Treffien jälkeen miehestä ei kuulu mitään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tapasin eilen netissä tapaamani miehen. Mentiin hänen luokseen, jossa syötiin, juteltiin ja harrastettiin seksiä. Aika nopeasti siis edettiin, kun jo olimme sängyssä. Mielestäni meillä oli hauskaa ja tulimme hyvin juttuun. Ennen tätä tapaamista olimme jutelleet netissä n. 2 viikkoa hyvin tiiviisti.Olen kiinnostunut tästä miehestä, mutta en ole varma onko hän minusta. Treffien jälkeen hän vielä sanoi, että nähdään uudelleen. Nyt ei ole kuulunut mitään, vaikka siis juteltiin ja soiteltiin toisillemme tuon pari viikkoa. Mitä pitäisi tehdä? Odotanko, vai annanko olla, jos hänestä ei kuulu mitään?

Eikö se ole naistenlehdistä tuttu totuus, että mies on epätoivoinen ja karkottaa naisen, jos soittaa heti perään. Mies on lukenut ne samat jutut. Jos ei yhteydenottoa ole tullut viikon päästä, voimme palata asiaa ja miettiä mikä meni pieleen.

Tapasin eilen netissä tapaamani miehen. Mentiin hänen luokseen, jossa syötiin, juteltiin ja harrastettiin seksiä. Aika nopeasti siis edettiin, kun jo olimme sängyssä. Mielestäni meillä oli hauskaa ja tulimme hyvin juttuun. Ennen tätä tapaamista olimme jutelleet netissä n. 2 viikkoa hyvin tiiviisti.Olen kiinnostunut tästä miehestä, mutta en ole varma onko hän minusta. Treffien jälkeen hän vielä sanoi, että nähdään uudelleen. Nyt ei ole kuulunut mitään, vaikka siis juteltiin ja soiteltiin toisillemme tuon pari viikkoa. Mitä pitäisi tehdä? Odotanko, vai annanko olla, jos hänestä ei kuulu mitään?
Liian nopea vauhti, mies pääsi haluamaansa tavoitteeseen eli halusi alusta alkaen vain seksiä. Kyllä se soittaa, kun puute käy taas ylivoimaiseksi.

Onko mahdoton ajatus että itse kysyisit että millä mielellä mies on teidän suhteen nyt? Ei kai se ole aina miehen velvollisuus ottaa yhteyttä. Hän saattaa pähkäillä samaa kuin sinä nyt.

Yhteistyössä