Deleted member 149094
Pitää- pitäjämeneehän se ja ei jaksa alkaa arvailemaan
anna palaa Frank
Oon yrittäny miettiä, et missä lauseessa vois käyttää... mukin pitäjä, oven pitäjä.... mut ei onnistu.
Pitää- pitäjämeneehän se ja ei jaksa alkaa arvailemaan
anna palaa Frank
puheen pitäjäPitää- pitäjä
Oon yrittäny miettiä, et missä lauseessa vois käyttää... mukin pitäjä, oven pitäjä.... mut ei onnistu.
Juhlien pitäjä, kahvikutsujen pitäjä..puheen pitäjä
minusta ihan relevantti tekijäsana
Puheen pitäjä, oven auki pitäjä....sopiiPitää- pitäjä
Olen lukenu, hyviä useinPuheen pitäjä, oven auki pitäjä....sopii
Suomi on siitä hauska kieli, että täällä asioilla voi olla moninaiset merkitykset.
Oletko koskaan lukenut fingerporin sarjakuvia netistä? Suosittelen, niitä pitää välillä arvailla ihan pitkäkin tovi ennenkun aukeavat lukijalleen.
Riippuu murteestakin, mutta yleisesti ottaen juuri noin.Olen lukenu, hyviä usein
Mut eiks toi oven auki pitäjä olisi ovea auki pitävä? Tai ovea auki pitelijä?
Mut juu, kaikkessa, mitä pidetään, ei oo pitäjää
Mul kolahtaa keittiössä joskus itsetuntoHitto kun säikähdin. Keittiössä jokin kolahti.
En seuraa.vinkkerpori on ihan parhautta, kaitpa teki seuraatte sitä facessa?
*järkyttyy*En seuraa.
Mä näin yks aika unia, että oli sota ja kaikkialla raunioita ja mun poikia ja lemmikkejä ei löytynyt mistäänMä näin painajaisia että olin eläinlääkärissä ja meidän koira jouduttiin lopettamaan kasvainten takia.
No sit näin hetiperään unta että Israelin pressaksi/pääministeriksi tuli muslimi, joku Arafatin näkönen vetelä taikinanaama, nimeltään Abbas. Kaikki suvakit kehui kuinka rauhanomainen se mies on, mutta mä sanoin että tuo mies voi tuoda väkivaltaa.
Sit heräsin. Koira elossa ja Benjamin Netanjahukin vallassa. Huh!
-Päikkärit-
vinkkerpori on ihan parhautta, kaitpa teki seuraatte sitä facessa?
Päikkyunet on kyllä kaikista oudoimpia kenties parhaimpiakin,Mä näin painajaisia että olin eläinlääkärissä ja meidän koira jouduttiin lopettamaan kasvainten takia.
No sit näin hetiperään unta että Israelin pressaksi/pääministeriksi tuli muslimi, joku Arafatin näkönen vetelä taikinanaama, nimeltään Abbas. Kaikki suvakit kehui kuinka rauhanomainen se mies on, mutta mä sanoin että tuo mies voi tuoda väkivaltaa.
Sit heräsin. Koira elossa ja Benjamin Netanjahukin vallassa. Huh!
-Päikkärit-
Mullakin on aika usein ollut.Päikkyunet on kyllä kaikista oudoimpia kenties parhaimpiakin,
mulla on usein teemana seikkailu ja erotiikka.
Vastaus:Savustettu made. Ehee ehee.*saunanpuhdas*
Mut hei, nyt palstan kalamiehet.
Millaista mateesta tulee savustettuna?
Röyh
en oo ite tehny mutta facen savuryhmässä puhuvat että tulee oikein hyvä mutta pitää savustaa nahka kaltattuna*saunanpuhdas*
Mut hei, nyt palstan kalamiehet.
Millaista mateesta tulee savustettuna?