Toiveissa vauva 2021

Kiitos myötäelämisestä kaikille ❤ ja @tokkurainen ihan tuttu tunne, nytkin ihan typerä fiilis, kun ehti jo toivoa :/ minulla ei ole nyt lääkkeitä, kun ivf lääkärin mukaan ei ole tarvetta, kierto minulla normaali. Että nyt ivf odotellessa mennään ilman mitään. Mutta jos oviksen bongasin oikein, niin luteaalivaihe oli 13vrk, mikä kuulostaa paremmalta kuin tyypillinen 10vrk.

@petronella09 meille tehty kolme inseminaatiota ja näissä kierroissa ovulaation induktio lääkkeillä letrozol ja lugesteron. Letrozol kierron alussa tukemaan munasolun kypsymistä ja ovulaatiota. Lugesteron ovulaation jälkeen tukemaan keltarauhasen toimintaa, kasvattaa limakalvoa ja ei lähde vuotamaan limikalvo ulos liian aikaisin. Olen ymmärtänyt, että inseminaation tukena käytetään yleensä ovulaation induktiohoitoa maksimoimaan onnistumista. Minulla kyllä lääkäreiden mukaan kierto toimii normaalisti. Tosin miehestäkään ei syytä ole löytynyt enää, joten tietämättömiä ollaan, mistä lapsettomuus johtuu. Tylsää ja turhauttaa, vaikka toki ymmärrän, että pidempääkin saattaa joutua yrittämään ja aikaa on vielä..

saaras88
Täällä myös iso harmitus kun taas alkoi menkat.. Viikonloppu mietiskelty ja tänään soitin polille ja ilmoittauduin inssiin, kun tuntuu ettei jaksa odottaa toimettomana. Ja heti paranikin fiilis, vaikkei mulla kummoinen luotto siihen ole, mutta on siinä nyt vähän paremmat mahdollisuudet onnistua kuin kotioloissa.
En muista nyt, mikä tilanne teillä on, mutta meillä poika sai alkunsa inseminaatiolla, ja toista yritetään samalla tekniikalla. Itseasiassa viikon päästä olisi testipäivä, toiko viimeisin inssi tulosta :)

• Tykkää
Reactions: Mysteerio ja sabs
Täällä myös iso harmitus kun taas alkoi menkat.. Viikonloppu mietiskelty ja tänään soitin polille ja ilmoittauduin inssiin, kun tuntuu ettei jaksa odottaa toimettomana. Ja heti paranikin fiilis, vaikkei mulla kummoinen luotto siihen ole, mutta on siinä nyt vähän paremmat mahdollisuudet onnistua kuin kotioloissa.
Tsemppiä sinne myös. Kyllähän inseminaatio aina jollakin onnistuu, jospa teillä! Sanoikohan lääkäri, että meidän kohdalla lisää mahdollisuuksia 5%lla, sehän olisi hyvin voinut riittää.

Tänään illan on ollut vaihtelevaa fiilistä. Kun koko illan ollut menkka juilimista. Pelkään että on menossa kesken. Jopa itkin illalla ja meinasin lähteä töistä pois . No mitään vuotoa ei ole. Jos tää on vaan sitä että kiinnittyy paremmin kohdun seinään.

• Surullinen
Reactions: minttuni
Tänään illan on ollut vaihtelevaa fiilistä. Kun koko illan ollut menkka juilimista. Pelkään että on menossa kesken. Jopa itkin illalla ja meinasin lähteä töistä pois . No mitään vuotoa ei ole. Jos tää on vaan sitä että kiinnittyy paremmin kohdun seinään.
Jos yhtään lohduttaa niin mulla oli jäätävät menkkakivut raskausviikolle 9. Sit rauhoittuivat. Nyt rv17 jo menossa!

