35+ vauvan odottajat

Sariaana82 Niin just, teilläkin taisi olla 1 ja 3-vuotiaat? Meillä myös... 1v7kk tulee ikäeroksi pienimpien välille. Ei kyllä oikeastaan se jännitä, meillä esikoinenkin on vasta 9v ja 5 ensimmäistä lasta tuli kaikki alle 1,5v ja alle 2v ikäeroilla. Nyt se ero että suunniteltu sektio pystyyn on tulossa ja vähän jännittää se miten toipuu. Viimeksi sama mutta tehtiin kiireellisenä ja pienin oli jo vähän reilu 2v kuitenkin.

Hankintoja en ole vielä miettinyt mutta lähes kaikki on tallessa paitsi sitteri. Harsoja tarvisi lisää ja jos poika tulee niin vähän enemmänkin vaatetta kun kaksi pienintä on tyttöjä ja tyttöjen vaatetta on kertynyt aika paljon. Muuten kyllä löytyy onneksi kaikki :)
 
Moikka kaikki :) Täällä menossa 32+4, ja tuntuu et aika menee hirveetä vauhtia nyt. Ennen rakenneultraa aika vaan mateli superhitaasti. Iskenyt kauhee pesänrakennusbuumi, ja hommattiin mm. Ikeasta lisää hyllykköjä, että saadaan kaikki tavarat johki mahtumaan kun noita vauvan tavaroitakin kertynyt aikamoinen kasa näin esikoista odottavana. Nyt pitäs vaan jaksaa koota sitten kaikki ja järjestellä kämppää. Ja siivota. Ja muutenkin tehdä valmisteluita lisää, kuten pestä kaikki vauvan vaatteet. Pinnasänky on yks murheenkryyni, kun tilattiin eka yks, josta saatiin viesti viikko tilauksesta että onkin loppuunmyyty. Sit tilattiin toinen, josta sit huomattiin, että oli viallinen tuote, siinä oli lohkeama yhdessä osassa ja nyt sit reklamaatioprosessi käynnissä siitä. Ahdistaa, et saadaanko me koko sänkyä ennen kun vauva saapuu... No, pitää sit nukuttaa siihen äitiyspakkauksen laatikkoon... Muuten on kaikki hankinnat tehty, mutta vaipat ja muuta pikkutilpehööriä vielä pitäs hommata.

On kyllä alkanut jo jännittää tuleva synnytys. Niin hurjaa, että siihen ei enää oo kun vajaa 2kk todennäkösesti, ellei sit päätä tulla etuajassa. Vähän jännitää se, että kääntyykö vauva ajoissa, koska oli viikko sitten tehdyssä 4D-ultrassa ainakin perätilassa...
 
  • Tykkää
Reactions: An1z81
Moikka kaikki Täällä menossa 32+4, ja tuntuu et aika menee hirveetä vauhtia nyt. Ennen rakenneultraa aika vaan mateli superhitaasti. Iskenyt kauhee pesänrakennusbuumi, ja hommattiin mm. Ikeasta lisää hyllykköjä, että saadaan kaikki tavarat johki mahtumaan kun noita vauvan tavaroitakin kertynyt aikamoinen kasa näin esikoista odottavana. Nyt pitäs vaan jaksaa koota sitten kaikki ja järjestellä kämppää. Ja siivota. Ja muutenkin tehdä valmisteluita lisää, kuten pestä kaikki vauvan vaatteet. Pinnasänky on yks murheenkryyni, kun tilattiin eka yks, josta saatiin viesti viikko tilauksesta että onkin loppuunmyyty. Sit tilattiin toinen, josta sit huomattiin, että oli viallinen tuote, siinä oli lohkeama yhdessä osassa ja nyt sit reklamaatioprosessi käynnissä siitä. Ahdistaa, et saadaanko me koko sänkyä ennen kun vauva saapuu... No, pitää sit nukuttaa siihen äitiyspakkauksen laatikkoon... Muuten on kaikki hankinnat tehty, mutta vaipat ja muuta pikkutilpehööriä vielä pitäs hommata.

