Mä oon piereskellytkohta kuukauden. Kauheita leijoja. Eikä ruokavalio oo muuttunu.Pitäs mennä ulos mutta vatsa on löysällä.
Mä oon piereskellytkohta kuukauden. Kauheita leijoja. Eikä ruokavalio oo muuttunu.Pitäs mennä ulos mutta vatsa on löysällä.
Pyhä henki karkaa susta?Mä oon piereskellytkohta kuukauden. Kauheita leijoja. Eikä ruokavalio oo muuttunu.
En tiedä syytä.Pyhä henki karkaa susta?
Minun ongelmat loppui kun lopetin ruisleivän ja pullat.
Ota varuilta potta ja paperia mukaanPitäs mennä ulos mutta vatsa on löysällä.
Nyt ei oo näkkäriä. Mä luulen että vatsa asettui. Kohta lähden.Näkkäri kuudella (rasvaisella) juustosiivulla auttaa
Mitää pottia. Pusikkoon vaan.Ota varuilta potta ja paperia mukaan
Oisko aika muuttaa? Pulla ei tee vatsalle hyvää.Mä oon piereskellytkohta kuukauden. Kauheita leijoja. Eikä ruokavalio oo muuttunu.
Ei mitään diettejä. Vähentää tai lopettaa vehnäjauhon käyttämisen.Oisko aika muuttaa? Pulla ei tee vatsalle hyvää.
Ei muuta kun ketoilemaan
T: Tohtori Pierupylly Toulous suoraan Ranskan Pariisista
Tai tekee ketopulliaEi mitään diettejä. Vähentää tai lopettaa vehnäjauhon käyttämisen.
Äläs nyt. Tein oikein hyvää ranskanleipää pääsiäiseksi. Ranskikset tietää mikä on maistuvaa ruokaa.Oisko aika muuttaa? Pulla ei tee vatsalle hyvää.
Ei muuta kun ketoilemaan
T: Tohtori Pierupylly Toulous suoraan Ranskan Pariisista
Ranskanleipä ei ole muuta kuin vehnähöttööÄläs nyt. Tein oikein hyvää ranskanleipää pääsiäiseksi. Ranskikset tietää mikä on maistuvaa ruokaa.
En mä sitä aina syö. Se on ihanan makuista.Ranskanleipä ei ole muuta kuin vehnähöttöö
Ei ihme että pieru lentää
Ketopullat: pyörittele lintulaudan ruuat palloiksi kanelin kanssa ja uuniin?Tai tekee ketopullia
En yhtään ihmettele sun asennetta ketoilua kohtaan, jos teilläpäin ketoillaan noinKetopullat: pyörittele lintulaudan ruuat palloiksi kanelin kanssa ja uuniin?
Noo etkö oo kuullut ketoversiota näkkileivästä eli siemennäkkäriä kuvailtavan "lyödään lintulauta pellille?" (ilman niitä lintuja)En yhtään ihmettele sun asennetta ketoilua kohtaan, jos teilläpäin ketoillaan noin
En?Noo etkö oo kuullut ketoversiota näkkileivästä eli siemennäkkäriä kuvailtavan "lyödään lintulauta pellille?" (ilman niitä lintuja)
Se tarkoittaa vaan sitä, että sun pitää lähtä sinne heti kun koronalta pääset reissaan...mä lähtisin ensiks viikon lomalle etelä Ranskan maaseudulle ja sitten shoppailisin toisen viikon Pariisissa. Kannattaa kuuleman mukaan lähteä joskus toukokuussa
Olis ihanaa, mutta mä en tykkää siitä etteivät siellä puhu mielellään englantia kenenkään kanssa...ovat niin ylpeitä omasta kielestään (mikä on mahtava asia) ja mä mä osaan vaan sanoa mikä mun nimeni on ja sen, että rakastan sinua..ei noilla pali mitään ostella
Kevät Etelä-Ranskassa (ja erityisesti maaseudulla) on hieno!Mäki osaan vain muutamia sanoja. Kuha hotellissa, kaupoissa ja ravintoloissa puhuvat enkkua.
En ketoile, koska se ei ole terveellistä, vaikka siinä laihtuisikin. Suolisto tarvitsee kuitua ja myös viljan kuituja.En?
Mutta olen varma (ihan satavarma), että saisin sut ketoilemaan, jos suostuisit tekemään kaikkia niitä ketoruokia ja HERKKUJA eri ketoresepteistä, mitä sulle antaisin
Mulla on toiminut vatsa ja suolisto ihan hyvin, syön pähkinöitä kohtuudella ja marjoja ja mm. chiasiemenet on tosi hyvä lisä esim. smoothien joukossa.En ketoile, koska se ei ole terveellistä, vaikka siinä laihtuisikin. Suolisto tarvitsee kuitua ja myös viljan kuituja.
Sais mennä Panavan kanavassa seuraavaksi joku purtilo jumiin, jotta tänne ei rahdattaisi kaiken maailman intiaanien siemeniä. Syö mustikoita.Mulla on toiminut vatsa ja suolisto ihan hyvin, syön pähkinöitä kohtuudella ja marjoja ja mm. chiasiemenet on tosi hyvä lisä esim. smoothien joukossa.
10 syytä syödä chian siemeniä - Tikis.fi
Chian siemenillä on pitkä historia ihmisravintona, alkaen muinaisesta Meksikosta n. 2600 eaa. Pienestä koostaan huolimatta siemenet ovat pakattu täyteen ravinteita. Itse asiassa, chia tarkoittaa Mayojen kielellä 'voimaa'. Tässä hyviä syitä lisätä chian siemenet ruokavalioosi:tikis.fi
Mustikoita syön usein, ovat hyviä partajogun joukossaSyö mustikoita.
Mä ostan marjat pakasteena.Mustikoita syön usein, ovat hyviä partajogun joukossa
Pensasmustikkaa tekis mieli alkaa kasvattamaan itse, koska on aika tyyristä ostaa se pien rasia sitä aina
Niin mäkin, joskus vaan oli iso juttu lehdissä siitä että ne pitää keittää ennen käyttöä...olisko listerian takia tai jonkun ripulitaudin (en enää muista) ja siks vähän va-ro-vas-ti niitä maistelen.Mä ostan marjat pakasteena.