Päivän hyvä uutinen. Ja paremmaksi se uutinen tuli, kun vihervasemmiston kannatus laski. Kepun kannatus, kun olisi myös laskenut, niin tulokset olisivat olleet täydelliset, mutta kaikkea ei voi saada.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Päivän hyvä uutinen. Ja paremmaksi se uutinen tuli, kun vihervasemmiston kannatus laski. Kepun kannatus, kun olisi myös laskenut, niin tulokset olisivat olleet täydelliset, mutta kaikkea ei voi saada.
Persujenhan piti syödä kepun äänet. Mutta joo, jokainen kunta on ihan omansaPäivän hyvä uutinen. Ja paremmaksi se uutinen tuli, kun vihervasemmiston kannatus laski. Kepun kannatus, kun olisi myös laskenut, niin tulokset olisivat olleet täydelliset, mutta kaikkea ei voi saada.
Palstasuvakki ei ymmärrä edes mitä eroa on prosentilla ja prosenttiyksiköllä...Vai on demarit oikein "selvästi persujen takana".
Ero on 1,0% ja virhemarginaali 2,1%.
Mun sukulaisia ja ystäviä asustaa akselilla Tukholma-Malmö ja he ovat valittaneet paljonkin maahanmuuttajien aiheuttamista ongelmista.Kerro toki lisää Ruotsin ongelmista, kun tiedät paremmin. En muista yhdenkään ystäväni tai sukulaiseni niistä valittaneen. Ongelmia on toki jokaisessa yhteiskunnassa, ja jo omilla teoillaan voi vaikuttaa paljon, onko se sitten se, että vältetään uusia tulijoita tai yritetään tulla toimeen. Kukin tavallaan.
En ole epähumaani. Tunnen sympatiaa jokaista maailman lasta kohtaan. Sensijaan minun on vaikea tuntea sympatiaa fundamentalistista kultuuria kohtaan, jossa oletusarvoista on naisen alistaminen ja heidän itsemääräämisoikeutensa vieminen. Ei ole oikein, että näistä tytöistä ja naisista tehdään synnytyskoneita ja palvelijoita heidän narsistisille ja sovinistisille miehilleen. Olen pahoillani, mutta minä en voi henkilökohtaisesti tuntea minkäänlaista kunnoitusta näin vanhakantaista ja vastenmielistä kultuuria kohtaan. Poikkeuksia löytyy, minä, jos joku sen tiedän. Poikkeukset eivät kuitenkaan määritä sitä, mitä valtavirta edustaa.
Ei minusta tällaisen paskakultuurin edessä tarvitse hymistellä ja myötäillä.
Ei voi olla totta, koska palstasuvakin mielikuvitusystävät eivät ole sellaista kokeneet.Mun sukulaisia ja ystäviä asustaa akselilla Tukholma-Malmö ja he ovat valittaneet paljonkin maahanmuuttajien aiheuttamista ongelmista.
Malmössä mm. palomiesten on todella vaikea mennä tiettyihin kaupunginosiin sammuttamaan paloja, koska vastassa on kivien heittelijöitä tai jopa porukkaa aseiden kanssa. Usein tarvitsevat avukseen poliiseja, sama ongelma ambulanssien kanssa.
Kaikkein järkyttävintä on, että ambulanssihenkilökunta ja palomiehet tarvitsevat poliisin suojelua hoitaakseen tehtävänsä tietyillä alueillaMun sukulaisia ja ystäviä asustaa akselilla Tukholma-Malmö ja he ovat valittaneet paljonkin maahanmuuttajien aiheuttamista ongelmista.
Malmössä mm. palomiesten on todella vaikea mennä tiettyihin kaupunginosiin sammuttamaan paloja, koska vastassa on kivien heittelijöitä tai jopa porukkaa aseiden kanssa. Usein tarvitsevat avukseen poliiseja, sama ongelma ambulanssien kanssa.
