tai sittariinparkkihallikauppaan sillon kun auto on jäässä ja haluaa sulatella sitä, muulloin rismaan
tai sittariinparkkihallikauppaan sillon kun auto on jäässä ja haluaa sulatella sitä, muulloin rismaan
Niin, siis jos on kokoa s ja käyttää alusvaatteita kokoa m tai kokoa m ja käyttää alusvaatteita kokoa l, niin mikä siinä mättää? Ihminenhän pysyy saman kokoisena!Nyt on semmosta ajatusten tonavaa ja tajunnanvirtaa että hupsis pupsis puppeli jupsis...
Juu kaikki selkis, eiku...(En tiedä, selvensinkö vai sekoitinko aihetta)
Euroopassa on joissain maissa omia parkkipaikkoja naisille ovien läheisyydessä. Musta se oli siisti juttu, kunnes joku kertoi, et ne on siinä siksi, et naiset pääsee juokseen nopeemmin karkuun, kun joku aikoo köydä niiden päälle.Samaa tekevät täällä sivistyksen kehdossakin.
Sitten saattavat haukkua nuorempia millon mistäkin asiasta.
Tuon takia mä koetan olla kaupoilla aina kärsivällinen heitä kohtaan, jopa niitä mummeleita kohtaan jotka saattavat kassajonossa ajaa kärrynsä kiinni ja/tai jaloille..
ja mä taas inhoon parkkihalleja...sen jälkeen kun Helsingissä tappoivat Kemiran parkkihallissa jonkun työntekijän pampulla hakaten, olen suorastaan kammonnut niitä ja varsinkin, jos autolta on kauppaan matkaa
Eikös aluspöksyissä nyt ainakin vaikuttaa lantion koko/leveys ja se onko peppu kokoa seitsemän leivän leivinuuni vai persikka.Niin, siis jos on kokoa s ja käyttää alusvaatteita kokoa m tai kokoa m ja käyttää alusvaatteita kokoa l, niin mikä siinä mättää? Ihminenhän pysyy saman kokoisena!
Loogisintahan olisi, että isommat vaatteet puetaan pienempien päälle. Eli alusvaatteet päällyvaatteiden.
Toki voi olla niinkin, että se ihminen on väärinpäin, eli ulkopuolen sisin osa kuuluisikin olla ulompana, ja ulomman osan sisemmällä. Koska olen varma omista mittasuhteistani, mutta vaatevalmistajat tekevät nämä asiat toisinpäin, ja koska he kuitenkin tekevät enemmistölle, niin tulee mieleen, että näenkö siis maailman oikein!
(En tiedä, selvensinkö vai sekoitinko aihetta)
Mulla on 7 homeisen persikan uuni, trallallaa!Eikös aluspöksyissä nyt ainakin vaikuttaa lantion koko/leveys ja se onko peppu kokoa seitsemän leivän leivinuuni vai persikka.
Mä veikkaan, että täällä ei toimis tuollaset paikat...moni saattais olettaa, että naisia pidettäis heikompina ja vaatisivat samat paikat takaisin kuin miehille.Euroopassa on joissain maissa omia parkkipaikkoja naisille ovien läheisyydessä. Musta se oli siisti juttu, kunnes joku kertoi, et ne on siinä siksi, et naiset pääsee juokseen nopeemmin karkuun, kun joku aikoo köydä niiden päälle.
Eiku olin puhelimessa kertomassa seiskalehden toimittajalle sun persimonista.Nonni, sain järkyttyneen hiljaisuuden aikaiseksi...tää käy multa liianki heleposti.
Nonni, huomenna läjähtää sitten lehtikioskeissa etusivulle mun persikka jossa on rypäleet!Eiku olin puhelimessa kertomassa seiskalehden toimittajalle sun persimonista.
Nouu, mä kävin tiskaamassa.Nonni, sain järkyttyneen hiljaisuuden aikaiseksi...tää käy multa liianki heleposti.
