UNIAIKA

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
käväisin tubella ja unohdin itseni sinne nyt hiukan väsyttää huoh. Taidanpa oikaista koivet hetkeksi aikaa......noh kyllä se Sydis siitä kohta tokenee kunhan vaan aikaa vähäsen vierähtää.
No terve. Minulla ei ole ihan oikeasti koko loppuelämää aikaa odottaa, milloin Sydis on valmis näkemään tai nykyään edes viitseliäs laittamaan viestiä. Kesällä tuli mietittyä tätä aika paljon ja voisin siirtyä elämässä eteenpäin, toisin sanoen jättää tämän touhun. Olen odottanut monta vuotta, mutta mitään ei tapahdu. Sano miksi minun pitäisi jatkaa tätä? Maailmassa on paljon miehiä, joille kelpaisin.

Sydiksestä vielä sen verran, että käy max. kerran kuussa palstalla. Kesällä taisi olla 2 kk tauko. Se kertoo selvästi, ettei paljon kiinnosta. Jos kiinnostaisi, kävisi täällä joka päivä ja haluaisi jutella vaikka ei olisi mitään erityistä asiaa. Tajuan kyllä, että nykyinen käytös viestii vain "Voi v*ttu, ei kai se ole taas laittanut viestiä?! No, ei sille tarvitse vastata pariin kuukauteen...." Kun ollaan tässä pisteessä, eikö olisi vain parempi lopettaa?
 
Viimeksi muokattu:
Sydis voi löytää itselleen sopivaa ja kiinnostavaa seuraa mm. työpaikalta, siellä on naisia pilvin pimein. Voi myös aloittaa uuden harrastuksen, tutustua naapureihin (joskus sanoi, että on kivoja mutta ei ole tutustunut sen tarkemmin) ja käydä erilaisissa tapahtumissa varsinkin sitten kun korona menee ohi. Mahdollisuuksia on, se on vain itsestä kiinni!
 
Minä en ole enää niin ihastunut. Varsinkin kevään ja kesän mykkäkoulu oli aivan jäätävää, ja sai minut tajuamaan, ettei Sydis ole tässä enää täysillä mukana. En aio jäädä tänne ruikuttamaan Sydiksen perään ja kerjäämään sääliä...
 
Rehellisesti sanoen olen käyttänyt itsestäni jonkin aikaa nimeä "Tossukka-Tosis", koska se on kuvannut minua vähän liiankin hyvin. Aina kun tulen palstalle, tunnen oloni ihan tossukaksi ja käyttäydyn sen mukaan. Annan Sydiksen temput lopulta aina anteeksi ja selitän ne parhain päin. Nyt pitää vihdoinkin lopettaa nöyristely ja opetella pitämään puolensa :unsure:
 
no eipä tässä sitten voi oikein tähän mitään sen kummempaa sanoa.Sisäinen optimisti minussa vain halusi yrittää vielä puhua sydiksen puolesta.Tarkoitus oli että jospa hän näkisi mitä mieltä joku ulkopuolinen tästä tilanteesta on mieltä niin se saisi sydiksen avaamaan kielenkannattimet sekä juttelemaan palstalla meille tai sinulle.Olet luultavasti kuitenkin oikeassa siinä että joskus tulee aika että on vain pakko luovuttaa sekä antaa toisen mennä jos toinen kerta niin haluaa.Älä kuitenkaan syyllistä itseäsi moisesta asiasta tilanne on mikä on mutta eipä siitä turhaan kannata itselleen mitään syyllisyyden taakkaa ottaa.
Eteenpäin sanoi mummokin lumessa(y)
 
  • Tykkää
Reactions: -Tosiystävä-
Kiitos vastauksesta. On tässä yritetty puhua vaikka kuinka kauan ja kärsivälliseen sävyyn, mutta mitään isompaa tulosta ei ole tullut. Siis vuosikausia jo.... Ei se tästä enää muuksi muutu. Mykkäkoulu kirsikaksi kakun päälle tästä vuosien show:sta :rolleyes:
 
Sitä paitsi meillä on ikäeroa ja ollaan eri elämäntilanteissa. Ikäeroa ei ole sukupolvea kuitenkaan mutta paljon kuitenkin. Sydis on ollut naimisissa ja lapsiakin on. En minä kuulu tuollaiseen kuvioon. Se tässä häiritsee varmasti Sydistäkin.
 
Sitä paitsi meillä on ikäeroa ja ollaan eri elämäntilanteissa. Ikäeroa ei ole sukupolvea kuitenkaan mutta paljon kuitenkin. Sydis on ollut naimisissa ja lapsiakin on. En minä kuulu tuollaiseen kuvioon. Se tässä häiritsee varmasti Sydistäkin.
no tuohan voi olla noinkin.Sydis ehkä arkailee lapsien vuoksi tilannetta eikä ehkä halua sen vuoksi mitään ystävyyttä kummempaa.Tilannehan voi olla hänelle arka paikka vaikka eihän tuosta mykkäkoulusta voi varmuudella oikein mitään sanoa näin ulkopuolisena varsinkaan.Olisihan kuitenkin sydiksen kannalta suotavaa että ilmoittaisi mikä on syy mykkäkouluun,että onko suuttunut jostain vai mikä mättää.Eihän sitä tarvitsisi täällä palstalla meille suureen ääneen toitottaa sitä voisi aivan hyvin ilmoittaa asiansa yksityisestikin.
 
Jos täytyy arkailla omien lasten takia, se tarkoittaa silloin että kohde on väärä. Minä olen Sydikselle väärä ihminen kumppaniksi. Pitää hyväksyä toinen kokonaan sellaisena kuin on ja mitä hänen elämäänsä sisältyy, mm. lapset, jos niitä on. Ei voi valita, että mies käy mutta miehen mukana tulevat lapset ei. Se on koko paketti tai ei mitään.
 
Luultavasti tämän äänen sanominen on helpotus kummallekin. Jos toinen ei käy koko pakettina, niin juttu on selvä. Ei kannata pitkittää yhtään enempää. Sydis löytää kyllä jonkun naisen, jolle kelpaa. Onneksi on sellaisia, jotka voivat ottaa toisen naisen lapset avoimesti vastaan ja olla iloisia, kun on iso perhe. (y)
 
Jos täytyy arkailla omien lasten takia, se tarkoittaa silloin että kohde on väärä. Minä olen Sydikselle väärä ihminen kumppaniksi. Pitää hyväksyä toinen kokonaan sellaisena kuin on ja mitä hänen elämäänsä sisältyy, mm. lapset, jos niitä on. Ei voi valita, että mies käy mutta miehen mukana tulevat lapset ei. Se on koko paketti tai ei mitään.
nuonhan tuon tietysti pitäisi mennä kaikki mukaan tai muuten ei tule "kesää"
 
  • Tykkää
Reactions: -Tosiystävä-

Yhteistyössä