Sitten taas muutama tuttava perhe asustelee aivan pohjoisimmassa Ruotsissa ja heillä ei ole koskaan ollut maahanmuuttajista mitään ongelmaa...johtunee varmaan siitä ettei siellä ole heitä pahemmin.
Seuraavassa vaiheessa poliisit tarvitsevat armeijan suojelua...Kaikkein järkyttävintä on, että ambulanssihenkilökunta ja palomiehet tarvitsevat poliisin suojelua hoitaakseen tehtävänsä tietyillä alueilla.
Mihin "kultuuuriin"? Suomen katson tuntevani melko hyvin, Vietnamin en niinkään. Paitsi että ruoka on hyvää, poikkeaa paljon suomalaisesta.
Ei noin saa sanoa, mutta hyvä että sanoit, se on kuitenkin se mitä aika moni ajattelee. Tavallaan minäkin.
Ei silti ole mielestäni syy äänestää persuja. Ymmärrän kyllä, että moni sen juuri tuosta syystä (sinäkin?) tekee. Eikä mulla ole siihen nokan koputtamista. Persut tarjoavat vaihtoehtoa ja on demokratian mukaista, että siihen tarttuvat ne, jotka siihen uskovat.
Henk.koht. en usko pätkääkään. Henkilökohtaisesti ajattelen, että ko. puolue on pohjimmiltaan melko alhaisten tuntemuksien synnyttämä. Näissä alhaisissa tunteissa ei ole mitään väärää, niitä on meillä kaikilla. Tai ainakin suurimmalla osalla. Ajattelenpa vain, että niitä pitäisi pitää kontrollissa. Ainakin yhteiskunnan tasolla.
Itse uskon, että nimenomaan persuissa on eniten niitä, joille esim. tämä ei ole minkäänlainen ongelma:
Naton raportti: Suomen naisvaltainen hallitus poikkeuksellisen vihakampanjan kohteena somessa | Yle Uutiset | yle.fi
Lisäksi viholliskuvan luominen (muslimit, suvakit etc.) on melkoista. Kuvauksesi muslimikulttuurista on aidosti mielenkiintoinen:
"Ei ole oikein, että näistä tytöistä ja naisista tehdään synnytyskoneita ja palvelijoita heidän narsistisille ja sovinistisille miehilleen. Olen pahoillani, mutta minä en voi henkilökohtaisesti tuntea minkäänlaista kunnoitusta näin vanhakantaista ja vastenmielistä kultuuria kohtaan."
En edes kiistä tätä kaikilta osin. Tällaisia piirteitä kyllä löytyy minunkin mielestäni. Asiasta on varmaan tehty ihan älyllisesti rehellistäkin tutkimusta. Itse uskoisin, että ns. primitiivisempään kulttuuriin kuuluu lähtökohtaisesti sellainen suoraviivaisempi itsekkyys. Samahan se oli kristinuskon kohdalla ennen vanhaan (toki vieläkin pienellä osalla porukkaa). Onko sitten niin, että islamilaiset eivät pysty pitkässä juoksussakaan kehittymään lainkaan? Onko se uskonnon vika? Onko se geenien vika? Vai missä vika?
Primitiiivisemmällä kulttuurilla tarkoitan sitä, että se on muuttunut vähemmän niistä alkuaikojensa lähtökohdista. Islamissa se on selkeästi näin. Kristinuskossa taas olemme aika kaukana niistä alkulähteistä. Uskaltaisin silti väittää, että alkuperäisen leviämisideologiansa perusteella molemmat uskonnot ovat "psykopaattisia". Ihmisistä harvempi on, mutta osana isompaa kokonaisuutta ihmisetkin alkavat suuremmassa määrin käyttätyä psykopaattien lailla. (vrt. vanha kunnon Nazi Germany)
Persujenhan piti syödä kepun äänet. Mutta joo, jokainen kunta on ihan omansa
Minä pidän Halla- ahoa ehkä kaikkein oikeamielisempänä siksi, että hän pohtii ja kääntelee asioita ja pystyy suhtautumaan asioihin asioina ja ajattelee loogisesti sekä suoraviivaisesti.