vierailija
Tänään tuntuu niin paskalta. Tiesin ettei tämä lapsen saaminen niin helppoa ole mutta yritystä alla viime keväästä asti. Kaikkialta vaan satelee kaikille muille plussia. Jotenki niin surettaa kun on tikutettu ovikset, syöty lisäravinteet, köyty akupunktiossa ja mitä lie vippaskonsteja kokeiltu. Mikä tässä voi olla niin vaikeaa. Ei olla lihavia ja sokerittomallakin oltu. Vituttaa kavereiden kyselyt ja vihjailut olenko raskaana tai joko me yritetään. Oikeesti kuka kysyy keneltäkään sellaisia?
Mutta niin täällä taas menkat tekee tuloaan ja luulin jo että nyt olis tärpännyt kun viikko oviksesta tuli pieni vaaleanpunainen tuhru mutta taitaa olla vaan merkkiä liian alhaisesta progesteronista? Eikai se auta ku ottaa perheneuvolaan yhteyttä että nyt on sit vuosi yritetty... Ikääkään ei ole kuin 30..

Missä vaiheessa ootte soittaneet neuvolaan ja kertonut raskaudesta? Mä suunnittelin että sitten vasta kun Digi näyttää +3 viikkoja. Viimeksi soitin heti kun plussasin ja kesken se sitten meni. Aamulla digi näytti raskaana 1-2 viikkoa. Eikö se ihan normaalia kun tänään pitäisi menkat alkaa. Jos ei ois tärpännyt?

Heippa. Olen hetken täällä seuraillut keskustelua. Olen 26vuotias ja mieheni on 35. Meillä on entuudestaan yksi lapsi joka, täyttää huhtikuussa vuoden. Olin pitkään sitä mieltä, etten halua toista lasta vielä, vaan vasta neljän vuoden päästä aikaisintaan. Olen maajoukkueurheilija ja myös tämä oli ajatuksen takana, että pääsen tässä välissä takaisin kilpailemaan. Pari kk sitten oli kuitenkin tilanne, että pelkäsin olevani raskaana ja kun en sitten ollutkaan oli se jollain tavalla haikeaa, siitä ajatus sitten että ehkä kuitenkin voisi se toinen tulla tähän samaan "konkurssiin". Tämä meidän 10kk vanha poika on ollut aika haastava ja ekat 5kk oli kyllä yhtä painajaista ja edelleen käyn ammattilaisen luona juttelemassa tuntemuksista, onneksi nyt on jo helpompaa. Silti hieman mietityttää jos seuraava olisi vielä haastavampi ja kestääkö mun mieli sitä. Toisaalta jos nyt sen toisen antaisi tulla niin oma lapsiluku olisi kyllä täysi ja uskon että se sitten palkitsee myöhemmin kun on pieni ikäero.

Lopputulemana se, että suurella todennäköisyydellä nyt aletaan sitä toista yrittämään, eihän sitä tiedä miten vaikeaa se raskautuminen on. Ja mulla ei kyllä toimi ajatus rennosta yrittämisestä, olen jo ostanut ovulaatio testejä valmiiksi vaikkakin synnytyksen jälkeen olen ovulaation todella selvästi myös tuntenut.

Pahoittelut menkoista! Oliko teillä kuinka kauan jo yritystä ja millaisia hoitoja teillä seuraavaksi suunnitteilla?

Niin vain ne menkat alkoi täälläkin. Kp1 siis tänään. Harmittaa, vaikka tietenkin tiesin ja ymmärsin, että hyvin pieni todennäköisyys ensimmäisellä yrityksellä onnistua. Eniten ehkä harmittaa kuitenkin, että luteaalivaihe jäi nyt ainakin tässä ensimmäisessä kierrossa vain 9 päivän pituiseksi, joka ymmärtääkseni on turhan lyhyt raskautumista ajatellen. Toki ymmärrän senkin, että pillereiden syömisen jälkeen oma hormonitoiminta voi olla jonkin aikaa vähän sekaisin ja tuo lyhyt luteaalivaihe voi johtua ihan siitäkin. Nyt sitten täytyy vain kärvistellä menkat läpi, niin päästään yrittämään uudelleen. Toivotaan, että tässä kierrossa ovulaatiokin tulisi hieman aikaisemmin.