On kyllä alkanut jo jännittää tuleva synnytys. Niin hurjaa, että siihen ei enää oo kun vajaa 2kk todennäkösesti, ellei sit päätä tulla etuajassa. Vähän jännitää se, että kääntyykö vauva ajoissa, koska oli viikko sitten tehdyssä 4D-ultrassa ainakin perätilassa...
Meillä oli kanssa sänkykriisi. Ensimmäistä mikä ois haluttu, ni tuntuu ettei edes saa enää. Tilattiin sitten toisesta paikkaa vastaavanlainen ja viikossa se tuliki. Ja oli rikki! No, onneks laitoin ukon hoitaan asiaa, vähän meni itellä tunteisiin... Tehtiin reklamaatio ja uus sänky tuli tilalle neljössä päivässä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Shibali
@Shibali Hyvin ehtii vielä kääntyä :) Mulla oli edellinen vauva kääntynyt yllättäen 3vk ennen laskettua perätilaan. Painoarvion takia menin siis ultraan. No, kotona olin paljon silleen lattialla kontilleen kun katsoin netistä että sellainen asento auttaa ja vauva kääntyikin oikein päin. Mutta viikkoa ennen oli vähän viistossa ja säikähdin että meinaa taas kääntyä mutta onneksi ei.
 
  • Tykkää
Reactions: Shibali
Meillä oli kanssa sänkykriisi. Ensimmäistä mikä ois haluttu, ni tuntuu ettei edes saa enää. Tilattiin sitten toisesta paikkaa vastaavanlainen ja viikossa se tuliki. Ja oli rikki! No, onneks laitoin ukon hoitaan asiaa, vähän meni itellä tunteisiin... Tehtiin reklamaatio ja uus sänky tuli tilalle neljössä päivässä
No vau, ainakin hoitivat hyvin tuon reklamaation kun noin nopeesti saitte uuden! :giggle: Vaikka kyllä noi aina hermoja raastaa kun tapahtuu jotain tämmöstä:mad: Meillä Hobby Hallista tilattu ja varoittelivat että menee joku kuukausi koko reklamaatioprosessiin. :sneaky: Luojan kiitos täälläkin mies hoitaa asiaa, koska mulla ei todellakaan hermot kestäis... Nyt jo joutunut monta meiliä lähettään millon mistäkin yksityiskohdasta... :censored:Vieläkään ei ees tiedetä, pitääkö tilata ite uus vai saadaanko tilalle joko osa tai koko sänky,,,No, täytyy toivoo et vauveli vielä viihtyy masussa riittävän pitkään...
 
@Shibali Hyvin ehtii vielä kääntyä :) Mulla oli edellinen vauva kääntynyt yllättäen 3vk ennen laskettua perätilaan. Painoarvion takia menin siis ultraan. No, kotona olin paljon silleen lattialla kontilleen kun katsoin netistä että sellainen asento auttaa ja vauva kääntyikin oikein päin. Mutta viikkoa ennen oli vähän viistossa ja säikähdin että meinaa taas kääntyä mutta onneksi ei.
Okei, lohdullista kuulla, että vielä ehtii :giggle: Mä oon itekin kuullut noista liikkeistä, yritän nyt ainakin istua ryhdikkäämmin ja istun jumppapallolla kun vaan jaksan, ja noita konttausliikkeitä pitäs kans alkaa tekeen. Kuinka paljon olit kontilleen, ihan tunteja kerrallaan, vai minkä verran? En jotenkin hahmota kuinka paljon noita liikkeitä sit pitää tehdä että ne auttaa...:unsure: Inhottavaa kun kaikkein mukavinta tällä hetkellä ois vaan ns. röhnöttää ja nojata taaksepäin, mut vissiin pitäs istua vaan ryhdikkäästi ja mieluiten vähän eteenpäin nojaten. Mun niska ja hartiat jostain syystä ei vaan tykkää siitä ja alkaa sattuun... Varmaan kun en oo tottunut :censored:
 
