Toiveissa vauva 2021

Täällä vähän ruskeaa vessakäynnillä ja menkat alkanee pian, sykkii alavatsassa siihen malliin. Eli tämä laskettaneen kemialliseksi sitten. Perseenperse. Jotain positiivista ettei nyt ainakaan tarvitse odotella siihen varhaisultraan asti ja lähteä taas tyhjennysrumbaan uudestaan.

Minut voi poistaa kierto ja piinalistalta.

Katsotaan vielä huhtikuussa jos jaksetaan vielä yrittää, mutta ainakin ens kierto jätetään sovitusti väliin.

Pidän teille kaikille kovin peukkuja ja varmasti käyn täällä lukemassa teidän kuulumisia. Tsemppiä kaikille!
 
Täällä vähän ruskeaa vessakäynnillä ja menkat alkanee pian, sykkii alavatsassa siihen malliin. Eli tämä laskettaneen kemialliseksi sitten. Perseenperse. Jotain positiivista ettei nyt ainakaan tarvitse odotella siihen varhaisultraan asti ja lähteä taas tyhjennysrumbaan uudestaan.

Minut voi poistaa kierto ja piinalistalta.

Katsotaan vielä huhtikuussa jos jaksetaan vielä yrittää, mutta ainakin ens kierto jätetään sovitusti väliin.

Pidän teille kaikille kovin peukkuja ja varmasti käyn täällä lukemassa teidän kuulumisia. Tsemppiä kaikille!
Mä varmaan joudun siihen tyhjennys juttuun. En usko että tulee spontaanisti ulos.
 
Täällä piinaa ovulaatiotikutteluhulluus. Viime kuussa ovulaatioplussa tuli kp 16 ja kp 18 tuli selkeät ovulaatiolimat. Nyt menossa kp 15 ja ovulaatiotestien viivat ovat haalenneet lähes näkymättömäksi. Heti mieleen tulee synkin ajatus, entäpä jos en ovuloikaan tässä kierrossa. Alavatsan ja -selän kivut ovat kaikonneet, sekin vahvistaa tätä ajatusta. Harmittaa, jos näin on. Onko muilla ovulaatiotestin viivat vahvistuneet tasaisesti ovulaation lähestyessä vai onko viivan tasaisuus heitellyt ennen ovista?
 
Tämän aamun liuska testi. On joo tummempi mitä eilen. Taustalla on Digi kuvassa näyttää ei raskaana mutta oikeasti se on raskaana 2-3. Jotenkin vaan kuvakulma teki sen että näkyy kaikki tekstit. En silti usko tähän raskauteen. Koska ei ole vielä mitään tullut ulos ja kropassa vielä raskaushormoonia.

https://aijaa.com/IkqsLe

tää on alempi on eilinen päivä tikku

 
Täällä piinaa ovulaatiotikutteluhulluus. Viime kuussa ovulaatioplussa tuli kp 16 ja kp 18 tuli selkeät ovulaatiolimat. Nyt menossa kp 15 ja ovulaatiotestien viivat ovat haalenneet lähes näkymättömäksi. Heti mieleen tulee synkin ajatus, entäpä jos en ovuloikaan tässä kierrossa. Alavatsan ja -selän kivut ovat kaikonneet, sekin vahvistaa tätä ajatusta. Harmittaa, jos näin on. Onko muilla ovulaatiotestin viivat vahvistuneet tasaisesti ovulaation lähestyessä vai onko viivan tasaisuus heitellyt ennen ovista?
Minulla on menny niin, että lähtee tummenemaan, sitten katoaakin melkeen kokonaan, ennekuin lähtee nopeammin tummenemaan. Ovuloimattomissa kierroissa tuli koko ajan vain haaleaa viivaa. Toki omalla kohdalla ei ole raskautta tullut, niin en sitten tiedä mikä on normaalia ja millaisia ne omat ovulaatiot onkaan.
 
  • Tykkää
Reactions: jennie_ ja Lili_86
@Kuumeilija40 voisiko olla, että dpo:t olisivatkin sulla vasta pienemmät? Ethän ollut varma ovulaation ajankohdasta. Toivotaan että vahvistuu pikkuhiljaa!

@IinesAnkka82, toivotaan, ettei menkat ala! Itselläni tuli ruskeaa vuotoa esikoisen raskaudessa dpo 13, ei tarkoittanut mitään. Ja alavatsakivut kuuluvat myös onnistuneeseen raskauteen. Ei kannata vielä heittää kirvestä kaivoon.
 
