35+ vauvan odottajat

Voi tiedän niin tunteen @NiiskuNeiti2020 . Meillä poika ois köllötellyt varmaan rv 42 asti jos ei ois käynnistetty rv 41. Ainoa syy siihenkin oli silloin lapsiveden tihkuminen. Herrahan oli niin tyytyväinen tuolla sisällä, ettei saatu edes imukupilla ulos, vaan tuntui et repi irti ja meni takas :D Sektiolla sitten oli pakko tulla kun muuta ei voinut :)

Meillä oli tänään kauan odotettu rakenneultra, ja kaikki hyvin pikkuisella. Minun suuri haave toteutuu, ja saadaan tyttö <3 Olen nuoresta asti haaveillut että joskus saisin tytön :)
Uskon myös että meidän pojasta tulee tosi hyvä isoveli :) On tää aika siistiä!

Anis ja Ilu 20+0
 
  • Tykkää
Reactions: forester
Moikka kaikille. Varovasti tänne kurkin. Tein ekan positiivisen testin eilen ku tajusin et missähän mun menkat. Tänään tein toisen ja täysin tumma viiva tuli. Sinällään aika shokki koska just saatiin tieto että muutamalla kymmenellä siittiöllä kun ei voi raskaaksi tulla. Nyt en tiedä mitä ajatella eikä kyllä ole sellainen olo että tuolla mitään olisikaan

Minä siis tänä vuonna 35 ja lapsia löytyy edellisestä liitosta 11 ja 10 vuotiaat.
Mies 43 ja hänen ensimmäinen.
Sulla on varmaan LA lokakuussa. Meillä on Facessa salainen rymä Lokakuisten odottajille. Ehkä oletkin jo löytänyt sen muuta kautta. Jos et ja haluat mukaan, niin laita mulle yv:llä linkki sun Face-profiiliin. Lisään sut kaveriksi ja saan sitten lisättä ryhmään.
 
  • Tykkää
Reactions: Lumikukka21
Voi onnea @An1z81 tyttölupauksesta! Meilläkin kolmevuotias odottaa kuulemma jo pikkuveliä ja yhtenä päivänä kasasi viereensä pedin hänelle.
Minä taas synnytin viime yönä. Odotin siis kaksia kolmosia (molemmat omissa sikiöpusseissaan). Ensin synnytin pari lelua, legopalikka ja jotain muuta, ja sitten yritin ähistää ekoja kolmosia. Onneksi heräsin tuossa vaiheessa, voiko enää oudompaa olla..?
Viikko sitten nlassa täti epäili että pää alaspäin tyyppi hengailisi mutta ihan irti oli vielä. Itellä on nyt tunne että oisi kuitenkin pylly alaspäin. En kyllä yhtään osaa navigoida missä on peräpää ja missä pääpää, hikka vaan tuntuu eniten napalinjalla tai vähän siitä ylös. Parin viikon päästä on äitipoli, nyt 32+3.
Joko tulee uusia vauveleita, @NiiskuNeiti2020 ja @Saaga79 ainakin?
 
  • Rakkaus
Reactions: An1z81
Voi onnea @An1z81 tyttölupauksesta! Meilläkin kolmevuotias odottaa kuulemma jo pikkuveliä ja yhtenä päivänä kasasi viereensä pedin hänelle.
Minä taas synnytin viime yönä. Odotin siis kaksia kolmosia (molemmat omissa sikiöpusseissaan). Ensin synnytin pari lelua, legopalikka ja jotain muuta, ja sitten yritin ähistää ekoja kolmosia. Onneksi heräsin tuossa vaiheessa, voiko enää oudompaa olla..?
Viikko sitten nlassa täti epäili että pää alaspäin tyyppi hengailisi mutta ihan irti oli vielä. Itellä on nyt tunne että oisi kuitenkin pylly alaspäin. En kyllä yhtään osaa navigoida missä on peräpää ja missä pääpää, hikka vaan tuntuu eniten napalinjalla tai vähän siitä ylös. Parin viikon päästä on äitipoli, nyt 32+3.
Joko tulee uusia vauveleita, @NiiskuNeiti2020 ja @Saaga79 ainakin?

Hei kaikille,

meille syntyi tänä aamuna poika ja oikein vauhdilla tulikin maailmaan! ❤ Viikkoja 40+1 ja synnytys käynnistyi itsekseen, mikä oli ihanaa kun esikoisen käynnistettiin.