No vau, ainakin hoitivat hyvin tuon reklamaation kun noin nopeesti saitte uuden! Vaikka kyllä noi aina hermoja raastaa kun tapahtuu jotain tämmöstä Meillä Hobby Hallista tilattu ja varoittelivat että menee joku kuukausi koko reklamaatioprosessiin. Luojan kiitos täälläkin mies hoitaa asiaa, koska mulla ei todellakaan hermot kestäis... Nyt jo joutunut monta meiliä lähettään millon mistäkin yksityiskohdasta... Vieläkään ei ees tiedetä, pitääkö tilata ite uus vai saadaanko tilalle joko osa tai koko sänky,,,No, täytyy toivoo et vauveli vielä viihtyy masussa riittävän pitkään...

Siitä kyllä joo pisteet tuonne Vaunulalle että toi reklamaatio hoitu nopeesti ja kivuttomasti! Ja se rikkinäinen lähti samalla kyydillä kun uus tuli, ei tarvinnu sitäkään erikseen mihinkä kiikutella.
 
  • Tykkää
Reactions: Shibali
Jännää, että täällä alkaa muillakin olemaan lasketut ajat pian lähellä! ❤ Alkaako synnytys jännittämään?

Mä olen nykyään aika harvoin "ehtinyt" käydä täällä palstalla, kun tuntuu, että vauvan kanssa on koko ajan kädet täynnä vaikka paljonhan me vaan tissitellään sohvan nurkassa. Poika on nyt vähän reilu kaksi kuukautta ja kasvaa ja kehittyy huimasti. Hän on nyt 5,9kg ja 59cm, kova hymyilemään, mutta myös hermostumaan. :ROFLMAO: Asuisi tissillä jatkuvasti, mut on myös koko ajan liikkeessä, niin kyllähän sitä ravintoa kuluukin. Onneksi hän nykyään viihtyy leikkimatollakin yksin, niin saa kotonakin jotain tehtyä.:giggle:(y)
 
Jännää, että täällä alkaa muillakin olemaan lasketut ajat pian lähellä! Alkaako synnytys jännittämään?

Mä olen nykyään aika harvoin "ehtinyt" käydä täällä palstalla, kun tuntuu, että vauvan kanssa on koko ajan kädet täynnä vaikka paljonhan me vaan tissitellään sohvan nurkassa. Poika on nyt vähän reilu kaksi kuukautta ja kasvaa ja kehittyy huimasti. Hän on nyt 5,9kg ja 59cm, kova hymyilemään, mutta myös hermostumaan. Asuisi tissillä jatkuvasti, mut on myös koko ajan liikkeessä, niin kyllähän sitä ravintoa kuluukin. Onneksi hän nykyään viihtyy leikkimatollakin yksin, niin saa kotonakin jotain tehtyä.

Ei jännitä. Oon kauhuissani :D
Vaikka siis näillä näkymin onkin tulossa sektio. Eilen mies kasas sängyn ja hoitopöydän, jos vaikka tänään saisi jotain järjestystä vauvan tavaroihin aikaseks.
 
  • Rakkaus
Reactions: Hypsy
Jännää, että täällä alkaa muillakin olemaan lasketut ajat pian lähellä! Alkaako synnytys jännittämään?

Mä olen nykyään aika harvoin "ehtinyt" käydä täällä palstalla, kun tuntuu, että vauvan kanssa on koko ajan kädet täynnä vaikka paljonhan me vaan tissitellään sohvan nurkassa. Poika on nyt vähän reilu kaksi kuukautta ja kasvaa ja kehittyy huimasti. Hän on nyt 5,9kg ja 59cm, kova hymyilemään, mutta myös hermostumaan. Asuisi tissillä jatkuvasti, mut on myös koko ajan liikkeessä, niin kyllähän sitä ravintoa kuluukin. Onneksi hän nykyään viihtyy leikkimatollakin yksin, niin saa kotonakin jotain tehtyä.

