Mutt mistä ne karvat sitten tuli?En oo mikään puskajussi...
Mutt mistä ne karvat sitten tuli?En oo mikään puskajussi...
Toivottavasti ei ainakaan viemärin hajulukosta...Mutt mistä ne karvat sitten tuli?
Joo sen jälkeen kun sä oot ne pippelin karvat leikannut, mä leikkaan kulmakarvatNii, liimaat sen pippelikarvat otsaan (siis hänen, et omaas) heh heh hee...köh.
Sun karvat,kisun karvat, onko siel karvaton kissa nyt ?Mutt mistä ne karvat sitten tuli?
Varmaan vähän vilkaisen välillä itsekkin, kuulokkeista tosin kuuntelen varmaan muutaKoht alkaa karmeamusiikkikisat.
Mies haluaa katsoa ni katsotaan. Olettehan tukenani?
Olen hengessä mukana, mutta aattelin mennä kattomaan nelosta, eli luultavasti nukahdan alle puolessa tunnissa olkkariin yöunille...soriiiiii!Koht alkaa karmeamusiikkikisat.
Mitä neloselta?Olen hengessä mukana, mutta aattelin mennä kattomaan nelosta, eli luultavasti nukahdan alle puolessa tunnissa olkkariin yöunille...soriiiiii!
Kadonneen aarteen metsästäjät12uMitä neloselta?
Soriii, katotaan SupernaturaliaKoht alkaa karmeamusiikkikisat.
Tv1? Ei täällä pätkiVoivoivoi. UMK-lähetys pätkii! Mitä mee nyt tehdään?
Tv1? Ei täällä pätki
Katsoi pari minuuttia alusta ja tunsin myötähäpeää herra Tuiskun ja Dannyn exän puolesta.Koht alkaa karmeamusiikkikisat.
Katsoi pari minuuttia alusta ja tunsin myötähäpeää herra Tuiskun ja Dannyn exän puolesta.
Mitä muuten naiset näkevät tuossa Danny-vaarissa? Ymmärrän, kun joku nuori nainen näkee uraportaissa oikaisemisen mahdollisuuden, mutta esim. Iltasanomien toimittaja kuvailee hänen hautajaisruikutustaan moninkertaisesti itkettäväksi. Kyllä minuakin itkettää, jos tuollainen tekele edustaa Suomea edes piirikunnallisessa koiranulvontaäyttelyssä.
Näkökulma: Dannyn koskettava esitys sai toimittajan itkemään – koko UMK-pakka meni uusiksi
Dannyn esitys illan Uuden musiikin kilpailussa on koskettava, kirjoittaa toimittaja Mari Pudas.www.iltalehti.fi
:
Nappaa jalkovälistä muihin puuhiin niin ei tule kinaaSekin suck. Että mies ois halunut katsoa ton kisan mistä mä en niin kiinnostuut ollut ku olin ne biisut jo kuullut. No sit se ei toiminut vaan pätki, miestä alkoi ketuttaa ja äksyili ja sit päädyttiin katsomaan uusintana Aihisen kaappauksia keittiössä. Ja mä en ikinäkuunakullanvalkeaana oo tykännyt Aihisesta. Ja nyt katsotaan tuplaten. Ja ne mitä oon jo kertaalleen kritisoinut kritisoin taas ja melkis tulee kinaaa...
...oisin kuitenkin halunnut kommentoida ääneen ton uuämmkoon voittajasta mut sehän ei ny tietenkään sovi...