Vastailen vielä tänä iltana tulleisiin viesteihinKauampa kesti sun tauko
Vastailen vielä tänä iltana tulleisiin viesteihinKauampa kesti sun tauko
Halusin vastata, koska toinen oli nähnyt vaivaa ja laittanut viestin Minulla oli myös uutta asiaa: milloin tulen takaisin suurin piirtein.Mitä selität tykkäsit ton viestasta tunteja sitte jo?
Hassua, tänään aattelin juuri sua ja sitä sydistä ja mietin minne te mahdoitte täältä hävitäPitkästä aikaa palstalla. Ajattelin vain tulla pistäytymään.
Ja toivottaa voimaa ja energiaa jokaisen palstailijan talveen!
Minua on ajateltu - wow!Hassua, tänään aattelin juuri sua ja sitä sydistä ja mietin minne te mahdoitte täältä hävitä
Voima ja energia ovat aina tarpeenPitkästä aikaa palstalla. Ajattelin vain tulla pistäytymään.
Ja toivottaa voimaa ja energiaa jokaisen palstailijan talveen!
Kiva kun tulit takaitin. Minulla on ollutkin toti ikävä kultaitta totiyttävää.Minä tarvitsen voimahalauksen
Munakasta pääsiäistä.Hyvää pääsiäistä kaikille ketjuun
Anteeksi, etten ole vastannut viesteihin. Olen todella väsynyt.
Kuukkelointi, jos mikä on ah niin helppoa Pitkä englanti on alla, mutta onko sun mielestä siis pitkä good?Munakasta pääsiäistä.
Miksi ”pitkäperjantai” on ulkomaan kielellä Good Friday? Johtuuko se siitä, että pitkä on good?
Kattoppa vain, olipa pitkä selitys.Kuukkelointi, jos mikä on ah niin helppoa Pitkä englanti on alla, mutta onko sun mielestä siis pitkä good?
"What is the meaning of Good Friday?
good because Christ
It is the day when Christians commemorate Jesus Christ's crucifixion. ... According to the Baltimore Catechism - the standard US Catholic school text from 1885 to the 1960s, Good Friday is good because Christ "showed His great love for man, and purchased for him every blessing".