Mä syön kohta jotainSyö jotakin.
Mä syön kohta jotainSyö jotakin.
Evästä vatsaan hophopTää mun palelu taitaa olla nälkää...tajusin just, että söin viimeksi joskus kahden maissa ja sillonkin vaan muutaman huarukallisen iskender kebua.
Aha tyttis saa pääsiäismunaaHommat kesken, mutta väliaikatietona sanottakoon, että tätä sinne (pääsiäisteema)
Nam nam sanomalehti ja auton pakosarja antaa varmasti jännän säväyksenNyt mureni. 4 tuntia siihen meni.
Löin sinne kauheella riemulla perunat, keittojuurekset, laakerinlehden, sanomalehden, auton pakosarjan, pari lihaliemikuutiota.
Hmm..Nyt mureni. 4 tuntia siihen meni.
Löin sinne kauheella riemulla perunat, keittojuurekset, laakerinlehden, sanomalehden, auton pakosarjan, pari lihaliemikuutiota.
Ai nii ja Rosen ehdottama sipuli on hyvä makulisä myös.
7päivää-lehdestä tulee aika raaka sivumaku, Hesari jättää lähmäisen rasvantunteen kitalakeen mut Aku Ankka on sopiva.Nam nam sanomalehti ja auton pakosarja antaa varmasti jännän säväyksen
Aha tyttis saa pääsiäismunaa
Noin ja nyt nytkyttämään
Ei aatellut muuta kuin nukkuaMitä Elena ajatteli nytkyttää?
No et kovin kuumana, jos tänne haluat vielä kaiken kiihkon keskellä tulla kertomaan tilanteen kehittymisestä niinkuin Antero Mertaranta ennenvanhaan urheiluselostuksiaanErittäin hyvää huomenta vaan kaikille
Pääsiäisen spepiciaali alkaa kohta, Tyttöystävä on laittanut noita-akkalookin, sukkanauhaliivit ja semmoista, oon aika kuumana
No et kovin kuumana, jos tänne haluat vielä kaiken kiihkon keskellä tulla kertomaan tilanteen kehittymisestä niinkuin Antero Mertaranta ennenvanhaan urheiluselostuksiaan
PyhSe on sinun tulkintasi ja mainittakoon vielä, että metsään meni ja pahasti
Sua on neuvottu miten saat kirjoitettua aina viestit läpi mutkun oot niin ittepäinen niin laitan sulle vaan tämän:On tänne kyllä niin hankala kirjoitella että harkitsen palstataukoa, haluaisiko muut osallistua moiseen?