Mua ei synnytys jännitä (ainakaan vielä) kun vielä on hyvin muistissa esikoisen synnytys josta on vasta 15 kuukautta aikaa ❤❤

Jospa kaikki menisi synnytyksessä yhtä hyvin ja nopeasti kuin esikoisen kanssa Tosin sitä käynnistystä en tällä kertaa välttämättä haluaisi, oli sen verran ikävä tunne olla sen ballonkin kanssa, mutta tiedänpä että siitäkin selviää ihan kunnialla.

Tein eilen iltapäivällä aika rivakkaan tahtiin lumitöitä ja sen jälkeen supisteli koko illan aika mojovasti
 
  • Rakkaus
Reactions: Sariaana82 ja Hypsy
Hei vaan! Tänään poksahti 30+0! Ihan hurjaa, kymmenen vkoa laskettuun. Esikoinen syntyi 38+6 mutta tässä raskaudessa on toistaiseksi paikat paremmin kiinni ja kohdunkaulaa hyvin jäljellä eli meneeköhän pidemmälle, sen näkee sitten.. Täälläkin on tyyppi tällä hetkellä perätilassa, toivottavasti kääntyy kohta, parkaraukka on välillä ihan kaksinkerroin poikittain ahtautuneena.
Mie haluisin hankkia sellaisen vauvakorin tms pikkusängyn vai onkohan ihan turhaa? Tai sitten jonkun unipesä-tyyppisen ratkaisun. Muuten en ole hankintoja vielä miettinyt, tuskin enemmälti tarvitsee kun esikoisen jäljiltä on kaikki tallella.
 
  • Tykkää
Reactions: An1z81
Hei vaan! Tänään poksahti 30+0! Ihan hurjaa, kymmenen vkoa laskettuun. Esikoinen syntyi 38+6 mutta tässä raskaudessa on toistaiseksi paikat paremmin kiinni ja kohdunkaulaa hyvin jäljellä eli meneeköhän pidemmälle, sen näkee sitten.. Täälläkin on tyyppi tällä hetkellä perätilassa, toivottavasti kääntyy kohta, parkaraukka on välillä ihan kaksinkerroin poikittain ahtautuneena.
Mie haluisin hankkia sellaisen vauvakorin tms pikkusängyn vai onkohan ihan turhaa? Tai sitten jonkun unipesä-tyyppisen ratkaisun. Muuten en ole hankintoja vielä miettinyt, tuskin enemmälti tarvitsee kun esikoisen jäljiltä on kaikki tallella.

Meillä oli esikoisella sellainen unipesä ja oli muuten hyvä! Tulee varmasti nytkin kovaan käyttöön. Siinä pystyy hyvin vauva nukkumaan oikeastaan missä vain.

Meillä esikoinen nukkui aluksi muutaman yön ihan äippäboxissa mutta se tuntui musta jotenkin hassulta ja oma pinnasänky oli taas niin valtava niin hommattiin unipesä ja se oli just hyvä. Vauva rauhoittui hyvin aina sinne pesään kun sehän on vähän sellainen "kohtumainen" ja tuntee olonsa siellä varmaan tutuksi ja turvalliseksi ❤

Toinen keksintö mikä pelasti meidän yöunet (ainakin) osittain oli kapalopussi!
Niitä meillä olikin sitten kaksin kappalein kun ostettiin myös se isompi koko ja siellä tyttö köllötteli aina oliko nyt siihen saakka kun alkoi kääntyilemään selältä vatsalleen ja jouduttiin sitten sen pussin käyttö lopettamaan ihan turvallisuussyistä.
 
