Olen rakastunut, mutta miehestä ei kuulu mitään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Nähtiin eilen aika pikaisesti, mutta miehestä ei ole kuulunut mitään sen jälkeen, vaikka yleensä aina laittaa viestiä tapaamisen jälkeen. Hän sanoi tapaamisella, että hänellä oli ikävä ja halusi nähdä. Nyt on ihan hiljaista. Ikävöin häntä kovasti.

Nähtiin eilen aika pikaisesti, mutta miehestä ei ole kuulunut mitään sen jälkeen, vaikka yleensä aina laittaa viestiä tapaamisen jälkeen. Hän sanoi tapaamisella, että hänellä oli ikävä ja halusi nähdä. Nyt on ihan hiljaista. Ikävöin häntä kovasti.
Siinä pitäisi roikkua. Unohtaisin, ennen kuin on liian myöhäistä, ja olet yksin riippuvaisessa suhteessa. Toisaalta, voihan olla, että on kiireinen. En tunne tapausta.

Olisko kiireinen?

Varmaan kiireinen, eiköhän jossain vaiheessa jotain laita. Tai sit laita itse viestiä että on ikävä.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Niitäkin on joskus lähetelty. Meinasin nyt vaan, että vain hieman varttuneemmat viestittelee tekstiviestein, kun nuoremmat käyttää muita sovelluksia
Jahas. Nyt se väittää meitä vanhaksi ja on itse olevinaan niin nuorikkoa, niin nuorikkoa että.....:cautious:
*leikkii loukkaantunutta ja odottaa ruusuja postista*

Ja no kyl mä laitan viestii ja kyl mieskin rakkaus huumassa laittaa paljonkin viestiä?. Lisäks sillon jos sanoo et ikävöi ni haluu jutella toisen kaa ja kuulla toisesta?
Mut jos on paljon vaikka työstressiä, ihmiset reagoi niin eritavalla. Meinaan lähinnä että tuossa takana voi olla ihan simppeli syy.

Yhteistyössä