en oo pyösti mutta tyttiä olisin voinu viikaroida jos se olisi ollut mahdollistaOokkonää Pöysti ja viikaroinu Tyttiä?
ainaski kuvissa ihan soipa peli
en oo pyösti mutta tyttiä olisin voinu viikaroida jos se olisi ollut mahdollistaOokkonää Pöysti ja viikaroinu Tyttiä?
Makunsa kullakin, sanoi koira kun p***ettään nuoli...en oo pyösti mutta tyttiä olisin voinu viikaroida jos se olisi ollut mahdollista
ainaski kuvissa ihan soipa peli
niimpäMakunsa kullakin, sanoi koira kun p***ettään nuoli...
Kiitos tästä mielikuvastasuojelupoliisin lisäksi mua jahtaa lauma kiimasia naisia
Mulla on suklaata. Haluukko?Hirvee suklaantuska.
Juujuujuuu!Mulla on suklaata. Haluukko?
Saat 2 riviä, ole hyvä.Juujuujuuu!
Tai ei sun tartte *kaino*
Mut mielellään heti!
*pöllii loput ja jättää Mekille 2 riviä*Saat 2 riviä, ole hyvä.
Senkin.. ryökkynä*pöllii loput ja jättää Mekille 2 riviä*
elä helekutissa sano julkisesti että aiot syödä sushiaTänään chilikanaa, huomenna sushia....
Mä taas mietin että jos Ellulla on ollu chiliä kasvamassa, niin missäs mullassa se kana on kasvanu...elä helekutissa sano julkisesti että aiot syödä sushia
sehän on vishiin rauhotettu
Mistä se "erikois"-nimi tulee?Onko muuten joku kasvattanut/hoitanut erikoispelargonioita ? Ostin tokmannilta alenuksella semmoisen ja oli kuivia lehtiä jonkin verran mutta oli nuppujakin,mahtaako tuo kukkia hyvin ?
Mä taas olin melko varma, että jos joku niin sinä ronkit mun viestistä ihan toisenlaisenelä helekutissa sano julkisesti että aiot syödä sushia
sehän on vishiin rauhotettu
en minä ruukaa ronklata toisten viestejäMä taas olin melko varma, että jos joku niin sinä ronkit mun viestistä ihan toisenlaisen
Taidan ostaa huomenna sushia.Tänään chilikanaa, huomenna sushia....
Enpä tiiä,en oo perehtyny noihin pelargoneihin.Mistä se "erikois"-nimi tulee?
Mä popsin eilen sushiaTaidan ostaa huomenna sushia.