En tiiä. Ei tää ähky olo ole kiva.Isompi *röyh*.
Otetaan joskus kisa!
En tiiä. Ei tää ähky olo ole kiva.Isompi *röyh*.
Otetaan joskus kisa!
en oo ite tehny mutta facen savuryhmässä puhuvat että tulee oikein hyvä mutta pitää savustaa nahka kaltattuna
Pari olutta tai siideriä ni on valmis röyhtäilykilpailuun.En tiiä. Ei tää ähky olo ole kiva.
ei saa nylkeä jos meinaa laittaa savupömpeliinNoku just tuota mietin. Että kannattaako kunnolla nylkeä vai vaan hinkata se pintakerros veks,
ei saa nylkeä jos meinaa laittaa savupömpeliin
näin kuulemma puhuvat
eipä kestäKuulostaa järkevältä. Kiitos, vahvistit ajatukseni.
nyljetystä matteesta saa hyvän keitonEihän täs nyt enää tarvita kuin se made Lähikaupassa ois ollut nyljettyjä kympin kilo mut ei se oo yhtikäs sama kuin ite kalastettu
nyljetystä matteesta saa hyvän keiton
Ai gauhee.. prööt!
Jaa oikein teemaunet... Me muut kattellaan mitä nyt silmien eteen sattuu tulemaan.Päikkyunet on kyllä kaikista oudoimpia kenties parhaimpiakin,
mulla on usein teemana seikkailu ja erotiikka.
Nyljettyjä kaloja?! Mitä te teette niille?!
Onneksi palstan kautta ei tuu hajut nenäänAi gauhee.. prööt!
ootko syöny koskaan maetta?Nyljettyjä kaloja?! Mitä te teette niille?!
Rupes tulee toisestakin päästä.Tohon en lähde. Ei vaan onnistu ku röyhtäilen kaik liikailmat.
Niijoo. Tunnustan, etten aina edes suomusta kaloja, jos ne menee savustuspönttöön.Niinku mateen pinnalla on semnen nahka ja sen nahan pinnalla limakerros. Joko se limamönjä pitää raapia/hinkata veks tai vaihtiehtoisesti nylkeä nahka kokonaan.
Mä nään yöllä usein seikkaillu ja erotiikkaunia,päikkärillä harvoinPäikkyunet on kyllä kaikista oudoimpia kenties parhaimpiakin,
mulla on usein teemana seikkailu ja erotiikka.
mae on poikkeus, se pitää kaltataNiijoo. Tunnustan, etten aina edes suomusta kaloja, jos ne menee savustuspönttöön.
Äh,olipa hommissa inhottava aamupäivä,siel oli musiikkitoimintaa ja porukka soitti erinlaisia soittimia,korkeat ja kovat äänet aiheuttaa mulle päänsärkyä ja muutenkin ikävää oloa,kun on ääniherkyyttä.
Mä jouduin sitten lähtemään oven taakse piiloon kauemmaksi ja kädet korvilla käymään välillä pataleipää katsomassa.