  • Tykkää
Reactions: forester
Hei vaan! Tänään poksahti 30+0! Ihan hurjaa, kymmenen vkoa laskettuun. Esikoinen syntyi 38+6 mutta tässä raskaudessa on toistaiseksi paikat paremmin kiinni ja kohdunkaulaa hyvin jäljellä eli meneeköhän pidemmälle, sen näkee sitten.. Täälläkin on tyyppi tällä hetkellä perätilassa, toivottavasti kääntyy kohta, parkaraukka on välillä ihan kaksinkerroin poikittain ahtautuneena.
Mie haluisin hankkia sellaisen vauvakorin tms pikkusängyn vai onkohan ihan turhaa? Tai sitten jonkun unipesä-tyyppisen ratkaisun. Muuten en ole hankintoja vielä miettinyt, tuskin enemmälti tarvitsee kun esikoisen jäljiltä on kaikki tallella.
Meillä on sellainen pieni, keinuva pinnasänky pyörillä. Olisi ihan toimiva peli näin pienelle ellei hän nukkuis mamman kainalossa joka yö ja päikkärit sylissä tai vaunuissa. :ROFLMAO: Unipesää meillä ei ole, mutta näin jälkikäteen ajateltuna ehkä hankkisin sellaisen vastasyntyneelle.

Kapalopussi/kapalointi ei toimi meidän pojalla, joka saa jo niiden pukemisesta järjettömän raivarin ja huutaa tarvittaessa niin kauan, että on ääni käheänä. Kerran onnistuin laittamaan swaddle upin.:D
 
  • Tykkää
Reactions: forester
Moikka kaikille. Varovasti tänne kurkin. Tein ekan positiivisen testin eilen ku tajusin et missähän mun menkat. Tänään tein toisen ja täysin tumma viiva tuli. Sinällään aika shokki koska just saatiin tieto että muutamalla kymmenellä siittiöllä kun ei voi raskaaksi tulla. Nyt en tiedä mitä ajatella eikä kyllä ole sellainen olo että tuolla mitään olisikaan :D

Minä siis tänä vuonna 35 ja lapsia löytyy edellisestä liitosta 11 ja 10 vuotiaat.
Mies 43 ja hänen ensimmäinen.
 
Unipesä varmaan ois hyvä kun saa vauvelin tilan rajattua kätevästi niin hänellä on turvallisempi olo. Esikoisella ei muistaakseni ollut mitään vastaavaa ja aika levottomia oli nukuttamiset ym. Tiedä sitten olisiko jonkinlaisesta pesän rakentamisesta ollut apua.
Kohta saadaan lisää vauveleita, ainakin @Saaga79 ja @NiiskuNeiti2020 ! Kuinka epidemia vaikuttaa synnytykseen, aiheuttaako jotain erikoisjärjestelyjä sairaalassa?
 
Unipesä varmaan ois hyvä kun saa vauvelin tilan rajattua kätevästi niin hänellä on turvallisempi olo. Esikoisella ei muistaakseni ollut mitään vastaavaa ja aika levottomia oli nukuttamiset ym. Tiedä sitten olisiko jonkinlaisesta pesän rakentamisesta ollut apua.
Kohta saadaan lisää vauveleita, ainakin @Saaga79 ja @NiiskuNeiti2020 ! Kuinka epidemia vaikuttaa synnytykseen, aiheuttaako jotain erikoisjärjestelyjä sairaalassa?

Esikoisen kanssa oltiin Jorvissa, Espoossa perhehuoneessa 2019 ja se oli kyllä hieno kokemus, mutta tällä kerralla ei edes päästäisi perhehuoneeseen, koska miehen täytyy olla kotona hoitamassa esikoista.

Husin viimeiset päivitykset loppuivat 31.1 eli siis eilen ja en ole käynyt nyt katsomassa onko päivittäneet niihin jotain uutta. Mulle riittää kunhan saan miehen siihen viereen synnytyksen ajaksi ❤ Ilmeisesti perhehuoneisiin pääsee edelleen, mutta olettamus että siellä sitten ollaan tiiviisti ja mitään ylimääräisiä kulkemisia ei saisi olla ja vierailut taitaa olla kiellettyjä? Korjatkaa jos olen väärässä
 
Unipesä varmaan ois hyvä kun saa vauvelin tilan rajattua kätevästi niin hänellä on turvallisempi olo. Esikoisella ei muistaakseni ollut mitään vastaavaa ja aika levottomia oli nukuttamiset ym. Tiedä sitten olisiko jonkinlaisesta pesän rakentamisesta ollut apua.
Kohta saadaan lisää vauveleita, ainakin @Saaga79 ja @NiiskuNeiti2020 ! Kuinka epidemia vaikuttaa synnytykseen, aiheuttaako jotain erikoisjärjestelyjä sairaalassa?

