@IinesAnkka82 d-vitamiiniarvo oli 42, ja syön nyt 50mikrog plus monivitamiinissa 10mikrogr. Ehkä 3-4kk päästä mitata uudestaan. Eli saat varmasti sinäkin lisätä aluksi, ainakin.
Mä varmaan joudun siihen tyhjennys juttuun. En usko että tulee spontaanisti ulos.Täällä vähän ruskeaa vessakäynnillä ja menkat alkanee pian, sykkii alavatsassa siihen malliin. Eli tämä laskettaneen kemialliseksi sitten. Perseenperse. Jotain positiivista ettei nyt ainakaan tarvitse odotella siihen varhaisultraan asti ja lähteä taas tyhjennysrumbaan uudestaan.
Minut voi poistaa kierto ja piinalistalta.
Katsotaan vielä huhtikuussa jos jaksetaan vielä yrittää, mutta ainakin ens kierto jätetään sovitusti väliin.
Pidän teille kaikille kovin peukkuja ja varmasti käyn täällä lukemassa teidän kuulumisia. Tsemppiä kaikille!
Minulla on menny niin, että lähtee tummenemaan, sitten katoaakin melkeen kokonaan, ennekuin lähtee nopeammin tummenemaan. Ovuloimattomissa kierroissa tuli koko ajan vain haaleaa viivaa. Toki omalla kohdalla ei ole raskautta tullut, niin en sitten tiedä mikä on normaalia ja millaisia ne omat ovulaatiot onkaan.Täällä piinaa ovulaatiotikutteluhulluus. Viime kuussa ovulaatioplussa tuli kp 16 ja kp 18 tuli selkeät ovulaatiolimat. Nyt menossa kp 15 ja ovulaatiotestien viivat ovat haalenneet lähes näkymättömäksi. Heti mieleen tulee synkin ajatus, entäpä jos en ovuloikaan tässä kierrossa. Alavatsan ja -selän kivut ovat kaikonneet, sekin vahvistaa tätä ajatusta. Harmittaa, jos näin on. Onko muilla ovulaatiotestin viivat vahvistuneet tasaisesti ovulaation lähestyessä vai onko viivan tasaisuus heitellyt ennen ovista?
Ei voi olla mitenkään pienemmät dpo:t se on mahdotonta. Kun miten päin laskisin niin minimissään mulla on 4+6 menossa. Ja se kun raskaushormooni oli vain sen 145.@Kuumeilija40 voisiko olla, että dpo:t olisivatkin sulla vasta pienemmät? Ethän ollut varma ovulaation ajankohdasta. Toivotaan että vahvistuu pikkuhiljaa!
@IinesAnkka82, toivotaan, ettei menkat ala! Itselläni tuli ruskeaa vuotoa esikoisen raskaudessa dpo 13, ei tarkoittanut mitään. Ja alavatsakivut kuuluvat myös onnistuneeseen raskauteen. Ei kannata vielä heittää kirvestä kaivoon.
Hei pisti silmään tuo ylivastaanottavainen kohtu ja lähdinkin sitä taas googlettamaan. Mielenkiintoisia artikkeleita tulikin vastaan, mulla myös epäilty tätä kun mitään syytä keskenmenoihin ei ole löytynyt, toisaalta pitäis lohduttautua sillä et on niinkun jonkun artikkelin mukaan mukamas "superhedelmällinen" vaikkakin ei näitä keskenmenoja toivoisi kenellekkään. Eikä tuo lohtua monen pettymyksen jälkeen. Ja pistää myös miettimään miksi mikään hyvä alkio ei sitten tartu matkaan...tai kuinka monta näitä pitää kärsiä että pääsee loppuun asti.@petronella09 Mä lueskelin juuri tästä aiheesta jostain (en muista enää lähdettä, mutta oli kuitenkin tieteellinen artikkeli), että useita kemiallisia tai keskenmenoja saavalla voi olla ns. ylivastaanottavainen kohtu, johon kiinnittyy helposti huonotkin alkiot. Eli siis siinä mielessä se, että jotain yrittää tapahtua ei tavallaan olisikaan aina niin positiivinen merkki. Ehkäpä sinulla kun sitten lopulta tärppää, on tosi kyseessä Tämä ei varmaan lohduta, mutta jos jotain positiivistä koittaa keksiä niin näin voi yrittää ajatella
Ja sitten vähän itsestä, eilinen tuli itkettyä koska inssiin ei päästä. Lääkärin mukaan folli on perjantaina sen kokoinen, että pitää pistää irrotuspiikki illalla ja näin ollen ovis osuu viikonlopulle. Perjantaina ei kuulemma tehdä inssiä, tiedä sitten elääkö ne pestyt siittiöt vähemmän aikaa niin on turha tehdä niin ajoissa... Jatkan nyt kuitenkin Bemfolan pistämistä ja tuikkaan irrotuspiikin ja sitten on ohjelmoitua kotirakkautta. Tuntuu niin turhalta, tämän nyt olisi voinut tehdä ihan ilmaiseksi kun mulla ei pitäisi olla ovulaatiossa häikkää...
Pitkältä tuntuu kyllä kun haaveiltu on jo 6vuotta ja naivisti aatteli että kun testi ekan kerran näytti plussaa että vauva saadaan vaan kun ne 2 viivaa eivät sitäkään lupaa. Eikä 10 testiäkään sen jälkeen. Jännittää taas miten käy jos jää raskaaksi miten sitä osaa suhtautua enään mihinkään, sit ootellaan taas muita etappeja, yhtä odottamistahan tää on@Alinna86 Sulla on kyllä (valitettavan) huima määrä raskauksia takana. Ite oon omalla kohdalla mietiskellyt, että näin about kolmekymppisenä voi olla oikeasti niin, ettei niitä hyviä munasoluja irtoa kovin montaa vuodessa. Ja sen kerran kun sitten irtoaa, niin ei ne siittiötkään aina onnistu tehtävässään tai sitten tulee joku muu muuttuja, jonka takia menee pieleen... Odottavan aika on pitkä :/
Tervetuloa mukaanVoisin liittyä seuraan. Olen seurannut palstaa ajoittain mutta tuntuu taas niin pahalta niin ajattelin että kirjoittaminen voi helpottaa. Yritämme vauvaa nro 3. Yrityskertoja 7. Haamuviivoja mielettömiä määriä mutta puran myös tikut osiin ja tihrustan liikaa. Tiedän myös mitä testejä en enää osta! Nyt tästä kierrosta olin alkuun varma että ei mitään koska jouduin myös syömään antibioottia ovista ennen. Oviksen tunsin lievästi en testannut mutta viikko siitä huljahti verta housuun ja ajattelin että tämä on se kiinnittymisvuoto varmasti. Ei muuta verta pariin päivää ja nyt taas iltaa kohden verestävää valkovuotoa... joten menkat lähestyy. Kuolen tähän oloon. Kiertopäivä nyt 24 ja kierrot vaihtelee 25-28. Tiputtelua melkein joka kuukausi pari päivää ennen kuukautisia ja silloin viimeistään ahdistun. Olemme 30 vuotiaita ja päähajoo!! Tehnyt jo kaksi pregcheck negaa, ne nyt ei ole edes herkkiä mutta luulisi että jotain haamua jo näyttäisi jos maanantaina olisi ollut kiinnittyminen. Kuukautisia enteilevät rintojen arkuudet verestävän valkovuodon kaverina. Dpo 10 about.