Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Noo etkö oo kuullut ketoversiota näkkileivästä eli siemennäkkäriä kuvailtavan "lyödään lintulauta pellille?" (ilman niitä lintuja)
En?:p
Mutta olen varma (ihan satavarma), että saisin sut ketoilemaan, jos suostuisit tekemään kaikkia niitä ketoruokia ja HERKKUJA eri ketoresepteistä, mitä sulle antaisin :giggle: :giggle:

Se tarkoittaa vaan sitä, että sun pitää lähtä sinne heti kun koronalta pääset reissaan...mä lähtisin ensiks viikon lomalle etelä Ranskan maaseudulle ja sitten shoppailisin toisen viikon Pariisissa. Kannattaa kuuleman mukaan lähteä joskus toukokuussa :giggle: :giggle:
Olis ihanaa, mutta mä en tykkää siitä etteivät siellä puhu mielellään englantia kenenkään kanssa...ovat niin ylpeitä omasta kielestään (mikä on mahtava asia) ja mä mä osaan vaan sanoa mikä mun nimeni on ja sen, että rakastan sinua..ei noilla pali mitään ostella :unsure:
Mäki osaan vain muutamia sanoja. Kuha hotellissa, kaupoissa ja ravintoloissa puhuvat enkkua.
Kevät Etelä-Ranskassa (ja erityisesti maaseudulla) on hieno! (y)

Englantia osaamattomia on kahta lajia: Niitä, joille kysymys on periaatteesta ja niitä, jotka oikeasti eivät yhtään osaa. Noita jälkimmäisiä on siellä maaseudun pikkupuodeissa, ensimmäisiä tapaa harvoin. Hyvin kuitenkin pärjäätte, jos osaatte käsillä huitoa ja ilmehtiä positiivisesti sanojen loppuessa.

Huhtikuun taikaa Etelä-Ranskassa (kuva työreissulta)

Viimeksi muokattu:
Moikka murut,köllöttelin nukkua puoli yhdeksään,tosin seiskalta ruokin kisut ja mietin keitänkö kahveet,mutta päätin kuitenkin mennä sänkyyn köllöttelemään vielä.
Aamulla käyty ruokaostoksilla, lounaaksi juustoista juureslasagnea ja päivälliseksi laitoin luullisen possunlihan uuniin.

En ketoile, koska se ei ole terveellistä, vaikka siinä laihtuisikin. Suolisto tarvitsee kuitua ja myös viljan kuituja.
Mulla on toiminut vatsa ja suolisto ihan hyvin, syön pähkinöitä kohtuudella ja marjoja ja mm. chiasiemenet on tosi hyvä lisä esim. smoothien joukossa.

Mulla on toiminut vatsa ja suolisto ihan hyvin, syön pähkinöitä kohtuudella ja marjoja ja mm. chiasiemenet on tosi hyvä lisä esim. smoothien joukossa.
Sais mennä Panavan kanavassa seuraavaksi joku purtilo jumiin, jotta tänne ei rahdattaisi kaiken maailman intiaanien siemeniä. Syö mustikoita. :sneaky:

• Haha
Reactions: Elena777

Yhteistyössä