V A U V A 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi PUNAISELLA Ilmoitathan
PUNAISELLA päivityksesi, jotka haluat listaan.
Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa : )

★★★★★★★★★★★★★★★★★

23.2.2021 Tiistai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Zanma,ya 10/16, 1.lapsi
Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
Sabs, ya 9/18, 1.lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
+ haaveistatotta, ya 11/18, 3 lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
+ Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
+ Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Deneb, ya 10/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
+ Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
+ Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
+ Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
+ Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
Spekulaattori82, ya 4/20, 3. lapsi
Petronella09, ya 4/20, 5.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
+ Paatuska, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
+ -Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
+ Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ Rougemoux ya 5/20 2.lapsi
+ Rust ya 5/20, 2.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
+ Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
+Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
+kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
Toive23, ya 6/20
innap, ya 7/20, 2.lapsi
+ Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
+ AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
+ Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Coguine, ya 7/20, 2. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
+ nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
+ Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Soffia29 ya 8/20, 1. lapsi
+ 5xäiti, ya 08/20, 6. lapsi
+ Inkivilla, ya 09/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
+Liljannuppu, ya 9/20, 2. lapsi
Suhveli, ya 9/20, 4. lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
+Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
+ Lillium, 9/20, 3. lapsi
+ Elviira32 ya 9/20, 3. Lapsi
+ Nuorena äidiksi, ya 10/20, 1.lapsi
Henkkuliini, ya 10/20, 2.lapsi
Lilaaa, ya 10/20, 2.lapsi
Chili,ya 10/20, 3.lapsi
+ Talvilintu, ya 10/20, 2. lapsi
Mansikka_maanantai, ya 10/20, 1. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
+ Kimallus, ya 10/20
Toivojatintti, ya 10/20, 2. lapsi
+ Loree, ya 11/20, 1.lapsi
+ Satsuma_, ya 11/20. 2 lapsi
+ Rosmarin, ya 11/20, 3.lapsi
Daisy01, ya 11/20
Lavender_,ya 12/20
Nuunuu-84, ya 12/20
+ Huuma 40+,ya 12/20
Samppa40,ya 12/20, 3.lapsi (miehen 1. lapsi )
Scarletta, ya 12/20, 1.lapsi
Sdff, ya 1/21, 2.lapsi
+ Liilja, ya 1/21, 3.lapsi
Toiveikas1992, ya 01/21, 1.lapsi
Jennie_, ya 2/21, 1.lapsi
Neitperhoinen, ya 2/21, 5.lapsi
Äitionnellinen ,ya 2/21? 3. lapsi
Hulda_84 ,ya 2/21? 3. lapsi
Marsku88 ,ya 2/21, 3. lapsi
Alocasia,ya 2/21, 2. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Wanti.....................................kp 51/35-48
Toivojatintti.......................kp 50/31
Toive23.................................kp 44/27
Neitperhoinen................kp 41/30-31
Kirjoh89..............................kp 28/28
Meemuli.............................kp 28/35-43
Daisy01...............................kp 27/34
Iinesankka......................kp 25/28-31
Sinisilmät.........................kp 24/30
Scarletta.........................kp 24/27
Krippis..............................kp 20/22-24
Lavender_...................kp 19/25
Spekulaattori82......kp 19/28-36
Nuunuu-84..................kp 18/30
Suhveli...........................kp 17/27
Hulda_84....................kp 17/26-30
Petronella09............kp 13/25
SandraB.....................kp 12/26
Marsku88..................kp 12/?
Persikka123.............kp 12/33
Alocasia....................kp 11/?
Iinanen......................kp 8/23-24
Mamtobe................kp 8/28
Chili_..........................kp 8/28-29
Toiveikas1992.....kp 6/28-36
Jennie_................kp 1/31?
Minttuni................kp 1/25

★★★★★★★★★★★★★★★★★

Toive23...........................dpo 31
Wanti.............................dpo 30
Äitionnellinen........dpo 16
KirJoh89................... dpo 13
Scarletta....................dpo 10
Krippis.........................dpo 9
Iinesankka82….........dpo 7
Meemuli.....................dpo 6
Daisy01.............dpo 4
Hulda_84........dpo 3

