Ei vaan kun sydän johonkin haluaa, niin yleensä järki jää matkastaKun sydän tahtoo marssiin, järki sen toteuttaa. Hieno ajatus!
Ei vaan kun sydän johonkin haluaa, niin yleensä järki jää matkastaKun sydän tahtoo marssiin, järki sen toteuttaa. Hieno ajatus!
no kuunelaanko katolilaista musiikkiaKoen jonkin verran uteliaisuutta kristinuskoa kohtaan.
Näin ne sanoo, et uskominen ei ole valinta karkkikaupan hyllyllä.En osaa sanoa ku ei mulla ole aikaa keksiä juttuja
Ja muitten keksintöihinhän en tietenkään usko.
Koen jonkin verran uteliaisuutta kristinuskoa kohtaan.
Ei!no kuunelaanko katolilaista musiikkia
jokainen joka on haudannut sukulaisiaan tai omaisiaan on varmasti rukoillut.Rukoilu antaa voimia,ja saattaa parantaa rikkinäisen sielun.Että pyri onnellisuuteen ja tasapainoon muita vahingoittamatta..
Luulen päässeeni melko pitkälle omin avuin, mutta onhan sitä joskus aikoinaan tullut rukoiltua, tiedä vaikka sillä ukolla onkin sormensa pelissä.
Näin - no cherry picking.Näin ne sanoo, et uskominen ei ole valinta karkkikaupan hyllyllä.
mut sanoit että et usko muiden keksintöihin onhan tiedekkin keksinyt? nojooSe on tiedettä. Ei uskoa.
niillä on kaunista musiikkia juliano ravanello
öitäMut nyt, ennen katolilaisia musiikkeja, nopsaan yöpuulle.
Illanjatkot siis. Ja hyvänyönsuukot ku sänkyyn saakka ehditte. <3
joo sait sen lyhyemmäksi puettuaKun sydän tahtoo marssiin, järki sen toteuttaa. Hieno ajatus!
m1es on yllättävän perusteellinen kun innostuu!Mahdoton taustatyö ja tilkkutäkki yhtä viestiä varten, en jaksanu lukea.
käyn kurkkaamassa tubesta.Pikku hetkiniillä on kaunista musiikkia juliano ravanello
ota sellanen kuin regina gaeli. salve regina. tai bendita es us. tai ad te lavikäyn kurkkaamassa tubesta.Pikku hetki
Onhan se, muttaniillä on kaunista musiikkia juliano ravanello
m1es on yllättävän perusteellinen kun innostuu!
käyn kurkkaamassa tubesta.Pikku hetki
juu ei huonoa kuunneltavaa,Tämä voisi olla rentoutusmusana hyvää.Nukkumaan mennessä laittaisi tulemaan niin rentouttaisi varmaan hienostiota sellanen kuin regina gaeli. salve regina. tai bendita es us. tai ad te lavi
jep mä rakastuin tohon ukkoon on niin kaunis äänijuu ei huonoa kuunneltavaa,Tämä voisi olla rentoutusmusana hyvää.Nukkumaan mennessä laittaisi tulemaan niin rentouttaisi varmaan hienosti
Mä tykkään hänessä siitä, että on perusteellinen.Jeppis. Hän on yksi, jonka kanssa ei viitsi alkaa jankkaamaan
Nyt en kykene tähän aikaan illasta monimutkaiseen ajatteluun.m1es on yllättävän perusteellinen kun innostuu!
Jep. Hän ei jätä puolitiehen vaan vie maaliin astiMä tykkään hänessä siitä, että on perusteellinen.
Toki aina ei välttis tarttis ihan kaikesta keskustella, mutta toisaalta myö immeiset ollaan niin erilaisia siitä mistä jutellaan tai jaksetaan jutella
M1es on ihan fiksu omassa lajissaan....Mä tykkään hänessä siitä, että on perusteellinen.
Toki aina ei välttis tarttis ihan kaikesta keskustella, mutta toisaalta myö immeiset ollaan niin erilaisia siitä mistä jutellaan tai jaksetaan jutella