Juu kyllä mä vielä sitkeästi pidän pientä toivoa yllä tästä(kin). Vuoto rauhoittunut, rfsu inasen vahvempi. Digi 1-2, kun esikoisesta oli jo päivää aiemmin 2-3. Muttamutta. Aika luovuttanut olo, mutta se on varmasti suojamekanismiakin osittain kun viimeksi haalurat testissä meinasi huonoa ja silloin ei edes tämmöstä ruskeaa vuotoa tullut. Mutta niin kauan kuin ei ole niagaran veriputousta tai kovia kipuja niin toivoa on vielä. Tekis mieli sanoa että päivä kerrallaan, mutta kyllä tää nyt on ihan tunti kerrallaan. Hitaasti etenee aika..
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja jennie_
@petronella09 Mä lueskelin juuri tästä aiheesta jostain (en muista enää lähdettä, mutta oli kuitenkin tieteellinen artikkeli), että useita kemiallisia tai keskenmenoja saavalla voi olla ns. ylivastaanottavainen kohtu, johon kiinnittyy helposti huonotkin alkiot. Eli siis siinä mielessä se, että jotain yrittää tapahtua ei tavallaan olisikaan aina niin positiivinen merkki. Ehkäpä sinulla kun sitten lopulta tärppää, on tosi kyseessä :) Tämä ei varmaan lohduta, mutta jos jotain positiivistä koittaa keksiä niin näin voi yrittää ajatella :)

Ja sitten vähän itsestä, eilinen tuli itkettyä koska inssiin ei päästä. Lääkärin mukaan folli on perjantaina sen kokoinen, että pitää pistää irrotuspiikki illalla ja näin ollen ovis osuu viikonlopulle. Perjantaina ei kuulemma tehdä inssiä, tiedä sitten elääkö ne pestyt siittiöt vähemmän aikaa niin on turha tehdä niin ajoissa... Jatkan nyt kuitenkin Bemfolan pistämistä ja tuikkaan irrotuspiikin ja sitten on ohjelmoitua kotirakkautta. Tuntuu niin turhalta, tämän nyt olisi voinut tehdä ihan ilmaiseksi kun mulla ei pitäisi olla ovulaatiossa häikkää...
 
@Kuumeilija40 voisiko olla, että dpo:t olisivatkin sulla vasta pienemmät? Ethän ollut varma ovulaation ajankohdasta. Toivotaan että vahvistuu pikkuhiljaa!

@IinesAnkka82, toivotaan, ettei menkat ala! Itselläni tuli ruskeaa vuotoa esikoisen raskaudessa dpo 13, ei tarkoittanut mitään. Ja alavatsakivut kuuluvat myös onnistuneeseen raskauteen. Ei kannata vielä heittää kirvestä kaivoon.
Ei voi olla mitenkään pienemmät dpo:t se on mahdotonta. Kun miten päin laskisin niin minimissään mulla on 4+6 menossa. Ja se kun raskaushormooni oli vain sen 145.
 
@Kuumeilija40 ja @IinesAnkka82 toivon että teillä molemmilla huolet osoittautuu turhiksi ja raskaus jatkuu. <3 Odottavan aika on pitkä mutta toivottavasti saatte ajatukset muualle edes hetkellisesti välillä.

Omaa napaa. Kp36 ja ei mitään menkkaoireita. Epäherkkä r-testi puhdas nega tänään, että ei epäilystä raskaudesta. Mun kierrot on viimeisen 12kk aikana olleet keskimäärin sen 34pv, joten vähän outoa on. Ja menkkajomottelua yleensä 1-2pv ennen alkua, joten taitaa olla nyt tosi pitkä kierto. Mikä sitten ehkä puoltaa sitä näkemystä, että ovulaatiota ei ollut, kun en sitä tikutettua saanut. :( Onko teillä ovuloimattomat kierrot olleet oireettomia? Koska mulla oli kuitenkin ovisoireita (kivut, halut, limat) ja luteaalivaiheessa jomottelua myös.
 