Synnytys eteni supistuksien alettua aika vauhdikkaasti ja sairaalaan tullessa olinkin jo 4 cm auki. Sairaalassa ehdin olla 3 tuntia ja ponnistusvaihe olikin sitten hurjat 15 min. Synnytys meni täysin naturel ja täytyy sanoa että oli kyllä aika mukaansa tempaava kokemus jos sen voisi näin sanoa

Nyt tutustutaan pieneen tulokkaaseen rauhassa ❤❤❤

Tsemppiä teille kaikille muille
 
Hei kaikille,

meille syntyi tänä aamuna poika ja oikein vauhdilla tulikin maailmaan! Viikkoja 40+1 ja synnytys käynnistyi itsekseen, mikä oli ihanaa kun esikoisen käynnistettiin.

Synnytys eteni supistuksien alettua aika vauhdikkaasti ja sairaalaan tullessa olinkin jo 4 cm auki. Sairaalassa ehdin olla 3 tuntia ja ponnistusvaihe olikin sitten hurjat 15 min. Synnytys meni täysin naturel ja täytyy sanoa että oli kyllä aika mukaansa tempaava kokemus jos sen voisi näin sanoa

Nyt tutustutaan pieneen tulokkaaseen rauhassa

Tsemppiä teille kaikille muille
Oi, suuret onnittelut koko perheelle! ❤
 
  • Tykkää
Reactions: NiiskuNeiti2020
Oi, onnea koko perheelle @NiiskuNeiti2020 pienestä pojasta :love:

Täällä menossa nyt 36+1, hurjaa! :eek: Perjantaina neuvolalääkäri, joka jännittää, kun en yhtään osaa arvioida miten päin tuo tyyppi tuolla majailee ja pelkään että on perätilassa... Haluaisin kuitenkin mahdollisimman luonnollisen alatiesynnytyksen niin siks pelottaa... :censored: No, ei auta kun odotella tuomiota.. Sitä en kyllä myöskään tajua miten tää aika menee nyt niin nopeesti, päivät vaan juoksee ja viikon päästä raskaus jo täysaikainen:oops: Mä toivon, että tää tulis maailmaan joskus 38+ jälkeen, en millään malttais laskettuun aikaan asti ootella... Mutta saa nähdä...

Ihanaa odotusta kaikille <3
 
Voi onnea @An1z81 tyttölupauksesta! Meilläkin kolmevuotias odottaa kuulemma jo pikkuveliä ja yhtenä päivänä kasasi viereensä pedin hänelle.
Minä taas synnytin viime yönä. Odotin siis kaksia kolmosia (molemmat omissa sikiöpusseissaan). Ensin synnytin pari lelua, legopalikka ja jotain muuta, ja sitten yritin ähistää ekoja kolmosia. Onneksi heräsin tuossa vaiheessa, voiko enää oudompaa olla..?
Viikko sitten nlassa täti epäili että pää alaspäin tyyppi hengailisi mutta ihan irti oli vielä. Itellä on nyt tunne että oisi kuitenkin pylly alaspäin. En kyllä yhtään osaa navigoida missä on peräpää ja missä pääpää, hikka vaan tuntuu eniten napalinjalla tai vähän siitä ylös. Parin viikon päästä on äitipoli, nyt 32+3.
Joko tulee uusia vauveleita, @NiiskuNeiti2020 ja @Saaga79 ainakin?

Juu, meillä on poika jo 2vko :)
Sektiolla siis syntyi, rv 38+4 mitat 3925g ja 51,5cm. Sairaalassa oltiin 3 yötä ja nyt sitten kohta kaks viikkoa jo opeteltu kotona elämää
 
ODOTTAJAT



SHIBALI 40v/ la 22.3.2021

FORESTER 42v/la 11.4.2021

DISCO VOLANTE 37v/la 7.5.2021

LATILA 39v/la 12.5.2021

SARIAANA82 38v/la 4.6.202

SOFIROSD ?/la 22.6.2021

OLIIVI3 35v/la 28.6.2021

MUSTALILJA/la 7.7.2021

ANITZ81 39v/la 6.7.2021

ANTZU 39v/la 7.8.2021

BRUNET82 38v/la 10.8.2021

SARAHEINÄ 36v/la 17.8.2021

MAMSELLI78 42v la 21.8.2021

RUST 36v la 12.9.2021


SYNTYNEET❤

Hypsy 37v poika 27.11.2020
Saaga79 41v poika 8.2.2021
Niiskuneiti poika 17.2.2021
 
Viimeksi muokattu:
Päivittelin listaa, korjailkaa tietoja jos joku jäi huomaamatta tai on väärin. Saaga79 laitteletko kun ehdit vauvelin tarkan syntymäajan niin lisäillä listaan.
haluaako Lumikukka listalle? jos saisin vauvan lasketun ajan.
 
