@IinesAnkka82 @Kuumeilija40 toivottavasti siellä kaikki hyvin kummallakin. <3 Tsemppiä epätietoisuuden kanssa!
Mun mielestä alempi on aavistuksen vahvempi Paljon tsemppiä piinailuun ja myös @Kuumeilija40!https://aijaa.com/genozu
Jaa-a. Ylempi pc toissapäivänä dpo13 (kuivana) ja alempi tänään dpo15. Eipä noissa näytä oikein eroa olevan. Näinköhän tämä päättyy jo alkuunsa.. voispa vaan pikakelata vaikka kuukauden päähän niin tietäisi onko toivoa. Piinaava odotus jatkuu.
Kyllä minusta näyttää viiva vahvemmalle?Mä kävin hakee uudet liuska testit. Tältä näyttää kun on pissa ollut rakossa 3 h. Soitin neuvolaan ja laittoi lähetteen labraan. Raskaushormooni määritykseen.
https://aijaa.com/1dpAjL
On joo vahvempi mitä eilinen ilta. Pitää vaan toivoa että pysyy matkassa mukana. Pelottavaa tää silti on. Koko ajan kipua alavatsassa. Ihan kuin ois menkat tulossaKyllä minusta näyttää viiva vahvemmalle?
Otin etäyhteyden lääkäriin ja hän sanoi että on ehkä hiukan matala arvo mutta enemmän kannattaa olla huolissaan jos ois liian korkea. Nyt vaan odotellaan maanantaita ja toivotaan että arvo nousee. Arvon pitäisi kaksinkertaistua pari kertaa viikossa. Tuli kyllä sellainen olo että ei tämä hyvin pääty . Odotellaan vaan että vuoto alkaa.@Kuumeilija40 En ole lääkäri, mutta vähän alhaiselta kuulostaa siihen nähden koska plussasit. Mutta toisaalta viitearvoissa joten toivoa ehdottomasti on. Eli seuraava arvo ratkaisee ja selviää tilanne varmasti. Tsemppiä odotteluun!
Nää oletettavasti on samanarvoisia suureita? Toinen milli-uniteissa ja toinen litroissa joten 1:1? Saa korjata jos oletan väärin, perustuu johonkin Kekkosen aikaiseen koulunkäyntiin tämä ajatus.Anteeksi pommittelu mutta tuossa vitearvoissa on ilmoitettu mlU/ml. Mun Labra on ilmoittanut 145 U/l.
just näin menee mun käsityksen mukaan.Nää oletettavasti on samanarvoisia suureita? Toinen milli-uniteissa ja toinen litroissa joten 1:1? Saa korjata jos oletan väärin, perustuu johonkin Kekkosen aikaiseen koulunkäyntiin tämä ajatus.
Paljon voimia täältä maanantain odotteluun ja yritetään pitää loppuun saakka toivoa yllä, nämä on kuitenkin niin yksilöllisiä juttuja<3No joka tapauksessa mun usko tähän raskauteen hiipui. Odotellaan vaan vuodon alkamista. Eiköhän se viikonloppuun mennessä ala. Mä jo niin toivoin että ois ollut loppuun asti matkassa mukana. Kun mitä nyt oon googletellut niin mun arvot pitäisi olla jo yli 1000. Loputkin pienet raskaus oireet loppui. Joten toivoa ei enää ole. Jos edellisestä keskenmenosta meni yli 6 kk raskautumiseen niin tästä menee sama. Mun ikä tulee vastaan. Sen olen päättänyt että en yli 42 halua olla raskaana.