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Viimeksi muokattu:
@tokkurainen Meillä yritystä 2,5 vuotta. Tähän tosin mahtuu 2 keskenmenoa, joista viimeisimmästä pian 9kk. Hoitoihin päästiin, koska oli jo aika ensikäynnille varattuna kun tämä viimeisin km tapahtui. Kokeillaan nyt nämä kaksi inssiä ja jos ei nappaa, niin ei olla lähdössä ivf:ään (enkä tiedä päästäisiinkö edes). Mulla kyllä luottoa siihen, että raskaaksi vielä tulen mutta ei oikein luottoa, että se menisi loppuun asti :/

@tokkurainen Meillä yritystä 2,5 vuotta. Tähän tosin mahtuu 2 keskenmenoa, joista viimeisimmästä pian 9kk. Hoitoihin päästiin, koska oli jo aika ensikäynnille varattuna kun tämä viimeisin km tapahtui. Kokeillaan nyt nämä kaksi inssiä ja jos ei nappaa, niin ei olla lähdössä ivf:ään (enkä tiedä päästäisiinkö edes). Mulla kyllä luottoa siihen, että raskaaksi vielä tulen mutta ei oikein luottoa, että se menisi loppuun asti :/
Onpa teillä jo taivalta takana :( Toivottavasti inssi tuo tuloksen! Mitkä lääkkeet sulla insisn tukena? Mulla oli tässä kierrossa gonal f, ja se ei ainakaan aiheittanut mitään sivuoireita. Saanko kysyä, miksi ette aio mennä ivf:ään? Meillä vielä yksi OI + inssi edessä ja sitten alkaa IVF.

@tokkurainen Mulla on letrot ja irrotuspiikkinä ovitrelle ja sitten luteaalitukena cyclogest. Yksi inssi siis tällä kombolla jo tehtykin viime syksynä. Tuota luteaalitukea vähän mietin, että otanko nyt käyttöön kun lääkäri oli vähän sitä mieltä että sen hyödyistä ei ole kauheasti näyttöä. Ja mulla on ollut hyvät progesteroniarvot eikä mitään tiputtelujakaan pitkään aikaan, plus että mulle nuo puikot aiheutti kauheat limakalvoärsytykset :/

Kyllä me harkitaan ivf:ää sitten, jos nyt ei raskautta enää tunnu kuuluvan. Nyt kuitenkin vasta 9kk yritystä viimeisimmän km jälkeen. Kahdesti kuitenkin olen luomuna raskaaksi tullut, joten kovasti luotan että se onnistuu ilman järeämpiä hoitoja vielä. Eka raskaus alkoi jo yk4 ja toinen sitten yk14. Toivotaan, että tällä kertaa pääsisi johonkin tuohon väliin.

Kiitos ja tsemppiä teillekin, tässä on todettu että kyllä se raskaus aina voi yllättää vaikka kuinka toivottomalta tuntuisi! :)

Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille ja negan testanneille! Nyt useampi meitä. Minulla meni yö valvoessa kipujen vuoksi, mutta nyt mieliala jo hyvä ja toiveikas. Näin se äkkiä kääntyy. Kunhan menkat loppuu, niin sitten taas yritetään luomuna ja seuraava kierto alkaakin synarelan sumuttelut, eli ei enää kauaa! Eiköhän vielä onnistu! Eilen tosiaan ärsytti niin paljon, mutta onneksi nyt parempi mieli.

Tulenpas listallekin mukaan taas, jos saan punaisen värin. Eipä ole palstatauko tai listoilta poisjäänti tuonut yhtään enempää vauhtia tähän puuhaan. Nyt listoille ja sitten piinalistalle, jos saan oviksen bongattua ilman testejä. No ei värit toimi, kokeilen onneani.

Kp 1/25 tänään.