@petronella09 Mä lueskelin juuri tästä aiheesta jostain (en muista enää lähdettä, mutta oli kuitenkin tieteellinen artikkeli), että useita kemiallisia tai keskenmenoja saavalla voi olla ns. ylivastaanottavainen kohtu, johon kiinnittyy helposti huonotkin alkiot. Eli siis siinä mielessä se, että jotain yrittää tapahtua ei tavallaan olisikaan aina niin positiivinen merkki. Ehkäpä sinulla kun sitten lopulta tärppää, on tosi kyseessä Tämä ei varmaan lohduta, mutta jos jotain positiivistä koittaa keksiä niin näin voi yrittää ajatella

Ja sitten vähän itsestä, eilinen tuli itkettyä koska inssiin ei päästä. Lääkärin mukaan folli on perjantaina sen kokoinen, että pitää pistää irrotuspiikki illalla ja näin ollen ovis osuu viikonlopulle. Perjantaina ei kuulemma tehdä inssiä, tiedä sitten elääkö ne pestyt siittiöt vähemmän aikaa niin on turha tehdä niin ajoissa... Jatkan nyt kuitenkin Bemfolan pistämistä ja tuikkaan irrotuspiikin ja sitten on ohjelmoitua kotirakkautta. Tuntuu niin turhalta, tämän nyt olisi voinut tehdä ihan ilmaiseksi kun mulla ei pitäisi olla ovulaatiossa häikkää...
Hei pisti silmään tuo ylivastaanottavainen kohtu ja lähdinkin sitä taas googlettamaan. Mielenkiintoisia artikkeleita tulikin vastaan, mulla myös epäilty tätä kun mitään syytä keskenmenoihin ei ole löytynyt, toisaalta pitäis lohduttautua sillä et on niinkun jonkun artikkelin mukaan mukamas "superhedelmällinen" vaikkakin ei näitä keskenmenoja toivoisi kenellekkään. Eikä tuo lohtua monen pettymyksen jälkeen. Ja pistää myös miettimään miksi mikään hyvä alkio ei sitten tartu matkaan...tai kuinka monta näitä pitää kärsiä että pääsee loppuun asti.
Mut sit taas mulla todettu alentunut hedelmällisyys joten se kyl kumoaisi ton väitteen jo alkuunsa.
2vuoteen 4km ja 3 kemiallista, yhden raskauden verran jo tässä oltu raskaana mutta vauvaa ei ole. Mutta toisaalta ymmärrän senkin turhautumisen jos ei niitä 2viivaa tuu kuukausien odotuksista ja yrityksistä huolimatta. Niin tai näin, rankkaa jokatapauksessa.
Lohtuhalit kaikille uusiin kiertoihin joutuville, hoitoja odottaville sekä viivoille vahvistumia ja tarrasukkia❤
T. entinen haaveilija/taustailija.
 
V A U V A 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi PUNAISELLA Ilmoitathan
PUNAISELLA päivityksesi, jotka haluat listaan.
Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa : )

★★★★★★★★★★★★★★★★★

4.3.2021 torstai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Zanma,ya 10/16, 1.lapsi
Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
Sabs, ya 9/18, 1.lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
+ haaveistatotta, ya 11/18, 3 lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
+ Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
+ Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Deneb, ya 10/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
+ Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
+ Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
+ Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
+ Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
Spekulaattori82, ya 4/20, 3. lapsi
Petronella09, ya 4/20, 5.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
+ Paatuska, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
+ -Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
+ Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ Rougemoux ya 5/20 2.lapsi
+ Rust ya 5/20, 2.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
+ Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
+Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
+kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
Toive23, ya 6/20
innap, ya 7/20, 2.lapsi
+ Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
+ AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
+ Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Coguine, ya 7/20, 2. lapsi
Ewa87, ya 7/20, 2. lapsi (miehen 1. lapsi)
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
+ nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
+ Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Soffia29 ya 8/20, 1. lapsi
+ 5xäiti, ya 08/20, 6. lapsi
+ Inkivilla, ya 09/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
+Liljannuppu, ya 9/20, 2. lapsi
Suhveli, ya 9/20, 4. lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
+Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
+ Lillium, 9/20, 3. lapsi
+ Elviira32 ya 9/20, 3. Lapsi
+ Nuorena äidiksi, ya 10/20, 1.lapsi
Henkkuliini, ya 10/20, 2.lapsi
Lilaaa, ya 10/20, 2.lapsi
Chili,ya 10/20, 3.lapsi
+ Talvilintu, ya 10/20, 2. lapsi
Mansikka_maanantai, ya 10/20, 1. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
+ Kimallus, ya 10/20
Toivojatintti, ya 10/20, 2. lapsi
+ Loree, ya 11/20, 1.lapsi
+ Satsuma_, ya 11/20. 2 lapsi
+ Rosmarin, ya 11/20, 3.lapsi
Daisy01, ya 11/20
Lavender_,ya 12/20
Nuunuu-84, ya 12/20
+ Huuma 40+,ya 12/20
Samppa40,ya 12/20, 3.lapsi (miehen 1. lapsi )
Scarletta, ya 12/20, 1.lapsi
Sdff, ya 1/21, 2.lapsi
+ Liilja, ya 1/21, 3.lapsi
Toiveikas1992, ya 01/21, 1.lapsi
Jennie_, ya 2/21, 1.lapsi
Neitperhoinen, ya 2/21, 5.lapsi
Äitionnellinen ,ya 2/21? 3. lapsi
Hulda_84 ,ya 2/21? 3. lapsi
Marsku88 ,ya 2/21, 3. lapsi
Alocasia,ya 2/21, 2. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Wanti.........................kp 60/35-48
Toivojatintti............kp 59/31
Toive23.......................kp 53/27
Neitperhoinen...............kp 50/30-31
Daisy01...............................kp 36/34
Lavender_...................kp 28/25
Spekulaattori82......kp 28/28-36
Suhveli...........................kp 26/27
Hulda_84....................kp 26/26-30
Petronella09............kp 22/25
SandraB.....................kp 21/26
Marsku88..................kp 21/?
Persikka123.............kp 21/33
Alocasia....................kp 20/?
Iinanen......................kp 17/23-24
Mamtobe................kp 17/28
Chili_..........................kp 17/28-29
Toiveikas1992.....kp 15/28-36
Jennie_................kp 10/31?
Minttuni................kp 10/25
Kirjoh89...............kp 8/28
Ewa87...................kp 6/28
Scarletta.............kp 5/27
Sinisilmät......…kp5/30
Krippis..............................kp 2/22-24
Meemuli........................kp 2/35-43
Nuunuu-84..................kp 1/30
★★★★★★★★★★★★★★★★★

