Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Niinku mateen pinnalla on semnen nahka ja sen nahan pinnalla limakerros. Joko se limamönjä pitää raapia/hinkata veks tai vaihtiehtoisesti nylkeä nahka kokonaan.
Niijoo. Tunnustan, etten aina edes suomusta kaloja, jos ne menee savustuspönttöön. :oops:
Ei madetta kannata nylkeä ennen savustusta, kuten ei muitakaan kaloja. Tai suomustaa. Jos se pinta häiritsee, voi kalan pyyhkiä etikalla. Savustettu made on kauniin valkoista ja erittäin maukasta.

 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
  • Haha
Reactions: Elena777
Mistä te kinaatte? Jostain pöhköstä kiekkopelistä?
Lispetille on iskenyt paha sinikelta-allergia. Se on kummallista, kun ajattelee miten hän poseerasi siellä Echon mökillä (ohessa kuva, jonka @Kokardi65 ikuisti). Minä katuisin enemmän noita huulitäytteitä ja kehnosti tehtyä blondausta....


 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Lispetille on iskenyt paha sinikelta-allergia. Se on kummallista, kun ajattelee miten hän poseerasi siellä Echon mökillä (ohessa kuva, jonka @Kokardi65 ikuisti). Minä katuisin enemmän noita huulitäytteitä ja kehnosti tehtyä blondausta....


Ei mun huulissa ole täytettä, me kokeiltiin Ellun kanssa sellaista huuli sucktionia! Toimii!



En olisi huolissaan huulista ja tukista! Kokarti lähetti sinusta muutamia kuvia ja tän videon. Arvaa yllätyinkö - no en tod. Joo, oltiin mekin huomiohakuisia, mutta sä kyllä räjäytit pankin! :rolleyes:



Kokardilla oli menny koko ilta rekvisiitan ja lavasteen kyhäämisessä!!!:rolleyes:
 

Yhteistyössä