Toiveissa vauva 2021

  • Rakkaus
Reactions: IinesAnkka82
Tsemppiä @IinesAnkka82 ja @Kuumeilija40! Toivottavasti viivat vahvistuu ja raskaus jatkuu! Mä en voo iitsinyt testata kuin kerran, koska tulisin hulluksi viivojen analysoinnista. Mulla on raskausoireita myös tosi vähän, joten se välillä huolettaa. Yritän kuitenkin nyt malttaa sinne alkuraskauden ultraan asti (rv 7) ja sitten katsotaan mikä tilanne (ellei sit vuoto /kivut ala sitä ennen...)

@Krippis, tsemppiä OI-kiertoon! Uskon että teillä on nyt hyvät mahdollisuudet onnistua!
 
  • Rakkaus
Reactions: Krippis
Paljon onnea vielä plussista. Tuntuu kun muille tulee plussia et kyllä se itsellekin jossain välissä.

Täällä odotellaan huomiselle menkkoja hyvin täsmällisesti. Parina aamuna ollut menkkajomotuksia, eli eiköhän ne sieltä tule.

Eilen puhuin gynen kanssa labroista. D vitamiini matala, ferritiini 29 hb 128. D vit ja rautakuurille. Lisäksi prog oli dpo 6, 17.5, mitä piti vähän matalana sille päivälle. Osaatteko sanoa siitä mitään omasta kokemuksesta? Lääkäri meinasi jo että haluanko heti kokeilla letrozolia mutta sitten mietittiin et jos kuitenkin kesällä jos vielä tarve..
 
Mää en osaa kommentoida kyllä tuohon hcg arvoon mitään. En muista mitkä oli ne viitearvot. Tsemppiä @Kuumeilija40 ! Toivottavasti pikkuisella kaikki hyvin. <3

Kävin itse tuon selän takia tänään lääkärissä. Sairaslomaa sain viikon ja yritän kevyesti liikuskella/venytellä sitä. Testasi kaikki refleksit ja liikeradat, ettei pitäs olla mitään hermopinnettä tai iskiastyyppistä kipua. Toivottavasti menee nyt levolla paremmaksi.

Tilasin eilen raskaustestejäkin. :D Nyt odotan et toivottavasti ne huomenna tulis, niin ihan varmasti perjantaina testaan, vaikkei mitään oireita edes ole. On se oma pää vaan kummallinen, vaikka kuin yrittää ajatella ettei kuitenkaan oo tärpännyt, nii silti se toivo vaan kytee, kunnes tippuu ryminällä alas.
 
@Kuumeilija40 En ole lääkäri, mutta vähän alhaiselta kuulostaa siihen nähden koska plussasit. Mutta toisaalta viitearvoissa joten toivoa ehdottomasti on. Eli seuraava arvo ratkaisee ja selviää tilanne varmasti. Tsemppiä odotteluun!
Otin etäyhteyden lääkäriin ja hän sanoi että on ehkä hiukan matala arvo mutta enemmän kannattaa olla huolissaan jos ois liian korkea. Nyt vaan odotellaan maanantaita ja toivotaan että arvo nousee. Arvon pitäisi kaksinkertaistua pari kertaa viikossa. Tuli kyllä sellainen olo että ei tämä hyvin pääty . Odotellaan vaan että vuoto alkaa.
 
  • Surullinen
Reactions: IinesAnkka82
Löysin kyllä myös lääkärin tekstin jossa sanottiin että on ihan normaalia jos RV 5 hcg arvo on vain 19 .
"Alkion pää-perä-mitta 1 cm vastaa 5 viikon ikäistä alkiota ja merkitsee seitsemän viikkoista raskautta. Kohonnut, yli 5 U/l oleva hCG-pitoisuus sopii raskauteen ja sen arvo 19 U/l on seitsemänviikkoiseen raskauteen nähden normaali. "
 
No joka tapauksessa mun usko tähän raskauteen hiipui. Odotellaan vaan vuodon alkamista. Eiköhän se viikonloppuun mennessä ala. Mä jo niin toivoin että ois ollut loppuun asti matkassa mukana. Kun mitä nyt oon googletellut niin mun arvot pitäisi olla jo yli 1000. Loputkin pienet raskaus oireet loppui. Joten toivoa ei enää ole. Jos edellisestä keskenmenosta meni yli 6 kk raskautumiseen niin tästä menee sama. Mun ikä tulee vastaan. Sen olen päättänyt että en yli 42 halua olla raskaana.
 
No joka tapauksessa mun usko tähän raskauteen hiipui. Odotellaan vaan vuodon alkamista. Eiköhän se viikonloppuun mennessä ala. Mä jo niin toivoin että ois ollut loppuun asti matkassa mukana. Kun mitä nyt oon googletellut niin mun arvot pitäisi olla jo yli 1000. Loputkin pienet raskaus oireet loppui. Joten toivoa ei enää ole. Jos edellisestä keskenmenosta meni yli 6 kk raskautumiseen niin tästä menee sama. Mun ikä tulee vastaan. Sen olen päättänyt että en yli 42 halua olla raskaana.
Paljon voimia täältä maanantain odotteluun ja yritetään pitää loppuun saakka toivoa yllä, nämä on kuitenkin niin yksilöllisiä juttuja<3
 
Tsemppiä epätietoisuuteen @Kuumeilija40 :)

@IinesAnkka82 tsemppiä viivojen vahvistumiseen:)

Täällä yritetty pian vuosi saamatta minkäänlaista toista viivaa testiin,alkaa toivo hiipumaan :( En halua mitenkään loukata ketään,mutta olisin onnellinen jos saisin edes jonkinlaisen toisen viivan,ainakin tietäisin, että jotain kropassa yrittäisi tapahtua..On raskasta nähdä täysin tyyli puhtaita nega testejä kuukaudesta toiseen :(
Pelkään,että jos tässä yritys aikana vielä plussa tulee,niin sekin päättyy keskenmenoon :(Samat fiilikset siis kun @Kuumeilija40 että aika loppuu kesken :(

Olen sitäkin miettinyt että miksen vaan voi luovuttaa :(en vaan pysty ainakaan vielä .
 
Tsemppiä epätiedon hetkiin alkuraskauden aikana, toivotaan että plussanneilla menee kaikki hyvin ❤

Tallettelut aloitettu, eli yritystä vielä tässä viimeisessä kierrossa, ennenkuin ivf valmistautuminen alkaa. Toivottavasti lähtee hoidot hyvin liikkellee. Toiveita on, mutta jalat maassa, heti ei välttämättä onnistu. Luulen, että hoitojen alkaessa saattaa toiveet nousta. Eli katsotaan sitten, mitkä on fiilikset.
 

Yhteistyössä