Etkös sinäkin ole mies?Kun mies sanoo RATIONAALISESTI naiselle, niin se on kiva uskoa.
Etkös sinäkin ole mies?
Motiivi vaalien siirrolle tuntuu tuottavan tulosta. Jos Keskusta kärsisi massiivisen vaalitappion, hallitus kaatuisi ja olisi pakko järjestää uudet eduskuntavaalit. Kaikki tämä Perussuomalaisten ollessa nousussa. Kun vaaleja siirretään, Keskusta saa haalittua listansa normaalivahvuuteen ja masinoitua paniikkikampanjalla kenttäväkensä liikkeelle torjuntavoittoa varten. Keskustan ei tarvitse lähteä hallituksesta eikä maassa jårjestää uusia eduskuntavaaleja, joissa Perussuomalaiset saisi jytky nro x:n.Persut ja kepu nousussa. Vihervasemmiston kannatus edelleen laskussa.
Näinhän se Jussi on sanonut.....Motiivi vaalien siirrolle tuntuu tuottavan tulosta. Jos Keskusta kärsisi massiivisen vaalitappion, hallitus kaatuisi ja olisi pakko järjestää uudet eduskuntavaalit.
Ei niin kauan kun kannatus ei nouse yli 50 prosentin.Eikö se olisi persuille hyvä kun niiden kannatus vain nousee?
Voi kökkö kun nämä on kunnallisvaalit!!!!!Ei niin kauan kun kannatus ei nouse yli 50 prosentin.
Suomen politiikassahan on tällä hetkellä tilanne Perussuomalaiset (ja KD) vastaan muut. Niin kauan kun ryhmä muut pystyy rakentamaan jonkinlaisen kompromissihallinnon ei persuja päästetä valtaan. Paitsi tietenkin vaatimalla persuilta oman politiikkansa hylkäämistä kuten Sipilän hallituksessa, mikä lopulta johti puolueen jakaantumiseen kun Halla-aholainen siipi kieltäytyi jatkamasta sitä politiikkaa ja arvopohja ei näin ollen ollutkaan yhteensovitettavissa muiden puolueiden kanssa.
Mutta Perussuomalaiset tuskin tekee uudestaan samaa virhettä ja näin ollen puolueen paikka on oppositiossa tai sitten on muiden puolueiden muutettava linjaansa yhteensopivaksi perussuomalaisen politiikan kanssa.
Tämähän siellä kaiken pohjalla on. Kun mies sanoo RATIONAALISESTI naiselle, niin se on kiva uskoa.
Siis aivan käsittämätöntä tuo tapa nostaa tämä kaveri jalustalle. Hänellä on tuo yksi pääagenda ollut 15 vuotta. Se on hänen vahvuusalue. Sillä hänellä on hyvin rakennettu sisäinen logiikka. Kukaan ei voi voittaa häntä väittelyssä tuolla pelikentällä, Ainakaan hänen kannattajien silmissä. Ja sehän riittää. Eihän ne suvakit kumminkaan häntä äänestä.
Hallis vie keskustelun aina omille vahvuusalueille. Eli melkein aina huomataan, että aiheesta on siirrytty maahanmuuttoon tai siihen liittyviin aiheisiin.
Halla-Ahon sädekehä on tosin jo murtumassa. Hän on jo aloittanut myönnytysten linjan pitääkseen ovet auki valtaan. Suosio hieman repeilee persujen sisällä. Pääministeriys tulisi sen romahduttamaan.
Mutta uskon kyllä että tietty uskollisten joukko tulee aina säilymään. Onhan sen merentakaiset, vähemmän rationaalisetkin hallitsijat, näyttäneet.
Jussi näyttää olevan oikeassa, koska vaaleja on (laittomasti) siirretty.Näinhän se Jussi on sanonut.....