Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

Ziczac
Hih tein vielä Preditorin ja se näytti 3 minuutin kohdalla toista viivaa?! Ja siinä sanotaan että plussaviiva jää pysyvästi ja voi säästää muistona. Eli ei vissiin kovin huono testi(ostin 2 kpl).
Osaako kukaan sanoa että miksi se viiva tuli heti 3 minuutissa mutta mun mielestä se siirtyi hiukan kun testi kuivui?
Tässä kuvat 3 min kohdalla ja testiajan jälkeen.
5FE2619A-FF99-4BDC-81D8-BE75D038B75F.
Ja yksi kuva kauempaa:
0EE6C6CC-F40D-43F2-9F18-59DBF4552CD0.
Nyt sormet ristiin että oon raskaana ja pysyy!!
Oliko tänään jo vahvempi?

Huomenna ultraan. Jännittää kovasti. Nyt kun tiedän olevani raskaana, niin oireitakin löysin. Olen kuvitellut niiden merkitsevän tulevia kuukautisia. Mahakin vähän erottuu mutta ajattelin turvotukseksi menkoista.

Tein toisen liuskan ja samanlainen viiva ilmestyi aivan välittömästi ennen kontrollin ilmestymistä. Siis lähes mustanpunainen testiviiva.
 
Ok eli ei ollut positiivinen. Tuo testi pitäisi näyttää ruskeaa viivaa kun on ihan alussa ja tiesitkö kuvakulmasta?


Joo todella haaleaa viivaa näyttää,mutta se hukkuu tuohon taustaan. Se kun on melko samanvärinen kun se aikaisin plussa tolla testillä. Eräs kommentoi jo että näkee viivan,ja sillä alkoi plussaus samanlaisella viivalla. Ja joillakin näyttää aamupissa aina huonommin kun iltapissa. Tuo RFSU oli kyllä niin selvä plussa eilen. Mutta että viallinen testi kuten vierailija veikkasi ja sanoi että tulee ihan liki kontrolliviivaa tuo Fr plussaviiva. Hmmm
Testasitko uudestaan?
 
vierailija
Onpa ärsyttävää, mulle sanoivat klinikalla, että max 10 vrk voi näkyä Ei auta kun vaan testata uudestaan..
Yleensä se voi näkyäkin vielä 10vrk pistosta. Sitten on ne poikkeukset joilla näkyy kauemmin ja ne joilla häviää 5 vrk kuluessa.

Sulla huomenna se 10vrk niin käytännössä ylihuomenna pitäisi olla negatiivinen Pregnylistä. Jos olisin sinä, testasin huomenna ja ylihuomenna ja katsoisin haaleneeko vai vahvistuuko viiva. Siitä tiedät.
 
Yleensä se voi näkyäkin vielä 10vrk pistosta. Sitten on ne poikkeukset joilla näkyy kauemmin ja ne joilla häviää 5 vrk kuluessa.

Sulla huomenna se 10vrk niin käytännössä ylihuomenna pitäisi olla negatiivinen Pregnylistä. Jos olisin sinä, testasin huomenna ja ylihuomenna ja katsoisin haaleneeko vai vahvistuuko viiva. Siitä tiedät.
Joo, huomenna aamulla täyttyy 10vrk. Pitää testata uudestaan.
 
Sitten ei oo vielä myöhäistä! Mulla näkyi ekassa raskaudessa vasta dpo 11 ihan haalea haamu 10mIU testissä.
Niin tietenkin. Itselläni esikoisen aikaan tosiaan tuo "herkkä" testi ei näyttänyt oikein mitään kun clear bluella oli selvä viiva. Mietin tässä kehtaanko tuhlata €20 testeihin nyt vai odotella pari päivää jos ne kuukautiset alkaa. Kun siis loppui nuo halpistestit ja täällä missä me asutaan on kalliita raskaustestit (ulkomailla).
 
vierailija
Niin tietenkin. Itselläni esikoisen aikaan tosiaan tuo "herkkä" testi ei näyttänyt oikein mitään kun clear bluella oli selvä viiva. Mietin tässä kehtaanko tuhlata €20 testeihin nyt vai odotella pari päivää jos ne kuukautiset alkaa. Kun siis loppui nuo halpistestit ja täällä missä me asutaan on kalliita raskaustestit (ulkomailla).
Hmmm, totta. Varmaan olis houkuttelevaa testata Clearbluella tms. Mua houkuttais myös, mutta toisaalta vielä pelottaa, ettö tulis sillä nega ja sitten lisää stressiä rahanmenon lisäks. Itse ajattelin katsella vielä huomisen näillä halpiksilla ja sitten kalliimpi.
 
Jaffakeksi ja vierailija: Paras lääke on keksiä tekemistä ja olla muualla kun kotonaan missä testit sijaitsee. Mullakin on testikuume ollut viimiset puoli vuotta,mutta onneksi tajunnuy vihdoin että vaikka plussaisin menkat sieltä alkavat silti. ei pettymystä enää. Kotona on enää kolme testiä,ja menkat pitäs alkaa ylihuomenna. kp 24/25 tänään. Viimeksi kierto oli lyhyempi, kun ennen; vain 24 pv. Saa nähä siis jos huomenna jo alkaakin. Säästyisi kalliit testit;Predictor early,First Response ja ClesrBlue Plus. Tietty kun menen kotiin oon huomenna aamulla viimeistään testaamassa
:ROFLMAO:
 
vierailija
Jaffakeksi ja vierailija: Paras lääke on keksiä tekemistä ja olla muualla kun kotonaan missä testit sijaitsee. Mullakin on testikuume ollut viimiset puoli vuotta,mutta onneksi tajunnuy vihdoin että vaikka plussaisin menkat sieltä alkavat silti. ei pettymystä enää. Kotona on enää kolme testiä,ja menkat pitäs alkaa ylihuomenna. kp 24/25 tänään. Viimeksi kierto oli lyhyempi, kun ennen; vain 24 pv. Saa nähä siis jos huomenna jo alkaakin. Säästyisi kalliit testit;Predictor early,First Response ja ClesrBlue Plus. Tietty kun menen kotiin oon huomenna aamulla viimeistään testaamassa
Mulla menee aina just noin! Päätän et nyt en testaa ja kohta huomaan olevani testaamassa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Emili_2020

Yhteistyössä