Viikon nillittäjä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mikä juttu toi zinzino on?
Verkostomarkkinointia. Alunperin myivät jotain kahvikoneita ja nykyään jotain ihmeitätekeviä öljyjä.

Kuten verkostomarkkinointipiireissä yleensä, huima positiivari-metehdääntää-hypemyrsky ja blingbling on keskiössä. Vähemmän huomiota jää sille, että kahvikoneet olivat ihan tavallisia mutta roiman ylihintaisia masiinoita. Öljyjen kanssa tuskin mitään sen ihmeellisempää, hirveän hintaista bulkkikamaa. Verkosto on vain pohjimmiltaan niin epätehokas toimintamalli verrattuna oikeaan vähittäiskauppaan, että jostainhan se kate pitää keksiä.

Käytännössä tuollaisessa pisneksessä pärjätäkseen pitää pelata moraalisesti aika vajaalla pakalla ja olla valmis katsomaan kaikenlaista hyväuskoisien vedättämistä läpi sormien. Se, että nää tyypit ajattelee että ihan kaikki säännöt ei ehkä heitä koske tai että "natustanpa tässä pähkinärasiaa tunnin, niin ei tartte pitää maskia" on joku kuningasidea, ei siis sinänsä yllätä yhtään.
 
No oot säkin. Mut mun täytyy muistaa et erimieltäkin voi olla. Mä aloin pelkää erimieltä olemista kun pelkäsin et loukkaan jotakuta mut se sain mun oman itse hirveen negatiiviseks kun ei uskaltanu sanoo enään. Liian kiiltokuvamaiseks meni kuva.
No se on vaan elämää. Pääasia että tiedostit ja toimit niin et on hyvä olla.(y)
 
vierailija
Reilun tunnin pituinen lento eikä typerä ukko pystynyt olemaan syömättä/napostella ilmeisesti koko tunnin ajan, vaan oli pakko olla ilman maskia ohjeiden vastaisesti.

Lentokone on ahdas pieni matala tila, hengityspärskeet lentävät joka puolelle.
Tämä mies voisi oireettomana/vähäoireisena koronapositiivisena altistaa koko koneellisen matkustajia ja henkilökuntaa.
Siinähän sitä olisi karanteeniin porukkaa ja terveydenhuollolle tekemistä.
 
Deleted member 149094
Reilun tunnin pituinen lento eikä typerä ukko pystynyt olemaan syömättä/napostella ilmeisesti koko tunnin ajan, vaan oli pakko olla ilman maskia ohjeiden vastaisesti.

Lentokone on ahdas pieni matala tila, hengityspärskeet lentävät joka puolelle.
Tämä mies voisi oireettomana/vähäoireisena koronapositiivisena altistaa koko koneellisen matkustajia ja henkilökuntaa.
Siinähän sitä olisi karanteeniin porukkaa ja terveydenhuollolle tekemistä.
Sinänsä ihme, että antoivat edes syödä niin pitkään sitä pussiansa.
 
vierailija
Sinänsä ihme, että antoivat edes syödä niin pitkään sitä pussiansa.
Luulen, että oli pakko tarkistaa ylemmältä taholta voiko miehelle antaa sanktioita vai ei kyseisessä asiassa ja onko ylemmän johdon tuki asialle.
Ehkä jopa lakimiestäkin on ollut pakko konsultoida.
Tämä kaikki vie kuitenkin aikaa ennen kuin saa ihmisiä kiinni ja kunnon vastaukset.
 
Deleted member 149094
Luulen, että oli pakko tarkistaa ylemmältä taholta voiko miehelle antaa sanktioita vai ei kyseisessä asiassa ja onko ylemmän johdon tuki asialle.
Ehkä jopa lakimiestäkin on ollut pakko konsultoida.
Tämä kaikki vie kuitenkin aikaa ennen kuin saa ihmisiä kiinni ja kunnon vastaukset.
Voi olla. Tosin eihän noi taida ihan jatkuvasti tunnin lennoilla kiertää. Ehkä se on vaan yhtäkkiä huomannu, et vieläkö toi tyyppi mussuttaa noit pähkinöitänsä..
No, nyt se on sit toisten yhtiöiden ongelma. Meinaskohan kokeilla uudestaan.. Ja kysymys kuuluu, kannattiko:)
 
vierailija
Matkustajakoneisiin pitäis saada poistoluukku ja kasa laskuvarjoja.. matkustaja on hyvä ja pukee tän repun selkäänsä ja siirtyy exitzoneen, tai pistää maskin naamalleen.
Saa toki jättää repun ottamatta jos se loukkaa itsemääräämisoikeutta.
 
vierailija
Luulen, että oli pakko tarkistaa ylemmältä taholta voiko miehelle antaa sanktioita vai ei kyseisessä asiassa ja onko ylemmän johdon tuki asialle.
Ehkä jopa lakimiestäkin on ollut pakko konsultoida.
Tämä kaikki vie kuitenkin aikaa ennen kuin saa ihmisiä kiinni ja kunnon vastaukset.

Tuskin tämä lentoemäntä sitä lentokieltoa päättänyt, on sen verran isompi juttu kuitenkin.
 
vierailija
Huomiota on kiinnitetty myös siihen, että Peuravirta on avoimella Facebook-sivullaan jo pitkään kritisoinut erilaisia toimenpiteitä, joilla globaalia koronapandemiaa on yritetty hillitä. Seuraajia hänen Facebook-sivullaan on hieman alle tuhat ja Instagramissa noin 1700.

Kohutun lennon jälkeenkin Peuravirta on kommentissaan kutsunut kasvomaskia lammas- ja orjamaskiksi, sekä luvannut pitää huolen siitä, että lentoemäntä saa potkut, ja että jatkossa hän lentää ykkösluokassa samalla kun lentoemot nuolevat hänen varpaitaan.

Peuravirran Facebook-sivuilla on levitetty jo pidempään myös erilaisia koronavirukseen liittyviä salaliittoteorioita.

Eräissä postauksissa Peuravirta kutsuu koronarokotetta naurettavaksi piikiksi ja lammaspiikiksi.
 
vierailija

Juuri tämän takia, olisin ainakin itse turvannut selustan ja kysynyt ylemmältä taholta/lakimiesta konsultoitu lentokiellon antamisesta kys. tyypille.

Kohutun lennon jälkeenkin Peuravirta on kommentissaan kutsunut kasvomaskia lammas- ja orjamaskiksi, sekä luvannut pitää huolen siitä, että lentoemäntä saa potkut, ja että jatkossa hän lentää ykkösluokassa samalla kun lentoemot nuolevat hänen varpaitaan.
 
Juuri tämän takia, olisin ainakin itse turvannut selustan ja kysynyt ylemmältä taholta/lakimiesta konsultoitu lentokiellon antamisesta kys. tyypille.

Kohutun lennon jälkeenkin Peuravirta on kommentissaan kutsunut kasvomaskia lammas- ja orjamaskiksi, sekä luvannut pitää huolen siitä, että lentoemäntä saa potkut, ja että jatkossa hän lentää ykkösluokassa samalla kun lentoemot nuolevat hänen varpaitaan.
Onko Oulun ja Helsingin välisillä lennoilla edes ykkösluokkaa?
 

Yhteistyössä