Taitaa olla khks kanssa että tukihenkilö saa olla, perhehuone mahdollista jos on tilaa, mut vieraita ei juurikaan saa puolison lisäksi käydä. Ja sit oli kai omat tilat karanteeniin/ koronapositiivisille
 
Heippa, täällä alkaa Niiskuneidillä olemaan h-hetket todella lähellä. Täällä poika potkii päivittäin, liikkeet tuntuu jo todella hyvin. Ensi viikolla menen Tayssiin ultraan missä seurataan vauvan kasvua, ihana nähdä pikkuinen❤ Oma laskettu aika tuntuu vielä niin kaukaiselta, vaikka nopsaan tämä aika on tässä mennyt.

Saraheinä, juu täällä nuorimmat 3v ja 1,5v. Mulla myös toiveissa suunniteltu sektio, ei oikein enää elimistö kestä yhtään synnytystä ja lantionpohjalihasta ollut todella kovilla. Lisäksi viime synnytyksestä mulle hiipi synnytyspelko koska vauva oli kasvotarjonnassa ja ponnistusvaihe pitkittyi ja oli todella kivulias:(

Mutta tää aamu on meillä aina todella kiireinen ja oikeastaan joka päivä on yhtä hullun myllyä. Ai niin pienet siirtyy tänään omaan yhteiseen huoneeseensa, ovat nukkuneet meidän makkarissa. Pikkuisen jännittää miten sopeutuvat kun isi ja äiti jääkin toiseen huoneeseen.

mukavaa vaikkakin kylmää viikonloppua ja tsemppiä kaikille eri odotuksen vaiheisiin.

T. sariaana ja nappula rv 23 +0
 
  • Tykkää
Reactions: Shibali ja An1z81
Moikka kaikille. Varovasti tänne kurkin. Tein ekan positiivisen testin eilen ku tajusin et missähän mun menkat. Tänään tein toisen ja täysin tumma viiva tuli. Sinällään aika shokki koska just saatiin tieto että muutamalla kymmenellä siittiöllä kun ei voi raskaaksi tulla. Nyt en tiedä mitä ajatella eikä kyllä ole sellainen olo että tuolla mitään olisikaan

Minä siis tänä vuonna 35 ja lapsia löytyy edellisestä liitosta 11 ja 10 vuotiaat.
Mies 43 ja hänen ensimmäinen.
Hei @Lumikukka21 :) Mikäs siellä sulla tilanne nyt?
 
Mahtava kuulla @Lumikukka21 !! Ei muutakun kovasti tsemppiä Maanantaille <3 :)

Täälläkin lähestyy rakenneultra. Alle viikko enää, ja jännittää aikalailla. Toivottavasti vauva näyttäis meille sukupuolensa :D Huomenna mulla on neuvolalääkäri. Niin sitä vaan ollaan lähes puolessa välissä!

Mukavia pakkaspäiviä kaikille! Ihana kun aurinkokin näyttäytynyt :)

Jokos @NiiskuNeiti2020 oot saanut vauvan syliin? <3 Eihän sitä tietty ehdi tänne heti edes päivitteleen, mutta sitten kun ehdit :)
 
Mahtava kuulla @Lumikukka21 !! Ei muutakun kovasti tsemppiä Maanantaille <3

Täälläkin lähestyy rakenneultra. Alle viikko enää, ja jännittää aikalailla. Toivottavasti vauva näyttäis meille sukupuolensa Huomenna mulla on neuvolalääkäri. Niin sitä vaan ollaan lähes puolessa välissä!