Mitkä ihmeen rypäleet??*järkyttyy ja tarkistaa äkkiä valokuvat suurennuslasilla*Nonni, huomenna läjähtää sitten lehtikioskeissa etusivulle mun persikka jossa on rypäleet!
PukamatMitkä ihmeen rypäleet??*järkyttyy ja tarkistaa äkkiä valokuvat suurennuslasilla*
Rypäle-rypäs! On ihmisillä jotai muutaki luettavaa ku ainaiset Sofiat, Stefut, Maisat ja Marttiinat!Mitkä ihmeen rypäleet??*järkyttyy ja tarkistaa äkkiä valokuvat suurennuslasilla*
Mulla on kyllä kaikki vaatekerrokset ihan s tai xsNiin, siis jos on kokoa s ja käyttää alusvaatteita kokoa m tai kokoa m ja käyttää alusvaatteita kokoa l, niin mikä siinä mättää? Ihminenhän pysyy saman kokoisena!
Loogisintahan olisi, että isommat vaatteet puetaan pienempien päälle. Eli alusvaatteet päällyvaatteiden.
Toki voi olla niinkin, että se ihminen on väärinpäin, eli ulkopuolen sisin osa kuuluisikin olla ulompana, ja ulomman osan sisemmällä. Koska olen varma omista mittasuhteistani, mutta vaatevalmistajat tekevät nämä asiat toisinpäin, ja koska he kuitenkin tekevät enemmistölle, niin tulee mieleen, että näenkö siis maailman oikein!
(En tiedä, selvensinkö vai sekoitinko aihetta)
Öö sun persikassa on rypäleitä ?Nonni, huomenna läjähtää sitten lehtikioskeissa etusivulle mun persikka jossa on rypäleet!
Iteppä oot syöttännä kaikemmaan isin tekemiä poronkäristyksiä ja muita herrain herkkuja, mikään ihmekkään ettei rahvaiden pöperöt enää kelpaa!mun lapsissa on semmonen valuvika että eivät tykkää makaronilaatikosta
ihme kersoja
Käännys roomalaiskatolilaisuuteen.Juu kaikki selkis, eiku...
Ai kamalaa, kai Terttu on asiasta tietonen myös?Rypäle-rypäs! On ihmisillä jotai muutaki luettavaa ku ainaiset Sofiat, Stefut, Maisat ja Marttiinat!
(No ei oo rypäleen kokosia vaan enemmänkin koko tertun )
Tottakai. Mut kai sen pitäisi näkyä myös päällyshousuissa. Ei kai voi olla pers/rintakokoa m ja käyttää housuja/paitoja kokoa s?Eikös aluspöksyissä nyt ainakin vaikuttaa lantion koko/leveys ja se onko peppu kokoa seitsemän leivän leivinuuni vai persikka.
Saahan naiset toki parkkeerata, mihin haluaa, mut periaatteessa miehet ei saa ajaa niiden naisten paikoille.Mä veikkaan, että täällä ei toimis tuollaset paikat...moni saattais olettaa, että naisia pidettäis heikompina ja vaatisivat samat paikat takaisin kuin miehille.
Nii...no tuossapa pohtimista tasa-arvovaltuutetuille, miten saada naisten ja miesten vaatekoot vastaamaan toisiaan suhteutettuna.....toisiinsa tjs...Tottakai. Mut kai sen pitäisi näkyä myös päällyshousuissa. Ei kai voi olla pers/rintakokoa m ja käyttää housuja/paitoja kokoa s?
Tottakai päällysvaatteisiin vaikuttaa myös pituus pelkän leveyden sijaan, mut onhan toi hassua.
Ja miehillähän koko m on koko m. Poikkeuksen voi tehdä kengät..
Kaikille yks sama koko ja asuNii...no tuossapa pohtimista tasa-arvovaltuutetuille, miten saada naisten ja miesten vaatekoot vastaamaan toisiaan suhteutettuna.....toisiinsa tjs...