Elämä solmussa ja väkivaltainen mies..

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vaikea käsittää, kyllä tässä nyt on naisessakin vikaa!
Oonko mä jossain sanonu että mussa ei oo mitää vikaa? Mun säästöt on miehellä koska sen mielestä oli parempi niin ja hoitanut kaikki kulut talostaan yms. Eikä tässä oo ollut mitään ongelmaa ennenkuin nyt, kun tarvisin säästöjä salaa mieheltä. Mut eipä mitää, en mä tiedä onko se nyt hirveen suuri vika et olin vaa sinisilmäinen ja mieheni pauloissa, se sentään kertoi suunittelevansa perhemurhaa... No mut mä keksin jotain et saan ne sieltä, sieltä sais rahat takuuvuokraan ja poneille karsinapaikat muutamaksi kuukaudeksi.... Tässä on aika hemmetin iso shokki mulle tullut ja jotku miettii et on täs naisessaki vikaa?? Oonko vissii ansainnu tulla murhatuksi, entä mun lapsi??? Hitto mitä tyyppejä!
 
vierailija
Ja kiitos kaikille jotka kommentoinut asiallisesti ja antanu neuvoja, ollut jotenkin tosi korvaamatonta taukoa omille ajatuksille se et köyn täällä ja luen kommentteja. Ja hyviä neuvoja saanut <3 kiitos! Huomasin nyt vasta että en oo käyttäny mitään nimimerkkiä, höh.. Toivottavasti ei oo ihan hirveenä sekottanu niitä jotka halunnu lukea..

T. Ap
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Heti kun mies lähtee, soitat 112 tai turvakotiin ja kerrot koko tilanteen, he auttavat pääsemään pois. Mieti ja hoida sen jälkeen mitä eläimille teet! Soitat vaikka eläinsuojeluun sitten. Varmasti järjestyy näin. Äläkä ikinä palaa miehen luokse enää!
 
vierailija
Heti kun mies lähtee, soitat 112 tai turvakotiin ja kerrot koko tilanteen, he auttavat pääsemään pois. Mieti ja hoida sen jälkeen mitä eläimille teet! Soitat vaikka eläinsuojeluun sitten. Varmasti järjestyy näin. Äläkä ikinä palaa miehen luokse enää!
En mä voi lähteä turvakotiin enkä jättää eläimiä, eläinsuojelusta ei voida auttaa, koira pitäis antaa eläinhoitolaan ja niin edelleen. No mulla on nyt tallipaikka poneille, ja huomenna käyn katsomassa vuokra-asuntoa joka on heti vapaa.. Enää kanoille pitää keksiä jotain, tarvittaessa ne voi toki teurastaa... En mä tiedä miten selviän vuokrasta ja tallivuokrasta, mutta ainakin pari kuukautta selviän säästöillä kun vaan nostan ne sitten kun lähden.. Mies ku lähtee töihin niin voin hoitaa asiat. Hirveä pommi käänne mun elämässä, Aikamoisella autopilotilla tässä mennään.. Mies ei saa nyt vaan aavistaa mitään, ettei hävitä säästöjä minnekään hukkaan.. Vielä vuorokausi sitten en ollut mitenkään tietonen että näin tulee käymään, vaan suunittelin kesää jne... Tulee olemaan tosi rankkaa jos joudutaan luopua poneista, varsinkin lapsen pikkuponi on tosi tärkeä ollut aina meille.. Mutta joo, kyl tää tästä! Kiitos kaikille!

Ap
 

Yhteistyössä