*Kyllästyy seisomaan tuulessa kädet avoinna, kun tuulessa lentää ruosteisia kalsareita naamalle, yhteensä 200 kg äijää niiden mukana ja eilisen Turun sanomat ja tulee kylymä jo tässä seistessä*
tee siitä lehdestä suoja johan saksalaiset sotilaat käytti lehtiä toisessa maailmansodassa pysyäkseen venäjän aroilla lämpimänä. meinasin et nakkaan yhen tomaatin koska en oo koskaan heittäny ketään tomaatilla tai muuta ruoka sotaa .mut emmä heitäkkään*Kyllästyy seisomaan tuulessa kädet avoinna, kun tuulessa lentää ruosteisia kalsareita naamalle, yhteensä 200 kg äijää niiden mukana ja eilisen Hesari ja tulee kylymä jo tässä seistessä*
*rysähtää tuulen kuljettamana Echon syliin niin, että molemmat lentävät tuulen työntämänä hankeen. Kalamies jää taustalle ihmettelemään pylly paljaana minne Echo hävisi**Kyllästyy seisomaan tuulessa kädet avoinna, kun tuulessa lentää ruosteisia kalsareita naamalle, yhteensä 200 kg äijää niiden mukana ja eilisen Hesari ja tulee kylymä jo tässä seistessä*
*Sisarellinen hali mut kädet pysyy huolellisesti yläkropassa*
Kumarrus kalamiehelle.Ai määku luulin että mun tarttis pitää vikkelät kätöseni kurissa
Todallakin, Echon mielipiteitä tuo sarja kuvittaa!
Mikäli on kipuja tai tarttet heti apua, niin käy päivystyksessä. Muussa tapauksessa voit käyttää ruutiksen diagnosointipalveluaViddu tätä koronaa. Eilen soitin terveysneuvontaan. Eivät oo soittaneet takaisin. Pitäs päästä lekurille.
Mä näin unta että puntari näytti 120 kg, mutta en näyttänyt yhtään läskiltä. Ihmettelin vaan kovasti vaakalukemaaOlipa himmeet unet. Mut en enää paljo muista niitä.
Mä muistan valitettavasti, menetin kissan siinä tulivuoreenOlipa himmeet unet. Mut en enää paljo muista niitä.
Ei oo hätä mutta ei oo kiva odottaa. Kestän kivun mutta sen takia en voi käydä missään.Mikäli on kipuja tai tarttet heti apua, niin käy päivystyksessä. Muussa tapauksessa voit käyttää ruutiksen diagnosointipalvelua
Ei ihmisten tarvitse odottaa kivuissaan. Käy siellä päivystyksessä vaan.Ei oo hätä mutta ei oo kiva odottaa. Kestän kivun mutta sen takia en voi käydä missään.
Himmee uniMä muistan valitettavasti, menetin kissan siinä tulivuoreen
Todella ahdistava ja kun ei ees kuollut heti vaan kitui ja naukui hädissään, heratessäkin sydän hakkas tuhatta ja sataa ja itkettiHimmee uni
Hirveä uni ollu,tosi ahdistavaTodella ahdistava ja kun ei ees kuollut heti vaan kitui ja naukui hädissään, heratessäkin sydän hakkas tuhatta ja sataa ja itketti
Mä sitten inhoon niin tollasia unia
Oletko katsonut jotain katastrofielokuvaa hiljakkoin?Todella ahdistava ja kun ei ees kuollut heti vaan kitui ja naukui hädissään, heratessäkin sydän hakkas tuhatta ja sataa ja itketti
Mä sitten inhoon niin tollasia unia
NamTäällä nousi lämpötila nollille.
Ja lounaaksi paiston jauhelihapihvejä ja kananmunia, taiteiltiin niistä, tomaatista ja kaalisalaatista hampurilaisentapaisia.