Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mitä neloselta?
Kadonneen aarteen metsästäjät12u
23.30 - 01.55

IMDb 8.4»Traileri»Lue artikkeli»(Raiders of the Lost Ark/USA 1981). Legendaarinen Indiana Jones -seikkailujen sarja käynnistyy suurelokuvalla, joka huomioitiin kahdeksalla Oscar-ehdokkuudella ja palkittiin neljällä Oscarilla. Huima tarina kuljettaa seikkailija-arkeologi Indiana Jonesia (Harrison Ford) ympäri maailman toinen toistaan yllätyksellisempiin haasteisiin tutkimusmatkalla, jonka päämääränä on myyttisen liitonarkin löytäminen. George "Tähtien sota" Lucas on ollut mukana kirjoittamassa Steven Spielbergin ohjausta. Pääosissa: Harrison Ford, Karen Allen, Wolf Kahler, Paul Freeman, John Rhys-Davies. Ohjaus: Steven Spielberg (110')

sitä ennen godzilla :unsure:
 
Koht alkaa karmeamusiikkikisat.

Mies haluaa katsoa ni katsotaan. Olettehan tukenani?
Katsoi pari minuuttia alusta ja tunsin myötähäpeää herra Tuiskun ja Dannyn exän puolesta.

Mitä muuten naiset näkevät tuossa Danny-vaarissa? Ymmärrän, kun joku nuori nainen näkee uraportaissa oikaisemisen mahdollisuuden, mutta esim. Iltasanomien toimittaja kuvailee hänen hautajaisruikutustaan moninkertaisesti itkettäväksi. Kyllä minuakin itkettää, jos tuollainen tekele edustaa Suomea edes piirikunnallisessa koiranulvontaäyttelyssä.



:
 
Katsoi pari minuuttia alusta ja tunsin myötähäpeää herra Tuiskun ja Dannyn exän puolesta.

Mitä muuten naiset näkevät tuossa Danny-vaarissa? Ymmärrän, kun joku nuori nainen näkee uraportaissa oikaisemisen mahdollisuuden, mutta esim. Iltasanomien toimittaja kuvailee hänen hautajaisruikutustaan moninkertaisesti itkettäväksi. Kyllä minuakin itkettää, jos tuollainen tekele edustaa Suomea edes piirikunnallisessa koiranulvontaäyttelyssä.



:

Mä kuuntelin tosiaan ne biisit läpi, jotakuta kolkyt sekuntia ja jonkun melkein kokonaan ja ei, en tajua!

(luojan kiitos toi ei nyt suostunut toimimaan, toinen kerta biisejä ois ollut ehkä liikaa)
 
Väsytti tänään.

Tänään en jaksanu itse hoputtaa muksuja tekemään viikkosiivousta huoneissaan.

Kun laskee keittiön pöydälle hiljaa Fazerin suklaalevyjä, alkaa imuri laulaa sinfoniaa ja moppi viuhua. :)
 
Viimeksi muokattu:
Sekin suck. Että mies ois halunut katsoa ton kisan mistä mä en niin kiinnostuut ollut ku olin ne biisut jo kuullut. No sit se ei toiminut vaan pätki, miestä alkoi ketuttaa ja äksyili ja sit päädyttiin katsomaan uusintana Aihisen kaappauksia keittiössä. Ja mä en ikinäkuunakullanvalkeaana oo tykännyt Aihisesta. Ja nyt katsotaan tuplaten. Ja ne mitä oon jo kertaalleen kritisoinut kritisoin taas ja melkis tulee kinaaa...


...oisin kuitenkin halunnut kommentoida ääneen ton uuämmkoon voittajasta mut sehän ei ny tietenkään sovi...
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Sekin suck. Että mies ois halunut katsoa ton kisan mistä mä en niin kiinnostuut ollut ku olin ne biisut jo kuullut. No sit se ei toiminut vaan pätki, miestä alkoi ketuttaa ja äksyili ja sit päädyttiin katsomaan uusintana Aihisen kaappauksia keittiössä. Ja mä en ikinäkuunakullanvalkeaana oo tykännyt Aihisesta. Ja nyt katsotaan tuplaten. Ja ne mitä oon jo kertaalleen kritisoinut kritisoin taas ja melkis tulee kinaaa...


...oisin kuitenkin halunnut kommentoida ääneen ton uuämmkoon voittajasta mut sehän ei ny tietenkään sovi...
Nappaa jalkovälistä muihin puuhiin niin ei tule kinaa:X3:
 

Yhteistyössä