TodellakinTuulee niin että kohta kalusteet lentää pihalle.
Pistä ovi kii!!Tuulee niin että kohta kalusteet lentää pihalle.
Haluat haravointihommia?Tämmönen tulee mun partsille.
Mietin tänään kumpiko oli turhempaa:Tuulee niin että kohta kalusteet lentää pihalle.
On jotakin tekemistä. Mä tykkään haravoinnista.Haluat haravointihommia?
Ei ole.Nääh, ei suklaa koskaan turhaa ole
Villiviini on kyllä ihana. Mutta sitten alakerran Pirkko ja yläkerran Perttikin haravoi.On jotakin tekemistä. Mä tykkään haravoinnista.
Ei ole haravaa. Kerään käsin. Parveke ei ole iso.
Mulla ois ylimääräinen lehtipuhallin. Naapurisi varmaan tykkäisiOn jotakin tekemistä. Mä tykkään haravoinnista.
Ei ole haravaa. Kerään käsin. Parveke ei ole iso.
Ihan oikein niille. Ovat mölynneet yöllä kun pitäs nukkua. Yläpuolen naikkonen on kummasti hiljentynyt. Varmaan saanut varoituksen.Villiviini on kyllä ihana. Mutta sitten alakerran Pirkko ja yläkerran Perttikin haravoi.
Mölynaapurit on kamalia. Kerrostalossa pitäisi kaikkien asua niin, ettei muiden tarvitse ajatella naapurien olemassaoloa.Ihan oikein niille. Ovat mölynneet yöllä kun pitäs nukkua. Yläpuolen naikkonen on kummasti hiljentynyt. Varmaan saanut varoituksen.
Toki täytyy tunnustaa, että kerrostalojen äänieristyksissä on huomiakin eroja. Mun opiskelijayksiöön kuului yläkerran naapurin kävely, kuseminen, nussiminenkin ja biletys tottakai.Mölynaapurit on kamalia. Kerrostalossa pitäisi kaikkien asua niin, ettei muiden tarvitse ajatella naapurien olemassaoloa.
Tajusin että sulla hiljenee sekä linnut pihassa että yläkerran naapuri...niillä on yks yhteinen nimittäjä...hmmm.Ihan oikein niille. Ovat mölynneet yöllä kun pitäs nukkua. Yläpuolen naikkonen on kummasti hiljentynyt. Varmaan saanut varoituksen.
Tuulella haravointi on ihanaa!! Se ei koskaan lopu!! Tai siis vasta, kun tuuli loppuu. Tai, jos ei tykkää haravoinnistaMietin tänään kumpiko oli turhempaa:
-hikilenkin jälkeen syödä 2 Twix-patukkaa
-haravoida tuulella.
HAULIKKO?Tajusin että sulla hiljenee sekä linnut pihassa että yläkerran naapuri...niillä on yks yhteinen nimittäjä...hmmm.
Hmm, pitäisikö sinun harkita muuttoa Turun Pansioon...Riittää jos menen naapurin ovella käymään. Jos ei usko puhetta niin kuristan sitä.