Mukavia pakkaspäiviä kaikille! Ihana kun aurinkokin näyttäytynyt

Jokos @NiiskuNeiti2020 oot saanut vauvan syliin? <3 Eihän sitä tietty ehdi tänne heti edes päivitteleen, mutta sitten kun ehdit

Hei vaan,

täällä ollaan vielä yhtenä kappaleena. Huomenna viimeinen neuvola

Olisin enemmän kuin valmis jo saamaan pojan maailmaan, mutta veikkaan että mennään taas käynnistykseen niin kuin kävi esikoisen kanssa
Tämä tulee olemaan viimeinen raskauteni ja olisi ollut ihana kokea synnytys joka alkaa ihan luonnollisesti eikä tarvitsisi mitään apuja.

Toisaalta, onhan tässä vielä muutamia päiviä aikaa ennen kuin on edes laskettu aika joten pidetään peukut pystyssä että vauva päättäisi lähteä tulemaan. Oon kärsinyt viimeiset viikot aika ikävistä liitoskivuista mitä ei ollut esikoisen aikana ja ne on kyllä vietävän ikävän tuntuisia, varsinkin kun lähtee liikkeelle jos on ehtinyt istua hetkenkin pidempään.

Tsemppiä meille kaikille ❤❤
 
Hei kaikille taas ❤ täällä tänään 20+3, puolivälistä hurautettu ohi. :eek: Rakenneultra oli maanantaina ja pienellä kaikki hyvin. ❤ Pieniä hankintoja aloin jo tehdä, ja isommat on jo päätetty mitä ostetaan sit myöhemmin. Sukupuoli saatiin kyllä tietää, mutta tärkeintä oli et kaikki oli hyvin ❤ painoarvio 373g. Liikkeet tuntuu ja näkyy jo kivasti vatsan päältä.
Nyt vain nautitaan auringosta ja odotellaan kevättä❤

Aurinkoista viikkoa kaikille ❤

Oliivi 20+3.. Enkä edelleen ymmärrä mihin tää aika juoksee! :LOL:
 
Heippa, ei vaan ehdi tänne ei sitten millään.. kokoajan kädet täynnä. Joko Niiskuneiti on synnyttänyt? seuraavana listalla.
taisi olla muutama uusikin kirjoittelija, paneudun tänään illalla paremmin lukemaan kuulumisia. Meillä ollut flunssaa epäily korvatulehduksesta, on tää rankkaa. Tayssissa kävin viime viikolla kaikki oli hyvin ja vauva kasvaa hyvin, painoarvio oli 600g. jos sokerit pysyy hyvänä seuraava tarkastus aika on vasta rv 32 eli huimat 2kk, mutta jos heittoa niin aikaa aikaistetaan.

Mukavaa viikkoa kaikille.
 
  • Tykkää
Reactions: An1z81 ja Shibali
Heippa, ei vaan ehdi tänne ei sitten millään.. kokoajan kädet täynnä. Joko Niiskuneiti on synnyttänyt? seuraavana listalla.
taisi olla muutama uusikin kirjoittelija, paneudun tänään illalla paremmin lukemaan kuulumisia. Meillä ollut flunssaa epäily korvatulehduksesta, on tää rankkaa. Tayssissa kävin viime viikolla kaikki oli hyvin ja vauva kasvaa hyvin, painoarvio oli 600g. jos sokerit pysyy hyvänä seuraava tarkastus aika on vasta rv 32 eli huimat 2kk, mutta jos heittoa niin aikaa aikaistetaan.

Mukavaa viikkoa kaikille.

Heissan,

tänään pärähti eetteriin 40+0, jaiks, viimeinkin

Täällä ollaan vielä kotosalla. Viikonloppuna supisteli aika lailla, mutta nyt ei taas tunnu tapahtuvan yhtikäs mitään.
Esikoisen synnytys käynnistettiin 41+5 ja olen jo asennoitunut siihen, että sinne asti taas tullaan menemään
Niin mielelläni kyllä jo vauvan ottaisin maailmaan jotta päästäisiin häneen yhdessä tutustumaan ❤❤

Tsemppiä kaikille ❤
 

Yhteistyössä