Päivittelin listaa, korjailkaa tietoja jos joku jäi huomaamatta tai on väärin. Saaga79 laitteletko kun ehdit vauvelin tarkan syntymäajan niin lisäillä listaan.
haluaako Lumikukka listalle? jos saisin vauvan lasketun ajan.
8.2 oli tarkka päivä.
Äsken käytiin ekaa kertaa vaunulenkillä. Toinen nukahti heti kun vaunut lähti liikkeelle eikä heränny ees kun sisälle kannoin ja heitin ulkovaatteet poies ja laitoin sänkyyn nukkumaan.
 
ODOTTAJAT



SHIBALI 40v/ la 22.3.2021

FORESTER 42v/la 11.4.2021

DISCO VOLANTE 37v/la 7.5.2021

LATILA 39v/la 12.5.2021

SARIAANA82 38v/la 4.6.202

SOFIROSD ?/la 22.6.2021

OLIIVI3 35v/la 28.6.2021

MUSTALILJA/la 7.7.2021

ANITZ81 39v/la 6.7.2021

ANTZU 39v/la 7.8.2021

BRUNET82 38v/la 10.8.2021

SARAHEINÄ 36v/la 17.8.2021

MAMSELLI78 42v la 21.8.2021

RUST 36v la 12.9.2021


SYNTYNEET❤

Hypsy 37v poika 27.11.2020
Saaga 79 41 poika 8.2.2021
Niiskuneiti poika 17.2.2021
 
Täällä odotus etenee hiljalleen. Vieläkään ei liikkeet tunnu (rv18) ja isoa mahaa lukuunottamatta olo on kuin ei raskaana oliskaan. Rakenne uä vasta 31.3. Odottavan aika on kyllä helkatin pitkä. Pakko sanoa.
Onhan tää aika pitkä, itsellä nyt menossa rv 28 ja tuo 30 rajapyykki häämöttää jo mutta saavutus tuntuu ikuisuudelta :(
varmasti pian alkaa liikkeet tuntumaan, täällä potkut näkyy jo vatsan päältäkin. Konkreettisemmaksi muuttuu odotus kun liikkeet alkaa tuntumaan ja tietää että pikkuisella on masussa kaikki hyvin.

Kovat pakkaset tällä viikolla. Kääks huomenna pelkopoli.

ihanaa naistenpäivää ja alkavaa viikkoa kaikille❤
 
Hyvää naistenpäivää kaikille vahvoille naisille :)

Tsempit Sariaanalle pelkopolille! Hyvin se menee. Onneksi on tommoinen mahdollisuus <3'

Täällä kaikki jees, paitsi aika kovat liitoskivut välillä alkaneet. Pahiten iskee silloin jos oon paljon kävellyt, ja esim. taaperoa työnnellyt vaunuissa pitkiä matkoja tai ylämäkee :D mut onneksi ne helpottavat levolla jotenkin ja pystyy toimimaan kuitenkin.
Huomenna neuvola, ja saan raskaustodistuksen kelalle. Tytön liikkeet tuntuu kokoajan voimakkaammin. Taitaa olla kova liikkuja niinkuin veljensä :D

