Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Pitää- pitäjä :D
Oon yrittäny miettiä, et missä lauseessa vois käyttää... mukin pitäjä, oven pitäjä.... mut ei onnistu.
Puheen pitäjä, oven auki pitäjä....sopii (y)
Suomi on siitä hauska kieli, että täällä asioilla voi olla moninaiset merkitykset.
Oletko koskaan lukenut fingerporin sarjakuvia netistä? Suosittelen, niitä pitää välillä arvailla ihan pitkäkin tovi ennenkun aukeavat lukijalleen.
 
Deleted member 149094
Puheen pitäjä, oven auki pitäjä....sopii
Suomi on siitä hauska kieli, että täällä asioilla voi olla moninaiset merkitykset.
Oletko koskaan lukenut fingerporin sarjakuvia netistä? Suosittelen, niitä pitää välillä arvailla ihan pitkäkin tovi ennenkun aukeavat lukijalleen.
Olen lukenu, hyviä usein:)
Mut eiks toi oven auki pitäjä olisi ovea auki pitävä? Tai ovea auki pitelijä?
Mut juu, kaikkessa, mitä pidetään, ei oo pitäjää:eek:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mä näin painajaisia että olin eläinlääkärissä ja meidän koira jouduttiin lopettamaan kasvainten takia. :eek:
No sit näin hetiperään unta että Israelin pressaksi/pääministeriksi tuli muslimi, joku Arafatin näkönen vetelä taikinanaama, nimeltään Abbas/Jabbas. Kaikki suvakit kehui kuinka rauhanomainen se mies on, mutta mä sanoin että tuo mies voi tuoda väkivaltaa.

Sit heräsin. Koira elossa ja Benjamin Netanjahukin vallassa. Huh!

-Päikkärit- :cautious:
 
Viimeksi muokattu:
Mä näin painajaisia että olin eläinlääkärissä ja meidän koira jouduttiin lopettamaan kasvainten takia.
No sit näin hetiperään unta että Israelin pressaksi/pääministeriksi tuli muslimi, joku Arafatin näkönen vetelä taikinanaama, nimeltään Abbas. Kaikki suvakit kehui kuinka rauhanomainen se mies on, mutta mä sanoin että tuo mies voi tuoda väkivaltaa.

Sit heräsin. Koira elossa ja Benjamin Netanjahukin vallassa. Huh!

-Päikkärit-
Mä näin yks aika unia, että oli sota ja kaikkialla raunioita ja mun poikia ja lemmikkejä ei löytynyt mistään:(
 
Mä näin painajaisia että olin eläinlääkärissä ja meidän koira jouduttiin lopettamaan kasvainten takia.
No sit näin hetiperään unta että Israelin pressaksi/pääministeriksi tuli muslimi, joku Arafatin näkönen vetelä taikinanaama, nimeltään Abbas. Kaikki suvakit kehui kuinka rauhanomainen se mies on, mutta mä sanoin että tuo mies voi tuoda väkivaltaa.

Sit heräsin. Koira elossa ja Benjamin Netanjahukin vallassa. Huh!

-Päikkärit-
Päikkyunet on kyllä kaikista oudoimpia kenties parhaimpiakin,
mulla on usein teemana seikkailu ja erotiikka.❤
 

Yhteistyössä