vierailija
Yriittävät pimittää sinulta totuuden.Jaa, no siinäpä mollaatte...
Yriittävät pimittää sinulta totuuden.Jaa, no siinäpä mollaatte...
KORONALLE!Mikä negatiivinen? Mille?
Asun pienessä kylässä missä on enemmän mökkiläisiä kun asukkaita, olen oppinut ostamaan olueni ja makkarani jo torstaisin.Saakelin kaappisuvakit kuulivat, että aiotaan grillata ja ostivat koko kylän tyhjäksi grillikaasusta...
Eli ei rillata.
Kenet sä oot menny pokaamaan?KORONA-NALLE!
Otin siis kyytiin kaupungilta siis täysin tuntemattoman six-packinKenet sä oot menny pokaamaan?
HuijaatYriittävät pimittää sinulta totuuden.
Niin siis juotavaa ja syötävää oli, mutta ei sitä kaasua.Asun pienessä kylässä missä on enemmän mökkiläisiä kun asukkaita, olen oppinut ostamaan olueni ja makkarani jo torstaisin.
On, on. Eihän täälä etelässä ollut edes routaa ku lumipeite satoi sulaan maahan.Joko on korvasieniä, mä oon luullu että niitä on toukokuisin.
Pitikö syödä lihat raakana?Niin siis juotavaa ja syötävää oli, mutta ei sitä kaasua.
Lykkäsin kaiken uuniin, tosin harkitsin grillikotaan tulien tekemistä, mutta ei sitten jaksanutkaan. Parsasta tulee yllättävän hyvää uunissa.Pitikö syödä lihat raakana?
Vai lauloi kuovi?Lintujen liverrystä on mukava kuunnella raollaan olevasta ikkunasta. Äsken lauloi kuovi.
Työn iloa, ja osumatarkkuutta.Tääl ei laula mut joku pikkutyyppi livertää. Viereisellä pellolla pesii töyhtöhyyppä ja pari sorsaa ojassa.
Ja meillä on valupäivä. Plöt ja pläts. Saas nähdäa, osunko tälläkin kertaa nii että lorisee kengänvarresta sisään...
Sementtisaappaat? Meinaako ne hukuttaa sinut?Tääl ei laula mut joku pikkutyyppi livertää. Viereisellä pellolla pesii töyhtöhyyppä ja pari sorsaa ojassa.
Ja meillä on valupäivä. Plöt ja pläts. Saas nähdäa, osunko tälläkin kertaa nii että lorisee kengänvarresta sisään...
Niin....? Tuossa meidän vieressä on kuoveja usein pellolla.Vai lauloi kuovi?
Laulaako kuovi? Eikö se paremminkin ”kurli”?Niin....? Tuossa meidän vieressä on kuoveja usein pellolla.
Sekoitan sen laulun usein kuikkaan, mut kuovi on aikaisempi keväällä
No joo, mut en oo kyl kuullu että sanottaisiin että "kuovi kurlii."Laulaako kuovi? Eikö se paremminkin ”kurli”?
Ukkos siellä kurnuttaa, toivoo että pussaisit sitä ja muuttuis prinssiks.Huomenta! En ole viel jaksanut laskea, kuinka monta eri lajia tuolla visertää. Ja joku sammakon tyyppinenkin ratkaisu on aloittanut "laulunsa".
Hui! Pitää hakea se tuolta ojasta, ennenkuin joku haikara nappaa sen suihinsa!Ukkos siellä kurnuttaa, toivoo että pussaisit sitä ja muuttuis prinssiks.
Juu, kaikenmaailman tiput ja tsirbulat väijyy miehiäHui! Pitää hakea se tuolta ojasta, ennenkuin joku haikara nappaa sen suihinsa!