itselläni on ihan punertavaa haamua tullut, vaikka saman päivän verikoe ollut negatiivinen.

Anteeksi, ärsyttää tämä :D
Niinhän se on.. Itse tein tänää paljon parjatun rfsu:n liuskan..

https://aijaa.com/YNH61i en tie näkyykö edes kuvissa...
 
vierailija
Anteeksi mutta en tarkoittanut töykeydellä vaan hyvällä. En ymmärrä miten niin helpolla sekunnissa vastaat negoja kaikki vaikka selkeästi niissä jotain näkyy jos näyttö näyttää. Mutta eihän se haittaa vaan sitä varten tänne laitoin että saan vastauksia monelta. Joo sitähän täällä kaikki yrittää mutta ihme ettet ole rekisteröitynyt jos täällä usein kirjoittelet myös. Enkä nyt tarkoita etteikö vierailijat saisi kommentoida. Ja miksi otit töykeänä viestini?
Miten sinun testailusi? Onko viivat vahvistuneet?
 
vierailija
Kysynpä täältäkin jos olisi himotestaajilla kokemusta. Pieleen mennyt cb digi early. Meni siis kirjasymbolille ja purin tikun nähdäkseni liuskan.
Onko näissä aina viiva, vaikka olisikin nega? Mikähän lie meni testissä pieleen...ohjeet luin kyllä. Olen myöhäistestaaja enemmänkin, menkkojen olisi pitänyt alkaa jo. Hyvällä uskollakin dpo olisi jo 15.
 
Kysynpä täältäkin jos olisi himotestaajilla kokemusta. Pieleen mennyt cb digi early. Meni siis kirjasymbolille ja purin tikun nähdäkseni liuskan.
Onko näissä aina viiva, vaikka olisikin nega? Mikähän lie meni testissä pieleen...ohjeet luin kyllä. Olen myöhäistestaaja enemmänkin, menkkojen olisi pitänyt alkaa jo. Hyvällä uskollakin dpo olisi jo 15.
Mulla kävi kerran tuon testin kanssa samoin ja purin sen myös ja näytti haaleaa toista viivaa. Tein sitten uuden samanlaisen testin, joka toimi ja silloin tuli teksti "ei raskaana ". Purin senkin ja samanlainen viiva tuli. Eli ei mulla ainakaan tarkoittanut sillon mitään.
 
  • Tykkää
Reactions: Keksi82
T
Kysynpä täältäkin jos olisi himotestaajilla kokemusta. Pieleen mennyt cb digi early. Meni siis kirjasymbolille ja purin tikun nähdäkseni liuskan.
Onko näissä aina viiva, vaikka olisikin nega? Mikähän lie meni testissä pieleen...ohjeet luin kyllä. Olen myöhäistestaaja enemmänkin, menkkojen olisi pitänyt alkaa jo. Hyvällä uskollakin dpo olisi jo 15.
Tietääkseni niissä on aina kaksi viivaa,mitä oon googlannut. Eli saatat olla raskaana tai sitten ei. Uusi testi toivottavasti näyttää selkeämpää!
 
Mulla kävi kerran tuon testin kanssa samoin ja purin sen myös ja näytti haaleaa toista viivaa. Tein sitten uuden samanlaisen testin, joka toimi ja silloin tuli teksti "ei raskaana ". Purin senkin ja samanlainen viiva tuli. Eli ei mulla ainakaan tarkoittanut sillon mitään.
Minulla ei tätä cb +/- digiä ole ollutkaan. Viimeeksi kun purin sen viikkonäytöllisen/tekstillisen digin niin siinä ei ollut viivaakaan sitten kun tulos oli "ei raskaana". En olisi varmaan nyt edes purkanut, ellei olisi mennyt kirjalle!
 

Yhteistyössä