Kiitos listaa päivittäville. Kokemuksesta tiedän, ei ole aina helppoa, pomppii rivit miten sattuu ja numerot menee sekaisin! Mukavaa kun löytyy vapaaehtoisia :)

Pitääkö tulla ottaa takas tuo hyvä fiilis :'D kerroin täällä, että edellisessä kierrossa sain kuulla lähipiiristä 4 raskausuutista. Ei tullu viidettä, mut se tuliki heti tähän kiertoon. Menin äkkiä vaan käymään somessa, no sieltä paukahti, koko maailmalle julistus yhdeltä kaverilta. Meinasin tuntea hetken pahaa mieltä, mutta heti ku tulin teille kirjoittamaan niin alkoi huvittamaan, kyllä sitä herkillä on. En ole vielä itkenyt näitä alkaneita menkkoja, iltaan mennessä ehkä. Tai sit olen jo niin turtunut. Sori viesti tulva, vähän yksin tuntuu olevan välillä, onneksi täällä voi purkaa!

@tokkurainen Mulla on letrot ja irrotuspiikkinä ovitrelle ja sitten luteaalitukena cyclogest. Yksi inssi siis tällä kombolla jo tehtykin viime syksynä. Tuota luteaalitukea vähän mietin, että otanko nyt käyttöön kun lääkäri oli vähän sitä mieltä että sen hyödyistä ei ole kauheasti näyttöä. Ja mulla on ollut hyvät progesteroniarvot eikä mitään tiputtelujakaan pitkään aikaan, plus että mulle nuo puikot aiheutti kauheat limakalvoärsytykset :/

Kyllä me harkitaan ivf:ää sitten, jos nyt ei raskautta enää tunnu kuuluvan. Nyt kuitenkin vasta 9kk yritystä viimeisimmän km jälkeen. Kahdesti kuitenkin olen luomuna raskaaksi tullut, joten kovasti luotan että se onnistuu ilman järeämpiä hoitoja vielä. Eka raskaus alkoi jo yk4 ja toinen sitten yk14. Toivotaan, että tällä kertaa pääsisi johonkin tuohon väliin.

Kiitos ja tsemppiä teillekin, tässä on todettu että kyllä se raskaus aina voi yllättää vaikka kuinka toivottomalta tuntuisi!
Toivotaan tosiaan, että ette joudu edes miettimään IVF:ää vaan inssi tuo tuloksen <3

Mä kans miettinyt, että jättäisin seuraavassa OI:ssa luteaalivaiheen tuen (lugesteron) pois. Mullakaan ei ole ongelmia progesteriniarvojen kanssa, itse asiassa arvot on olleet tosi hyvät. Tuntuu hölmöltä käyttää lugeja, kun ne sotkee mulla kiertoa niin, että kuukautiset ei ala(nyt 7 päivää myöhässä) ja seuraava kierto saattaa mennä sitten harakoille, kun ovis tulee liian aikaisin...

@minttuni kaikki tunteet saa tulla. Huonompia päiviä seuraa aina ne paremmat! :) <3

Onko muilla muuten ovulaation aikaan päänsärkyä? Mä katsoin et joulu- ja tammikuussa oon merkannut päänsärkyä ovispäivälle (en millekään muulle). Mietin oisko tässä kierrossa se ovis ollut sillon kp17 tienoilla kun unohdin testaa yhtenä päivänä, oon merkannut sinne päänsärkyä sopivasti. Jos se ois ollu tuolloin niin nyt ois jo dpo10. Oliko riittävän hyvin perusteltu että saan testata jo viikonloppuna... :D

@minttuni Eli siis tekö pääsette hyvässä lykyssä ensimmäiseen alkionsiirtoon jo tänä keväänä? Huisin jännittävää! Siinä on kyllä jo mukavat onnistumisprosentit :)
Joo! Ennen kesäsulkua pitäis päästä, ainakin tuoresiirtoon, jos sinne asti päästään ja siirto voidaan tehdä. En ole varma, miten oma kierto menee suhteessa kesäsulkuun, että ehtiskö pas tehdä myös. No sinne vielä aikaa. Mutta on kyllä mukava kun tietää, että jotain alkaa tapahtua! :)

• Tykkää
Reactions: Mysteerio ja AnsaK

Yhteistyössä