Anis rv 22+6
 
Miten @Shibali sujuu, joko ootte lähtökuopissa, onko oireita?
Täällä oli viime viikolla äitipolikäynti, lapsi oli pää alaspäin mutta ihan irti vielä ja reilun kokoisena kasvaa. Vähän alkaa jänskättämään. Nyt 35+2. Tsemppiä kaikki!!
Oi, sielläkin ollaan jo noin pitkällä :love: Kiitos kysymyksestä, ei oo kyllä mitään merkkejä, että meidän poitsu ois lähiaikoina tulossa ulos. :censored: Nyt täällä menossa 38+2. Kivuttomia harjoitussupistuksia on vaan harvakseltaan, kolotuksia kyllä riittää ja unettomuus pahentunut. Pää alaspäin ollaan onneks täälläkin mutta ei oo vielä kiinnittynyt. Tänään oli just neuvola, jossa huomattiin et sf-mitta pompsahtanut sen verran ylöspäin, että sain lähetteen äitipolille tarkistaan vauvan painoarviota.:( Nyt jännittää, että onko sitten kauhean iso vauva tulossa. Varsinkin kun mulla tuo radikin on. Toivottavasti pääsis sinne mahdollisimman pian ettei tarviis jännittää kauaa. 2 viikkoo enää laskettuun ja neuvolan th:n kanssa oli puhetta et voisin mahdollisesti saada käynnistyksen siihen tienoille viimeistään ihan jo tän pahentuneen unettomuuden ja väsymyksen takia. Toki nyt sit vaikuttaa tuo vauvan kokokin että aikaistuuko siitäkin sitten vai onko ihan normikokoinen ja mitä siellä tuumaavat. Jännittää kyllä täälläkin!
 
Oi, sielläkin ollaan jo noin pitkällä Kiitos kysymyksestä, ei oo kyllä mitään merkkejä, että meidän poitsu ois lähiaikoina tulossa ulos. Nyt täällä menossa 38+2. Kivuttomia harjoitussupistuksia on vaan harvakseltaan, kolotuksia kyllä riittää ja unettomuus pahentunut. Pää alaspäin ollaan onneks täälläkin mutta ei oo vielä kiinnittynyt. Tänään oli just neuvola, jossa huomattiin et sf-mitta pompsahtanut sen verran ylöspäin, että sain lähetteen äitipolille tarkistaan vauvan painoarviota. Nyt jännittää, että onko sitten kauhean iso vauva tulossa. Varsinkin kun mulla tuo radikin on. Toivottavasti pääsis sinne mahdollisimman pian ettei tarviis jännittää kauaa. 2 viikkoo enää laskettuun ja neuvolan th:n kanssa oli puhetta et voisin mahdollisesti saada käynnistyksen siihen tienoille viimeistään ihan jo tän pahentuneen unettomuuden ja väsymyksen takia. Toki nyt sit vaikuttaa tuo vauvan kokokin että aikaistuuko siitäkin sitten vai onko ihan normikokoinen ja mitä siellä tuumaavat. Jännittää kyllä täälläkin!
Koska pääset äitipolille?
Täällä vaivaa väsymys ja saamattomuus, mieluiten olisi vain peiton alla tekemättä mitään. Ruho vaan menee jumiin sellaisesta .. Kait se on valmistautumista tulevaan sekin. Synnytystä ennakoi mulla myös muutamaa päivää ennen ilmestyvä naaman ja huulien turpoaminen, nouseekohan verenpaine tuossa kohtaa.
 
Koska pääset äitipolille?
Täällä vaivaa väsymys ja saamattomuus, mieluiten olisi vain peiton alla tekemättä mitään. Ruho vaan menee jumiin sellaisesta .. Kait se on valmistautumista tulevaan sekin. Synnytystä ennakoi mulla myös muutamaa päivää ennen ilmestyvä naaman ja huulien turpoaminen, nouseekohan verenpaine tuossa kohtaa.
Mulla on tän viikon torstaina aika äitipolille. :censored: Kovasti tässä toivon, että poitsu syntyis jo ennen sitä, mutta veikkaan että mitä enemmän nyt sitä toivon, sitä todennäköisemmin hän ei synny. Pitäs nyt saada semmonen rento fiilis päälle, yritänkin nyt lähinnä tehdä kaikkea laiskaa ja kivaa. Tuntuu et vauva edelleen ylhäällä, joten siksikin vaikeeta uskoo et ois ihan pian tulossa. Kauhee temmellys hällä nyt tuolla mahassa on ja välillä tuntuu et ois tulossa mahan läpi ulos. :D Täällä myös väsyttää kovasti, en saa kyllä nukuttuakaan öisin ja sekin ahdistaa. Oon lukenut että usein synnytykset alkaa öisin kun on levännyt ja rentoutunut, mutta mitäs sit kun ei saa nukuttua, eli ei oikein oo öisinkään levännyt ja rentoutunut?:sneaky: No, kaippa tää joskus syntyy, ois vaan kiva et lähtis nyt käyntiin itsestään ja luonnollisesti ettei tarvis käynnistää... Täytyy tehdä rentoutusharjoituksia ja muutenkin nyt yrittää ottaa rennommin... Tsemppiä sinnekin odotteluun ja väsymykseen! :love:
 

Yhteistyössä