Toive23...........................dpo 40
Wanti.............................dpo 39
Äitionnellinen........dpo 25
Daisy01.............dpo 13
Hulda_84........dpo 12
Iinanen..............dpo 7
SandraB........dpo 6
Chili_..........dpo 4

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
@Alinna86 Sulla on kyllä (valitettavan) huima määrä raskauksia takana. Ite oon omalla kohdalla mietiskellyt, että näin about kolmekymppisenä voi olla oikeasti niin, ettei niitä hyviä munasoluja irtoa kovin montaa vuodessa. Ja sen kerran kun sitten irtoaa, niin ei ne siittiötkään aina onnistu tehtävässään tai sitten tulee joku muu muuttuja, jonka takia menee pieleen... Odottavan aika on pitkä :/
 
@Alinna86 Sulla on kyllä (valitettavan) huima määrä raskauksia takana. Ite oon omalla kohdalla mietiskellyt, että näin about kolmekymppisenä voi olla oikeasti niin, ettei niitä hyviä munasoluja irtoa kovin montaa vuodessa. Ja sen kerran kun sitten irtoaa, niin ei ne siittiötkään aina onnistu tehtävässään tai sitten tulee joku muu muuttuja, jonka takia menee pieleen... Odottavan aika on pitkä :/
Pitkältä tuntuu kyllä kun haaveiltu on jo 6vuotta ja naivisti aatteli että kun testi ekan kerran näytti plussaa että vauva saadaan vaan kun ne 2 viivaa eivät sitäkään lupaa. Eikä 10 testiäkään sen jälkeen. Jännittää taas miten käy jos jää raskaaksi miten sitä osaa suhtautua enään mihinkään, sit ootellaan taas muita etappeja, yhtä odottamistahan tää on :(
Mutta kyllä me kaikki vielä onnistutaan❤
 
  • Tykkää
Reactions: petronella09
Lapsettomuuslääkärin vastaanotto takana. Kaikki näytti mainiolta, sekä mun, että miehen puolelta. Selittämätön lapsettonuus. Mulla etenpäin kallistuva kohtu, ovulaatio tulossa tässä kuussa vasemmalta ja limakalvot otolliset. Johtofollikkeli nyt 10 mm, kp 8, lääkäri oli sitä mieltä, että ehtii hyvin kypsyä ovuulaatioon mennessä riittävästi.
Nyt käytiin vielä sulkemassa verikokein sukupuolitaudit pois ja seuraavaan alkavaan kiertoon tulee letrot mukaan ja heti jo siinä kierrossa voidaan aloittaa inseminaatiohoidot. Hieno homma, että nyt suljettu pois kummastakaan johtuvat syyt. Ylipainoa molemmilla on, mut mun bmi on alle 35, joka on rajana mun lähisairaalan rajana. Miehellä bmi vähän päälle 38, mut miehen ylipaino ei niin voimakkaasti vaikuta raskautumiseen/ hoitojen aloitukseen. Tässä kierrossa tietenkin toivois et tärppäis, ettei tarviis aloittaa hoitoja, mutta onnellinen siitä, että kevyemmillä hoidoilla voidaan sit kuitenkin melko nopeasti aloittaa.
 
