Toivottavasti jotain.....ja toivottavasti ei houkuttele banskukärpäsiä mun huudeilleMitä niistä kuorista tulee veteen?
Toivottavasti jotain.....ja toivottavasti ei houkuttele banskukärpäsiä mun huudeilleMitä niistä kuorista tulee veteen?
Mut jos lannoitteita parvekeviljelmään kaipaat niin ÄLÄ EDES KATSO milaisia tuolla ois ku se on loppumaton suo...
Oletko vesiviljelyä kokeillut?
Mitä laitat ?Minun pitää alkaa kohta laittamaan, palaan puoli kymmenen maissa
Mä kokeilenJoo mä olen aatellut kokeilla näitä ''pistä-banaaninkuoret-pariksi-päiväksi-kannulliseen vettä-ja-käytä-sen jälkeen-kasvien-lannotteena-se vesi'' - ohjeita.
Menikö lammaskeitto pieleen ?Anteeks mä sekoilen jo...
Noku klo 17 lähtien oon keitelly ja on yhtä mureaa kuin autonrengas.Menikö lammaskeitto pieleen ?
Höh,halaus.Ei taija tulla siitä syötävääNoku klo 17 lähtien oon keitelly ja on yhtä mureaa kuin autonrengas.
Noku klo 17 lähtien oon keitelly ja on yhtä mureaa kuin autonrengas.
Kysy montako tuntia ylipaistoin sitäMitä ihmeen "lihaa" sulle on myyty?
Montako?Kysy montako tuntia ylipaistoin sitä
N.1,5 h yliMontako?
Jaaaa mä luulin, että tyyliin neljästä seittemään tuntia...N.1,5 h yli
Tuu viekkuun. Mulla on kuuma.Paleltaa
Tuu viekkuun. Mulla on kuuma.
Tää mun palelu taitaa olla nälkää...tajusin just, että söin viimeksi joskus kahden maissa ja sillonkin vaan muutaman huarukallisen iskender kebua.Tuu Ellu tänne haravoimaan.
+3 ja tuulee, mut mulla on hiki.
(Ymmärrän. Hikinen pihanatsi ei oo kiva)
Syö jotakin.Tää mun palelu taitaa olla nälkää...tajusin just, että söin viimeksi joskus kahden maissa ja sillonkin vaan muutaman huarukallisen iskender kebua.
Sitten vähän hinkutuksen aiheuttamaa kitkaa, niin kyllä lämpeeTuu viekkuun. Mulla on kuuma.
Mikset syö? Pistä itteles ruoka-ajat kuin taaperolleTää mun palelu taitaa olla nälkää...tajusin just, että söin viimeksi joskus kahden maissa ja sillonkin vaan muutaman huarukallisen iskender kebua.
Mitä laitat ?
Emmä muistanut, poika pelaa kavereitten kanssa painia ja mä kattelin sillä aikaa Blood blodia ja köllin kissan kanssa tuolla sängyllä välillä...Mikset syö? Pistä itteles ruoka-ajat kuin taaperolle