Mä olen kans joskus miettinyt että jotkut raskautuu tosi helposti ja saa useita keskenmenoja välillä, kun taas jotkut harvemmin raskautuu, mutta loppuun asti meneviä. Molempi parempi kun lopputulos olisi toivottu. Tiedä sitten pitääkö paikkaansa.
 
Apua oon täällä tuskaillut etten saa testeihin toista viivaa,tänään kp22/25 ja tein sen 6 päivää ennen menkkoja raskauden näyttävän puikko testin(rfsu),kuivuttua siihen ilmaantui viiva(väritön todella haalea, juuri erotan kun purin sen kotelon siitä pois .Tänään alkoi tosi kovat menkkamaiset kivut ja epäilen,että menkat sieltä alkaa:( ja viivan paikka vain..Tein testin nyt illalla.Onhan tää nyt jännää saada edes se viivan paikka :)

Oliks nää nyt niitä surkeita viivan paikka testejä?Olisko pitänyt jo näyttää kunnon kahta viivaa?

Lisään vielä että olen aiemmin koettanut samaa testiä mutten koskaan saanut mitään viivan paikkaa :/
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: chili_
New
Voisin liittyä seuraan. Olen seurannut palstaa ajoittain mutta tuntuu taas niin pahalta niin ajattelin että kirjoittaminen voi helpottaa. Yritämme vauvaa nro 3. Yrityskertoja 7. Haamuviivoja mielettömiä määriä mutta puran myös tikut osiin ja tihrustan liikaa. Tiedän myös mitä testejä en enää osta! Nyt tästä kierrosta olin alkuun varma että ei mitään koska jouduin myös syömään antibioottia ovista ennen. Oviksen tunsin lievästi en testannut mutta viikko siitä huljahti verta housuun ja ajattelin että tämä on se kiinnittymisvuoto varmasti. Ei muuta verta pariin päivää ja nyt taas iltaa kohden verestävää valkovuotoa... joten menkat lähestyy. Kuolen tähän oloon. Kiertopäivä nyt 24 ja kierrot vaihtelee 25-28. Tiputtelua melkein joka kuukausi pari päivää ennen kuukautisia ja silloin viimeistään ahdistun. Olemme 30 vuotiaita ja päähajoo!! Tehnyt jo kaksi pregcheck negaa, ne nyt ei ole edes herkkiä mutta luulisi että jotain haamua jo näyttäisi jos maanantaina olisi ollut kiinnittyminen. Kuukautisia enteilevät rintojen arkuudet verestävän valkovuodon kaverina. Dpo 10 about.
 
Voisin liittyä seuraan. Olen seurannut palstaa ajoittain mutta tuntuu taas niin pahalta niin ajattelin että kirjoittaminen voi helpottaa. Yritämme vauvaa nro 3. Yrityskertoja 7. Haamuviivoja mielettömiä määriä mutta puran myös tikut osiin ja tihrustan liikaa. Tiedän myös mitä testejä en enää osta! Nyt tästä kierrosta olin alkuun varma että ei mitään koska jouduin myös syömään antibioottia ovista ennen. Oviksen tunsin lievästi en testannut mutta viikko siitä huljahti verta housuun ja ajattelin että tämä on se kiinnittymisvuoto varmasti. Ei muuta verta pariin päivää ja nyt taas iltaa kohden verestävää valkovuotoa... joten menkat lähestyy. Kuolen tähän oloon. Kiertopäivä nyt 24 ja kierrot vaihtelee 25-28. Tiputtelua melkein joka kuukausi pari päivää ennen kuukautisia ja silloin viimeistään ahdistun. Olemme 30 vuotiaita ja päähajoo!! Tehnyt jo kaksi pregcheck negaa, ne nyt ei ole edes herkkiä mutta luulisi että jotain haamua jo näyttäisi jos maanantaina olisi ollut kiinnittyminen. Kuukautisia enteilevät rintojen arkuudet verestävän valkovuodon kaverina. Dpo 10 about.
Tervetuloa mukaan:)
 

Yhteistyössä